E-Learning:
Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

Fashion Styling - Forecasting – Οι νέες τάσεις Μόδας & Χρωματικών Συνδυασμών 2021/22. (ONLINE 7 μαθήματα) Μέρος του Visual merchandising Σεμιναρίου (ΕΝΟΤΗΤΑ Γ)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ (Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD)
Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας. Είναι ιδρύτρια του in-design seminars με εξειδίκευση στην εκπαίδευση επαγγελματιών στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, έχοντας από το 2008 εκπαιδεύσει πάνω από 3000 επαγγελματίες και έχοντας από το 2008 πρωτοφέρει στην Ελλάδα την εκπαίδευση πάνω στους τομείς Visual Merchandising, Interior Styling και Event Styling. Είναι σε συνεχή συνεργασία με Πανεπιστήμια στη Μ. Βρετανία (τομείς Design & Αρχιτεκτονικής) ως εκπαιδευτικό μέλος του UKFC, ασχολείται με το Interior Styling και από το 2006 εξειδικεύεται στην εκπαίδευση επαγγελματιών και δημιουργικών ομάδων εταιρειών, έχοντας συνεργαστεί εκπαιδευτικά με μια μεγάλη ποικιλία εταιρειών όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Γρηγόρης μικρογεύματα, Vechro, Praktiker, Celestino, Hugo Boss, Mama Project κα. Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και στην εκπαίδευση έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies). Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο, συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε events όπως το designlab και εκπαιδευτικά events των kariera και skywalker. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα επαγγελματικά.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του. Το σεμινάριο αυτό αποτελεί μέρος του Visual Merchandising σεμιναρίου. Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, αλλά και στη μόδα όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς. Τα πρότυπα των Generation Ζ και Alpha, αλλάζουν την αισθητική του νεανικού στυλ, με τάσεις όπως αυτή του transform να δίνουν μια νέα σημασία στη σχέση νέου και παλιού και του phantasmagoria να επαναφέρουν τις εντάσεις χρωμάτων. Σύμφωνα με τους αναλυτές τάσεων και εικόνων το ενδιαφέρον μας είναι περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών και επομένως πιο γρήγορων και στοχευμένων οπτικών μηνυμάτων εφόσον ο εμπορικός χώρος μετατρέπεται σε μια εμπειρία η οποία εξαρτάται τόσο από τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, αλλά και από γενικά στοιχεία ατμόσφαιρας, όπως και τα οπτικά και στυλιστικά μηνύματα. Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, που είναι η βιτρίνα, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει.

Η ενότητα αυτή συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2020/21 και 2021/22, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Ανακαλύπτει τη σχέση της μόδας με παλαιότερα στυλ αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles). Επίσης εξετάζει τη σχέση της μόδας με το forecasting και την πρόγνωση των τάσεων μόδας για τις σεζόν Spring/Summer και Autumn/Winter, βλέποντας επίσης τον ρόλο των art/concept directors, των fashion stylists και των fashion photographers.

Δίνονται πηγές ενημέρωσης και έμπνευσης και επιπλέον ιδέες για το πως κάποιος μπορει να είναι σε μια συνεχή αναζήτηση συνδυαστικών προτάσεων, συλλογή στοιχείων και δημιουργία συνδυαστικών προτάσεων μέσα από digital moodboards.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Έναρξη: Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021 και κάθε Τετάρτη
Ώρα: 10.00πμ – 12.30 μμ,
Διάρκεια: 10/3/21-21/4/21 (7 μαθήματα)
Σύνολο ωρών: 19

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

100 ευρώ. (90 ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανεργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας