Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενο
A. Ανάπτυξη θετικής στάσης και ενδυνάμωση των σχέσεων μας με τους πελάτες (πελάτες champions!!) • ενδυνάμωση σχέσεων • ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης-αξιοπιστίας -σεβασμού • δυναμική επικοινωνία -κανόνες • ανάπτυξη θετικής συμπεριφοράς
B. Αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες • γλώσσα σώματος - τι θέλει ο πελάτης • είμαι καλός ακροατής; επίπεδα ακρόασης • τύποι ερωτήσεων για μια αποτελεσματική και ευχάριστη επικοινωνία • πρόκληση ενδιαφέροντος του πελάτη • διερεύνηση ενδιαφέροντος και ...κινήτρου αγοράς • δήλωση ικανότητος
C. Διαπραγματεύσεις-αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας • προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στη δουλειά μας • αρχές ανάπτυξης σχέσεων για επιτύχεις διαπραγματεύσεις • επίλυση συγκρούσεων-εντάσεων-βήματα • απαραίτητα στοιχεία στις διαπραγματεύσεις-συνήθη λάθη • αποτελεσματικός διαπραγματευτής. τι τον χαρακτηρίζει • ανάλυση του personal style του διαπραγματευομένου (προμηθευτή) -προσαρμογή της δικής μας διαπραγματευτικής γραμμής με το προσωπικό στυλ του συνομιλητή μας για να ενισχύσουμε την δική μας διαπραγματευτική τακτική • τα σταδία της διαπραγμάτευσης-η διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας διαπραγμάτευσης • διασφάλιση δέσμευσης πελάτη
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος