Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Digital Marketing

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
E-LEARNING ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

ΚΩΤΣΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Καθηγητής Τομέα Μαθηματικών και Πληροφορικής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών
ΛΕΒΕΝΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ

Περιγραφή σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing» έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή, προκειμένου να δύναται στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην διεπιστημονικότητα προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής. Επιπλέον καλύπτει την νομική πλευρά του αντικειμένου αναφερόμενο στο νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει την δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει πετυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από τέσσερις live streaming συναντήσεις στις θεματικές:

-Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
-Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
-Facebook Ads - Google Adwords
-Google Analytics - Facebook Insights

Με εισηγητή τον κ. Καμινάκη Κώστα, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος στο Marketing and Communication και μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

Μάθημα 1
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ

  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ - Το Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού - Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή - Customer Funnel and Journey
  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Νέο Επιχειρηματικό Περιβάλλον - Οφέλη και Ταξινόμηση των Ηλεκτρονικών Συναλλαγών
  • Ανταγωνισμός, Δραστηριοποίηση και Επιχειρηματικά Μοντέλα στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον
  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Branding και Online Strategy - Καινοτομία και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Μάθημα 2
Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Μάθημα 3
Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στην Πράξη: Content - Affiliate - Mobile - Email - B2B Platforms - Reviews - YouTube and Ads

  • Content Marketing - Affiliate Marketing - Personalization
  • Mobile Marketing - Copywriting - Artificial Intelligence - Augmented and Virtual Reality
  • Email Platforms - Β2Β Platforms
  • Ratings and Review Sites - TripAdvisor / Αντιμετώπιση Fake Reviews and Haters - YouTube and Advertising

Μάθημα 4
Νομικά Ζητήματα Digital Marketing

  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Α
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Β

Μάθημα 5
Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEM) και Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)

  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης(SEM) και στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
  • Έρευνα Λέξεων - Κλειδιών
  • Συγγραφή Βελτιστοποιημένου Περιεχομένου
  • Θέματα Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, Υποβολής και Καταλογογράφηση στα Κύρια Εργαλεία Αναζήτησης

Μάθημα 6
Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Μάθημα 7
Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα

  • Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
  • Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
  • Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
  • Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
  • Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση

Μάθημα 8
Βήμα προς Βήμα Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Λογισμικών για Προγραμματισμό, Δημιουργία, Παρακολούθηση και Αναπροσαρμογή Εκστρατείας

  • Προγραμματισμός Πλάνου Εκστρατείας Social Media - Omnichannel Marketing
  • Έρευνα και Παρακολούθηση της Συμπεριφοράς των Χρηστών - Google Keywords Planner - Google Pagespeed Insights - Trends
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Google Ads
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Facebooks Ads - Διαχείριση Κοινότητας: Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων - Bots
  • Το Facebook E-Store και η Λειτουργία του - Facebook Insights and Pixel - LinkedIn - Instagram and Influencers
  • Παρακολούθηση Διαφημίσεων, Επισκεψιμότητας και αποφάσεις Αναθεώρησης: Google Analytics και Λογισμικά Εποπτείας Εκστρατειών

Μάθημα 9
Facebook Ads - Google Ads (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Μάθημα 10
Πρακτική Εξάσκηση Digital Marketing

  • Φτιάξε τη Δική σου Ιδέα / Startup Επιχείρηση
  • Μελέτη Περίπτωσης μιας Συγκεκριμένης Επιχείρησης
  • Επιτυχημένες Μελέτες Περίπτωσης

Μάθημα 11
Google Analytics - Facebook Insights - LinkedIn Profile Setting (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Πληροφορίες συμμετοχής

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ:
19/9/2021

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
6 Μήνες (156 ώρες)

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECVET:
6,24

Κόστος Συμμετοχής

 Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 30/8/2021 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry. Δυνατότητα αποπληρωμής των διδάκτρων σε 10 μηνιαίες δόσεις. Συνολικές Εκπτώσεις έως -40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.