Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Marketing
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Καθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing. Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Περιεχόμενα
- Εισαγωγή στο Πελατοκεντρικό εμπόριο
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – έννοιες και ορισμοί
- Σχεδιασμός Πλάνου Marketing
- Ανάλυση Κατάστασης (Αγοράς, Εταιρείας, Ανταγωνισμού, Περιβάλλοντος)
- Συμπεριφορά & Τάσεις
- Καταναλωτή
- Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση
- Κοινών & Τοποθέτηση
- Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
- Το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Προϊόντων και Υπηρεσιών
- Ανάπτυξη Προϊόντος
- Η έννοια της Μάρκας (Brand), Brand Elements, Brand Extensions
- Τιμολόγηση Προϊόντων
- Διανομή Προϊόντων
- Επικοινωνία & Προώθηση Προϊόντων
- Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής
- Επικοινωνίας
- Δημοσιές Σχέσεις
- Προωθήσεις Πωλήσεων
- Άμεσο (Direct)
- Marketing
- e-marketing
- Συσκευασία (Packaging)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Διεξάγεται στην Ελληνική Γλώσσα
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας