Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Answers to Hotel & Restaurant Reviews

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

Δημήτρης Σεραφειμίδης - Customer Service Greece

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε όλους όσοι απαντούν στις online κριτικές και αξιολογήσεις για την επιχείρησή τους:
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές ξενοδοχείων ή εστιατορίων, front office managers, guest relations, digital marketers

Σκοπός

Μετά το τέλος της εκπαίδευσης

  • θα απαντάτε σωστά σε online κριτικές και αξιολογήσεις
  • θα μετατρέψετε τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών σε εργαλείο αύξησης πελατών και κερδών
  • θα βελτιώσετε την εικόνα του ξενοδοχείου ή του εστιατορίου σας
  • θα αυξήσετε το ποσοστό των repeaters (πιστών πελατών)

Περιγραφή σεμιναρίου

Προσπαθείτε σκληρά, επενδύετε χρόνο, ξοδεύετε χρήμα, για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους πελάτες θα γράψουν μια κριτική, θα κάνουν μια αξιολόγηση σε μια online πλατφόρμα ή σε ένα κοινωνικό δίκτυο (Trip Advisor, Booking, κλπ).

Ξέρετε πώς να εκμεταλλεύεστε προς όφελός σας τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών;

Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές!

Γιατί οι online κριτικές και αξιολογήσεις είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τον σύγχρονο ταξιδιώτη - πελάτη. Αλλά και για τον υποψήφιο πελάτη. Είναι μέρος του ταξιδιού!

Άρα, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και για εσάς και την επιχείρησή σας.

Προσέξτε:

To 81% των ανθρώπων που ταξιδεύουν θα διαβάσουν ‘συχνά’ ή ‘πάντα’ αξιολογήσεις και κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο. (Hotel Business)
Το 78% των πελατών θα διαβάσουν online αξιολογήσεις πριν κάνουν κράτηση σε εστιατόριο. (Online Reviews)
Το 79% των πελατών θα διαβάσουν 6-12 αξιολογήσεις και κριτικές πριν αποφασίσουν πού θα κάνουν κράτηση. (TripAdvisor)

Ενδεικτική Θεματολογία

• Γιατί οι πελάτες γράφουν και διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις
• Πώς απαντάμε στις online κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε θετικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Παραδείγματα απαντήσεων
• Case studies - απαντήσεις σε πραγματικές, δημοσιευμένες κριτικές και αξιολογήσεις για τις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων

Πληροφορίες συμμετοχής

 Μέθοδος Εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση, είτε πρόκειται για live σεμινάριο είτε για online, είναι εργαστηριακής μορφής (workshop). Δεν πρόκειται για θεωρητική επιμόρφωση ακαδημαϊκού τύπου ή για μια τυποποιημένη και βαρετή παρουσίαση powerpoint. Είναι μια ενεργητική, συμμετοχική διαδικασία, με πρακτικές, εφαρμόσιμες συμβουλές, τύπου ‘how-to’.

Βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Οι συμμετέχοντες, ακόμη και με την online μέθοδο, αισθάνονται σαν να είναι σε πραγματική αίθουσα. Νιώθουν ευχάριστα, χωρίς να βαριούνται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ωφελούνται από την προσωπική τους ενεργή συμμετοχή με ερωτήσεις και απαντήσεις, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, προσωπικά case studies, παρατηρήσεις, διάλογο.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.