Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
• Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης • Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών • Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών • Διαχείριση μεγάλων πελατών • Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες • Ανάπτυξη Customer Relation Management • Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας