Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τι είναι αυτό που κάνει ένα brand να είναι πολυτελείας και πώς διαφοροποιείται από ένα καθημερινό brand; Τι είναι η πολυτέλεια και πως συνδέεται με την αγορά και την κατανάλωση; Εάν δεν μπορείς να απαντήσεις εύκολα σε αυτές τις ερωτήσεις, τότε σίγουρα δεν μπορείς και να πείσεις πως η επωνυμία σου θα είναι διαφορετική. Η ταυτότητα της πολυτέλειας βασίζεται σε σημαντικούς παράγοντες που αφορούν σε υπηρεσίες και προϊόντα, αφορούν σε συναισθήματα, πεποιθήσεις, νοοτροπία και στάση ζωής. Οι παράγοντες αυτοί αποκωδικοποιούνται και μέσα από τις Βασικές Αξίες και τις Αρχές του Marketing & της Στρατηγικής, δίνονται όλες οι απαντήσεις για να έχεις στα χέρια σου τα εργαλεία, ώστε να στήσεις και να κατευθύνεις luxury brands.
Πρόγραμμα σεμιναρίου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Πληροφορίες: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας