E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

Διαπραγματεύσεις για Στελέχη Πωλήσεων

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
04/05/2021 έως 07/05/2021
16 ώρες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Περιεχόμενο

A. Ανάπτυξη θετικής στάσης και ενδυνάμωση των σχέσεων μας με τους πελάτες (πελάτες champions!!)
• ενδυνάμωση σχέσεων
• ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης-αξιοπιστίας -σεβασμού
• δυναμική επικοινωνία -κανόνες
• ανάπτυξη θετικής συμπεριφοράς

B. Αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες
• γλώσσα σώματος - τι θέλει ο πελάτης
• είμαι καλός ακροατής; επίπεδα ακρόασης
• τύποι ερωτήσεων για μια αποτελεσματική και ευχάριστη επικοινωνία
• πρόκληση ενδιαφέροντος του πελάτη
• διερεύνηση ενδιαφέροντος και ...κινήτρου αγοράς
• δήλωση ικανότητος

C. Διαπραγματεύσεις-αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας
• προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στη δουλειά μας
• αρχές ανάπτυξης σχέσεων για επιτύχεις διαπραγματεύσεις
• επίλυση συγκρούσεων-εντάσεων-βήματα
• απαραίτητα στοιχεία στις διαπραγματεύσεις-συνήθη λάθη
• αποτελεσματικός διαπραγματευτής. τι τον χαρακτηρίζει
• ανάλυση του personal style του διαπραγματευομένου (προμηθευτή) -προσαρμογή της δικής μας διαπραγματευτικής γραμμής με το προσωπικό στυλ του συνομιλητή μας για να ενισχύσουμε την δική μας διαπραγματευτική τακτική
• τα σταδία της διαπραγμάτευσης-η διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας διαπραγμάτευσης
• διασφάλιση δέσμευσης πελάτη

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας