E-Learning:
Οργάνωση & Διοίκηση, Management

Crisis Management – Η επιτυχία κάτω από πίεση

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
PRIORITY

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Οργάνωση & Διοίκηση, Management

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ε. Αλβίζος
Manager, στη Διεύθυνση Consulting, Resilience & Data Management της PRIORITY και ειδικεύεται, μεταξύ άλλων, σε θέματα risk management, στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας καθώς και σε θέματα διαχείρισης κρίσεων. Διαθέτει πιστοποίηση Business Continuity Certified Lead Auditor (BCCLA) και έχει υλοποιήσει ποικιλία έργων υποστήριξης και πιστοποίησης μεγάλων οργανισμών σύμφωνα με Διεθνή Πρότυπα (ISO 22301, ISO 20000, ISO 9001, κλπ). Είναι Διπλωματούχος Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, με MSc στην Οργάνωση & Διοίκηση (Πολυτεχνείο Κρήτης) και PhD σε Operations Management & Strategy (Warwick Business School).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Business Continuity Managers, Risk Managers, Στελέχη εταιρικής επικοινωνίας, Ανώτατη Διοίκηση

ΣΚΟΠΟΣ

Στόχος σεμιναρίου: Η παρουσίαση των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν κατά τη διάρκεια μιας κρίσης και η κατανόηση των δομών, τεχνικών και εργαλείων που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση και ανάκαμψη ενός οργανισμού από αυτή.

Εκπαιδευτικό αποτέλεσμα: Γνώση και δεξιότητα για την ανάπτυξη μηχανισμών αποτελεσματικής απόκρισης σε περίπτωση κρίσης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκάνδαλα, ατυχήματα, κυβερνοεπιθέσεις, περιπτώσεις βαριάς αμέλειας, καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, βίαιες πολιτικές και οικονομικές αλλαγές. Αν και θεωρούνται σπάνια, όλα συμβαίνουν σε καθημερινή βάση. Σε μια κρίση, επωνυμίες, πελατολόγιο και φήμη που χρειάστηκαν χρόνια προσπάθειας για να κατακτηθούν μπορεί να εξανεμιστούν μέσα σε μέρες ή ακόμα και ώρες. Η αντιμετώπιση μιας κρίσης εμπεριέχει μοναδικές προκλήσεις και απαιτεί προετοιμασία και εκ των προτέρων σχεδιασμό για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Το σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων επικεντρώνεται στις διαχειριστικές και επικοινωνιακές πτυχές της διαχείρισης κρίσεων, αναλύει τις κύριες προκλήσεις και παρουσιάζει βασικές αρχές χειρισμού, αντλώντας υλικό από διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και πραγματικά παραδείγματα.

Περιεχόμενα:
1. Τι είναι κρίση;
2. Βασικοί όροι και ορισμοί
3. Ιδιαίτερες προκλήσεις στο χειρισμό κρίσεων
4. Ανάπτυξη της εταιρικής ικανότητάς διαχείρισης κρίσεων
5. Αναπτύσσοντας ένα Σχέδιο Διαχείρισης Κρίσεων
6. Συγκροτώντας μια αποτελεσματική Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων
7. Η δύναμη της έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης
8. Προκλήσεις για την Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων
9. Επικοινωνίες κατά τη διάρκεια μιας κρίσης: αρχές, ρόλοι και δυσκολίες
10. Ο ρόλος των New Media στη διαχείριση κρίσεων
11. Ετοιμότητα

Πρακτικά παραδείγματα
Workshop προσομοίωσης κρίσης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Παραδοτέο Υλικό: Διαφάνειες σεμιναρίου, βοηθητικό υλικό για τη διεξαγωγή workshop.
Διάρκεια: 8 ώρες
Γλώσσα υλικού: Ελληνικά
Γλώσσα σεμιναρίου: Ελληνικά

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

200€ (πλέον Φ.Π.Α)/ εκπαιδευόμενο. Η τιμή είναι με πολίτική Early Bird (έως και 10 μέρες πριν την υλοποίηση)
220€ (πλέον Φ.Π.Α)/ εκπαιδευόμενο μετά το πέρας της προθεσμίας
Για συμμετοχή και στα δύο σεμινάρια RISK & CRISIS MANAGEMENT η τιμή διαμορφώνεται στα 380€ (πλέον Φ.Π.Α)

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας