Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ: Έρευνα Ξένων Αγορών | Σύνταξη Προσφορών & Διαπραγμάτευση Συμβάσεων

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV AUSTRIA ACADEMY
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Γιώργος Ζερίτης, BA Economics, MBA Corporate Strategy & Finance, CJBS - GMCA
International Scale-up Specialist & Corporate Trainer
Ο Γιώργος Ζερίτης είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος του ΕΚΠΑ και έχει μετεκπαιδευτεί στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης (MBA in Corporate Strategy & Finance) και στο Cambridge Judge Business School (General Management) στους τομείς Strategic & Performance Management, Corporate Investment και Organisational Innovation. Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing, Operations και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών. Συνεργάστηκε με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της βιομηχανίας και του εμπορίου αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο επιχειρηματικής μονάδας, χώρας και region. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια σε χώρες της κεντρικής και Ν.Α Ευρώπης όπου, ως Management Team μέλος, είχε hands-on συμβολή σε επιτυχημένα acquisition & restructuring projects ηγέτιδων στους κλάδους τους βιομηχανιών, αναλαμβάνοντας την αναδιοργάνωση και διοίκηση των εμπορικών τους διευθύνσεων, το στήσιμο των εξαγωγικών τους τμημάτων και την εκπαίδευση των στελεχών τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα είναι μια στοχευμένη, πρακτική προσέγγιση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις που σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις Διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν πως να ξεκινήσουν. Θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε νέους επιχειρηματίες που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και θέλουν να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι ενόψη των διαπραγματεύσεών τους με ξένους πελάτες.

Σκοπός

Το περιβάλλον του Διεθνούς Εμπορίου είναι πολυσύνθετο. Δεν είναι όλες οι αγορές ίδιες μεταξύ τους. Η εξαγωγική απειρία, η έλλειψη επαρκούς πληροφόρησης, η συχνά πολύπλοκη διάρθρωση των εμπορικών συμβολαίων, ο ισχυρός ανταγωνισμός, οι πολιτισμικές διαφορές, τα διαφορετικά νομίσματα, καθώς και η απουσία μιας παγκοσμίως αναγνωρισμένης και αποδεκτής νομοθεσίας που διέπει το Διεθνές εμπόριο, δημιουργούν ασάφειες, δυσκολίες και προβλήματα που μπορούν να στοιχίσουν ακριβά εάν δεν δοθεί εξαρχής η απαιτούμενη προσοχή.

Οι δύο αυτές ημέρες δίνουν λύσεις και προτάσεις για τη σωστή διαχείριση αυτών των προκλήσεων. Ανοίγουν τον δρόμο στα στελέχη και τους νέους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν σωστά τις εξαγωγές τους. Τους εφοδιάζουν με πρακτική, άμεσα εφαρμόσιμη τεχνογνωσία που θα τους βοηθήσει να:

  • στοχεύσουν ξένες αγορές με πραγματικές δυνατότητες για τα προϊόντα τους
  • διαχειριστούν αποτελεσματικά τους κινδύνους που υποκρύπτουν οι Διεθνείς συναλλαγές μέσα από τη σύναψη σωστά δομημένων, γραπτών Συμβολαίων - Συμβάσεων Διεθνούς Πώλησης
  • μάθουν να «κτίζουν» τιμές εξαγωγής ανά περίσταση και να χειρίζονται το «όπλο» της τιμής αποτελεσματικά, αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα των εξαγωγών τους

Περιγραφή σεμιναρίου

Θεματολογία

Α. Εξαγωγική Προετοιμασία, Έρευνα & Επιλογή Ξένων Αγορών

  • Θέλω να Εξάγω. Είμαι Έτοιμος; Από πού θα Ξεκινήσω;
  • Αξιολόγηση Εξαγωγικής Ετοιμότητας & Προοπτικής
  • Στοχοθέτηση & Εξαγωγικός Σχεδιασμός
  • Ποιες είναι Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
  • Ποιες Πληροφορίες χρειάζομαι για να στηρίξω τις Αποφάσεις μου; Πού θα τις βρω;
  • Τεχνικές & Εργαλεία Έρευνας, Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
  • Συστήματα Ταξινόμησης, Αξιοποίηση Διαδικτύου, Data Banks, Εμπορικοί Κατάλογοι κ.α.
  • Σε πόσες Αγορές θα στραφώ; Σε ποιες θα Εστιάσω; Επιλογή «Αγορών - Στόχων»

Β. Προετοιμασία Προσφορών & Διαπραγμάτευση Συμβάσεων Διεθνούς Πώλησης

  • Το Πλαίσιο των Διεθνών Συναλλαγών. Τεχνική Εργασιών Εξωτερικού
  • Σύνταξη Εμπορικών Προσφορών. «Πονηρά» σημεία & συνήθη Λάθη προς αποφυγή
  • Αξιολόγηση Ζήτησης. Έλεγχος & Επιβεβαίωση Παραγγελίας (Order Confirmation)
  • Προφόρμα Τιμολογίου (Pro-forma Invoice) - Ρόλος & Χρήση
  • Διαπραγμάτευση Τιμών & Τρόπων Πληρωμής
  • Αντιστάθμιση Χρηματοοικονομικών Κινδύνων
  • Διαχείριση Αιτημάτων Αποκλειστικότητας - Exclusivity
  • Προετοιμασία Διεθνούς Εμπορικής Σύμβασης. Βασικοί Όροι, Υπόδειγμα Σύμβασης

Γ. Εξαγωγική Τιμολόγηση

  • Η Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης. Κατανοώντας τη Σχέση «Αξίας – Τιμής»
  • «Επίπεδα «Αξίας & Συνεισφοράς» στο Προϊόν - Υπηρεσία
  • Στόχοι Τοποθέτησης (Market Positioning) & Στρατηγικές Τιμολόγησης
  • Μέθοδοι Καθορισμού Τιμών Εξαγωγής. Balancing Competitiveness & Profitability
  • Ενσωμάτωση των Διεθνών εμπορικών Όρων Incoterms ® 2020 στις Τιμές (Overview)
  • Διαμόρφωση Τιμών στα Στάδια της Μεταφοράς. Κατηγορίες Εξαγωγικών Εξόδων
  • Price Structure. Εκπτώσεις & Ενδιάμεσοι, Επίπεδα Τιμών & Περιθώρια Κέρδους

Πληροφορίες συμμετοχής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι 14 ώρες. 

Η παρακολούθηση γίνεται με τη μορφή σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα απ’ όπου και αν βρίσκεστε.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.