Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Εκπαίδευση Υπαλλήλων Γραφείου

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AQS - Advanced Quality Services Ltd.
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Γεώργιος Βάβουλας
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.

Παναγιώτης Σταθόπουλος
Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.

Περιγραφή σεμιναρίου

 Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Το Σεμινάριο αυτό εστιάζει στα ουσιώδη προβλήματα που η μεγάλη εμπειρία των Στελεχών μας στην οργάνωση των Επιχειρήσεων και ιδιαίτερα στον τομέα της Γραμματειακής Υποστήριξης και των Διοικητικών Υπαλλήλων έχει επισημάνει, όπως τα παρακάτω:

  • Αδυναμία παρακολούθησης των υποχρεώσεων και εκκρεμοτήτων του γραφείου με αποτέλεσμα αναξιοπιστία στις δεσμεύσεις
  • Κακή διαχείριση χρόνου με αποτέλεσμα να γίνονται τα επουσιώδη και να αναβάλλονται διαρκώς τα ουσιώδη
  • Κακός προγραμματισμός που οδηγεί στην υπερσυσσώρευση εργασίας την τελευταία στιγμή
  • Αδυναμία στη διαχείριση εντάσεων και συγκρούσεων στο χώρο του γραφείου
  • Ο τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας εκπέμπει εικόνα μετριότητας και ψυχραίνει τους Πελάτες
  • Αποστολή ή δημοσίευση emails ή επιστολών, στις οποίες ο τρόπος σύνταξης και η εμφάνιση τους υποβαθμίζουν την εικόνα της εταιρείας
  • Πολύτιμες πληροφορίες χάνονται ή δεν είναι διαθέσιμες τη στιγμή που χρειάζονται
  • Αδυναμία διαχείρισης των ηλεκτρονικών και μη εγγράφων (αρχεία, έγγραφα, σχέδια κ.α.) και των αλλαγών τους, με αποτέλεσμα λάθη και καθυστερήσεις
  • Η προστασία τους είναι ανεπαρκής ή/και απαρχαιωμένη, με κίνδυνο απώλεια χρόνου και χρήματος
  • Υστέρηση στη διαχείριση σύγχρονης τεχνολογίας (πχ. τηλεδιασκέψεις, Scanners & OCR, emails, απομακρυσμένη πρόσβαση κ.λπ.) με αποτέλεσμα μειωμένη παραγωγικότητα

Το Σεμινάριο αυτό δίνει απλές και πρακτικές λύσεις & εργαλεία που αυξάνουν την επαγγελματική ικανοποίηση και την παραγωγικότητα.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής στο Online σεμινάριο, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Ενότητες

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ – ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΩΝ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
  • ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – DO’s & DON’Ts
  • PAPERLESS OFFICE ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΩΝ, ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ONLINE OFFICE
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΧΡΗΣΗΣ WORD, EXCEL POWERPOINT

Πληροφορίες συμμετοχής

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Εγχειρίδιο Εκπαίδευση Υπαλλήλων Γραφείου
  • Εργαλεία
  • Δωρεάν online συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος, σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.