E-Learning:
Digital Marketing, Google Ads | SEO | SEM

SEO – Σεμινάριο Προώθησης Ιστοσελίδων

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Εργαστήριο Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας ΗΡΩΝ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Digital Marketing, Google Ads | SEO | SEM

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται τόσο σε ανθρώπους που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά σαν freelancers με το αντικείμενο της προώθησης ιστοσελίδων.
Απευθύνεται σε εργαζόμενους που θέλουν να εμπλουτίσουν όχι μόνο το βιογραφικό τους αλλά και τις δεξιότητες τους αφού μετά το πέρας του σεμιναρίου θα μπορούν να προωθήσουν άμεσα και αποτελεσματικά τον ιστοτόπο της εταιρείας στον οποίο θα εργαστούν.
Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες eshop και ιστοσελίδων που θέλουν να βελτιώσουν την θέση του website τους στην μηχανή αναζήτηση της Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

ΣΚΟΠΟΣ

 Στόχος του σεμιναρίου προώθησης ιστοσελίδων είναι η βελτίωση της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής πορείας των σπουδαστών του και αφορά το αντικείμενο της Προώθησης Ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με μεγάλη μας χαρά και υπερηφάνεια παρουσιάζουμε το σεμινάριο seo το οποίο διοργανώνουμε σε αποκλειστική συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Σύμφωνα με το Ν.3839/2010 και το προεδρικό διάταγμα 152/240-ΦΕΚ5/11/2013-4107 μόνο τα πιστοποιητικά που εκδίδονται από δημόσιο φορέα είναι αναγνωρισμένα και το πιστοποιητικό SEO Specialist που θα λάβετε συνοδεύεται από 9 ECVET. (ECVET – European Credit system for Vocational Education & Training )

Μέσω αυτού του τρόπου , δίνεται η δυνατότητα στους μαθητευόμενους/εκπαιδευόμενους, που έχουν αποκτήσει εκπαιδευτική εμπειρία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, να αναγνωριστεί και να συμπεριληφθεί αυτή η εμπειρία ως μέρος της επαγγελματικής τους εκπαίδευσης και κατάρτισης στη χώρα τους.

O Ειδικός προώθησης ιστοσελίδων – SEO Expert είναι ένα ομολογουμένως απαιτητικό αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον επάγγελμα, του οποίου η γνωρίζει ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια και η πρόσφατη διαδικτυακή έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ως αποτέλεσμα της πανδημίας του covid – 19 επηρέασε θετικά τον επαγγελματικό κλάδο αυτό.

Γεγονός απολύτως αναμενόμενο , αφού η επιτυχία μιας ιστοσελίδας και ακόμα περισσότερο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος / eshop , επηρεάζεται σε σημαντικό σημείο από την κατάταξη της στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ειδικότερα της google. To αναντίλεκτο γεγονός αυτό καθιστά το SEO (Search Engine Optimization ) και τους ειδικούς σε αυτούς να είναι απολύτως απαραίτητοι για την υλοποίηση και διαχείριση ενός επιτυχημένου web site .

Για να καταφέρετε να γίνετε SEO Expert, θα πρέπει να διαβάσετε και να εξασκηθείτε σε έναν σχετικά νέο κλάδο που απαιτεί ένα συνδυασμό γνώσεων , εμπειρίας και ικανότητα προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο όπως αυτό του διαδικτύου.

Ένας SEO expert μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop προκειμένου αυτό να εμφανίζεται υψηλότερα στις θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) και να αποκτά επισκεψιμότητα μέσω αυτών.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1:

H μηχανή αναζήτησης της Google και τι έχει να σας προσφέρει.

Βελτιστοποίηση ιστοτόπου (On-Site SEO) .

Οι 200 παράγοντες κατάταξης της Google

  • Google και πρώτη σελίδα: Τι έχει να σας προσφέρει
  • Λίγα λόγια για την αναζήτηση στο Διαδίκτυο
  • Γιατί να σπαταλήσω χρόνο στο Διαδίκτυο και στο SEO;
  • Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα.Προς τα που οδεύει το Διαδίκτυο το 2021;
  • Τι είναι μια μηχανή αναζήτησης ;
  • Πώς επεξεργάζονται τις αναζητήσεις οι μηχανές αναζήτησης ;
  • Παρουσίαση πληροφοριών στο χρήστη
  • Πώς όμως καθορίζει το Google τη σχετικότητα,
  • τη δημοφιλία και τη σειρά κατάταξης κάθε ιστοσελίδας;
  • Πώς να προσελκύσω την προσοχή του Google;
  • Συμβουλές από την Google – Τι προτείνει το «αφεντικό»
  • Τι είναι το SEO;
  • Ο χρυσός κανόνας στο SEO – Το περιεχόμενο
  • Παραδείγματα τεχνικών black hat SEO
  • Γνώση και εμπειρία. Τα απαραίτητα εφόδια του εμπόρου αναζήτησης.
  • Άνθρωποι & Google. Μια διαλεκτική σχέση αλληλεπίδρασης
  • Όρος αναζήτησης. Η αναζήτηση ξεκινά από μια φράση
  • Μια πρώτη εμπειρική έρευνα – Μετρώντας τη δυσκολία
  • Η γέννηση του SEO.SEO: γιατί είναι τόσο σημαντικό?
  • Τεχνικοί περιορισμοί των μηχανών αναζήτησης
  • Αδυναμία καταλογογράφησης περιεχομένου
  • Λανθασμένη κατάταξη του περιεχομένου
  • Αδυναμία κατάταξης λόγω μηδενικής επισκεψιμότητας
  • Με τα μάτια της μηχανής αναζήτησης
  • Η αξία των εσωτερικών συνδέσμων
  • Η ετικέτα του συνδέσμου αναλυτικά
  • Για ποιούς λόγους μια σελίδα δεν είναι προσβάσιμη στη google
  • Υπερύνδεσμοι τύπου nofollow
  • Πώς χειρίζεται η google τους συνδέσμους τύπου nofollow
  • Επιλέξτε τις κατάλληλές λέξεις κλειδιά. Μην το παρακάνετε με την πυκνότητα στις λέξεις κλειδιά
  • Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
  • Βέλτιστη χρήση των φράσεων κλειδιών
  • Τι είναι οι μετα-ετικέτες Meta Tags. Παραδείγματα Meta Tags
  • Τα πιο σημαντικά tags για βελτιστοποίηση
  • μηχανών αναζήτησης (SEO)
  • Title Tag (ετικέτα τίτλου της σελίδας)
  • Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες τίτλου σελίδας
  • Description Tag (ετικέτα περιγραφής της σελίδας)
  • Σωστές πρακτικές για τις µετα-ετικέτες περιγραφής
  • Σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδας
  • Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες επικεφαλίδας
  • H1 Tag. Keywords Tag (ετικέτες λέξεων κλειδιών).
  • Meta Robots Tag . Canonical Tag (κανονική ετικέτα)
  • Social Media meta Tags (ετικέτες μέσων κοινωνικής δικτύωσης) . Twitter Cards (κάρτες Twitter)
  • Βελτιστοποιήστε τη χρήση εικόνων. Σωστές πρακτικές για τη χρήση εικόνων
  • Χρήση του εμπορικού σήματος για την αύξηση της αναγωρισιμότητας
  • Σωστές πρακτικές για την περιήγηση ιστοτόπων
  • Χρήση αποκλειστικής διεύθυνσης ip . Χρήση πιστοποιητικού SSL
  • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας WordPress
  • Πόσο σημαντικό είναι το on-site SEO
  • Μορφή της διεύθυνσης ιστοσελίδας
  • Οδηγίες δομής των URL
  • Παράγοντες Κατάταξης της Google
  • Παράγοντες σε επίπεδο Τομέα
  • Παράγοντες σε επίπεδο Σελίδας
  • Παράγοντες σε επίπεδο Ιστοτόπου
  • Παράγοντες που αφορούν Εισερχόμενους Συνδέσμους
  • Παράγοντες που αφορούν την Αλληλεπίδραση Χρηστών
  • Παράγοντες που αφορούν Ειδικούς Κανόνες του Αλγόριθμου
  • Παράγοντες που αφορούν Κοινωνικά Σήματα
  • Παράγοντες που αφορούν Εμπορικά Σήματα
  • Παράγοντες που αφορούν Webspam Εντός της Σελίδας
  • Παράγοντες που αφορούν Webspam εκτός της Σελίδας

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2:

Λέξεις – φράσεις κλειδιά (keywords).

Εύρεση και εκτίμηση δυσκολίας. Off Site SEO .

Έξυπνοι τρόποι προώθησης ιστοσελίδων.

  • Εκτίμηση δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Εκτίμηση αξίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Τεχνικές για την εκτίμηση της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Λάβετε πληροφορίες εξετάζοντας τις λέξεις των ανταγωνιστών σας
  • Δείγμα καμπάνιας
  • Πληκτρολόγηση στο Google
  • Η μακριά ουρά της αναζήτησης μας φέρνει πιο κοντά στον πελάτη
  • Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών
  • Google Keyword Planner
  • Neil Patel SEO Tools
  • Γίνετε χρήσιμοι και ευχάριστοι
  • Πώς επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης
  • Παροχή περιεχοµένου υψηλής ποιότητας
  • Σωστές πρακτικές για τη σύνταξη περιεχοµένου
  • Πώς επηρεάζεται η κατάταξη της google από τη χρηστικότητα και τη συμπεριφορά των επισκεπτών
  • Αξιολόγηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών
  • Δυνατότητα της μηχανής να μιμείται την ανθρώπινη αξιολόγηση
  • Ιστοσελίδα φιλική σε κινητά και τάμπλετ
  • Κερδίστε υψηλές θέσεις κατάταξης δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο
  • Γίνετε δημοφιλείς
  • Με ποιο τρόπο η google αξιολογεί τους συνδέσμους
  • Δημοτικότητα γενικού ενδιαφέροντος. Δημοτικότητα ειδικού ενδιαφέροντος
  • Δώστε μεγάλη σημασία στο κείμενο-άγκυρα
  • Να επιδιώκετε τη δημιουργία συνδέσμων καλής ποιότητας
  • Σύνδεσμοι προς κακόφημες ιστοσελίδες
  • Να δημιουργείτε συνεχώς νέους συνδέσμους
  • Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα
  • Βελτιστοποίηση καταχώρησης βίντεο για το YouTube
  • Τύποι Συνδέσμων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται κατόπιν δικής μας προτροπής
  • Δημιουργία Ποιοτικών Συνδέσμων
  • Εξετάστε πολλές συναφείς λέξεις κλειδιά. Αξιοποιήστε την εμπειρία των ανταγωνιστών σας
  • PageRank
  • Παράπλευρα οφέλη σε κίνηση λόγω της δημιουργίας συνδέσμων
  • Τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων
  • Συνεργασία με μπλόγκερ και κοινωνικά δίκτυα –
  • Η δύναμη της κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα
  • Γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για το οργανικό SEO
  • Τα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται πιο συχνά στις μηχανές αναζήτησης
  • Οι σύνδεσμοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξής σας στην αναζήτηση
  • Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης και μηχανές αναζήτησης
  • Influence marketing Τι είναι ένας influencer; Γιατί η εμπορική σας ταυτότητα χρειάζεται influencers ;
  • Σκεφτείτε το κοινό. Ποιος το κάνει
  • Τι χαρακτηρίζει έναν influencer για την εμπορική σας ταυτότητα
  • Παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Προβολή μπλόγκερ
  • Ενθαρρύνετε τη δημιουργία περιεχομένου
  • Επιβραβεύστε τους influencers

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3:

Αλγόριθμοι της Google που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

Κίνδυνοι. Google Penalty και Negative SEO / Η εργαλειοθήκη του seo expert .

SEO task niche web site– Τεστ πολλαπλών επιλογών – SEO Expert Certification.

  • Τι είναι η μηχανική μάθηση; Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
  • Αλγόριθμοι και ο τρόπος που το Google κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζήτησης;
  • Google Panda , Google Penguin , Google Hummingbird , Google Mobile , Google RankBrain , Google Medic , Google Bert , Google Core Updates
  • Κίνδυνοι: Google Penalty και αρνητικό SEO
  • Αποφύγετε το σπαμ και τη χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης
  • Σπαμ προερχόμενο από μεμονωμένες σελίδες. Σπαμ προερχόμενο από ολόκληρους ιστότοπους
  • Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι τιμωρηθήκαμε με Google penalty
  • Αλγοριθμική Κύρωση. Κύρωση Χειρωνακτικής Εξέτασης
  • Πώς να απαλλαγείτε από κακής ποιότητας συνδέσμους. Πώς να ανακάμψετε από την τιμωρία
  • Αρνητική βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης (Negative Seo ) Τι είναι πραγματικά το negative SEO;
  • Negative SEO μακριά από την σελίδα. Negative SEO στην σελίδα
  • H εργαλειοθήκη του SEO Expert
  • Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης
  • Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου. Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με RSS . Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με αρχείο κειμένου
  • Χρησιμοποιήστε το αρχείο robots.txt . Σωστές πρακτικές για το αρχείο robots.txt
  • Η μετα-ετικέτα robots , η ετικέτα Rel = «Nofollow» , η ετικέτα Rel = «canonical»
  • Αξιοποιήστε το Google Search Console – Δυνατότητες του Google Search ConsoleΠοια είναι η συνολική εικόνα του ιστοτόπου σας
  • Τι ποσοστό της κίνησης προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης; Συνεισφορά των μηχανών αναζήτησης στην κίνηση
  • Με ποιές λέξεις κλειδιά βρίσκουν την ιστοσελίδα σας οι επ ισκέπτες;
  • Πόσοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες;
  • Πόσες σελίδες δέχονται επισκέψεις μέσω της μηχανής αναζήτησης;
  • Θέση στα αποτελέσματα της κατάταξης
  • Λογισμικό ανάλυσης στοιχείων .Τα κατάλληλα εργαλεία για τη δουλειά
  • Συζήτηση και επιλογή SEO task για την προώθηση ενός niche web site το οποίο θα παραδοθεί έτοιμο στον σπουδαστή
  • Online εξέταση με χρήση ερωτηματολογίου στην οποία απαιτείται ποσοστό επιτυχίας άνω του 50% για την απόκτηση του πιστοποιητικού επιμόρφωσης

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δυνατότητες απασχόλησης ενός SEO Expert

  • SEO Expert για τη δική σας επιχείρηση / ηλεκτρονικό κατάστημα
  • SEO Expert freelancer αναλαμβάνοντας την προώθηση ιστοσελίδων και e-shop όπου εκεί θα κληθείτε να ανεβάσετε την ιστοσελίδα στις οργανικές κατατάξεις , αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις.
  • SEO Expert για ένα digital marketing agency κάνοντας την δουλειά αυτή ως υπάλληλος μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων στους πελάτες της.
  • SEO Expert “in house”
  • SEO Expert σε μεγάλες εταιρείες με authority websites αλλά και σε e-shops , πλέον όχι μόνο μεγάλου αλλά και μεσαίου μεγέθους , απασχολούν συνήθως “in house” επαγγελματίες σε διάφορους τομείς του internet marketing, επομένως και στο SEO όπως όμως και σε φορείς του δημόσιου τομέα που επιθυμούν να προβάλλουν αποτελεσματικά τις δράσεις και ενέργειες τους μέσω των ιστοτόπων τους.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας