E-Learning:
Οργάνωση & Διοίκηση, Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού | HRM

HRM Best Practices

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AQS - Advanced Quality Services Ltd.

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Οργάνωση & Διοίκηση, Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού | HRM

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM, σε Συστήματα Διαχείρισης Κρίσεων - Πανδημιών, Επιχειρησιακής Συνέχειας και Συστήματα Οργάνωσης και Βελτίωσης. Έχει υλοποιήσει σημαντικό αριθμό σεμιναρίων (άνω των 100) στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Budgeting και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Ελισάβετ Γεωργίου
Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες και ως ιδρύτρια του Κέντρου Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Be Yourself. Στον τομέα της Παρακίνησης & Ενδυνάμωσης Προσωπικού έχει εργαστεί ως σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε επιχειρήσεις και ΜΚΟ δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα αλλά και εθελοντές. Έχει δώσει πλήθος σεμιναρίων, ομιλιών και συνεντεύξεων σε θέματα σχετικά με την παρακίνηση και την ενδυνάμωση.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

-Γενικούς Διευθυντές και Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων
-Διευθυντές HRM
-Στελέχη υπεύθυνα για την Διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων και τη βελτίωση του εργασιακού κλίματος του τμήματός τους
-Στελέχη των υπολοίπων Διευθύνσεων που έχουν την ευθύνη εφαρμογής πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και της βελτίωσης του εργασιακού κλίματος

ΣΚΟΠΟΣ

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αξιολογήσουν την παρούσα κατάσταση στο Σύστημα HRM με εργαλεία που τους παρέχονται δωρεάν
  • Αποκτήσουν δεξιότητες επιλογής του κατάλληλου προσωπικού
  • Καθιερώσουν ένα Σύστημα Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Σχεδιάσουν δράσεις βελτίωσης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Κατανοήσουν τις αρχές ενός σύγχρονου Συστήματος κινήτρων και παρακίνησης του Προσωπικού
  • Εξοικειωθούν με τα σύγχρονα Συστήματα Αξιολόγησης Προσωπικού
  • Εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία ανάπτυξης της κατάλληλης κουλτούρας
  •  
  • Επιπλέον θα έχουν στη διάθεσή τους το Τεχνικό Εγχειρίδιο HRM της AQS, που για κάθε ενότητα του Σεμιναρίου περιλαμβάνει:
  • Καλές Πρακτικές και απαιτήσεις Διεθνών Προτύπων όπως το EFQM
  • Τα βήματα της κάθε Διαδικασίας (π.χ. Ανάπτυξη Προσωπικού, Αξιολόγηση κλπ)
  • Audit Check List για κάθε Διαδικασίαs σε Excel
  • Πολλά παραδείγματα περιγραφής Θέσεων
  • Δείκτες Αποδοτικότητας για κάθε Διαδικασία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 To Σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων από και προς τον Εισηγητή και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται στην εκπαιδευτική αίθουσα.
Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού.
Κρίσιμα θέματα όπως ο Σχεδιασμός και η Επιλογή του κατάλληλου Προσωπικού, οι Πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Προσωπικού, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, η Διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας - Διαχείριση των Αλλαγών, η Διαχείριση Υποστηρικτικών Διεργασιών όπως Υγεία Ασφάλεια wellbeing καθώς και η Έρευνα στο Προσωπικό (Personnel Surveys) παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών, Case Studies και Βιωματικών Ασκήσεων.

Παρέχονται Εργαλεία υπό μορφή Check List και Excel που δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις βελτίωσης.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του online σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις και διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

  • Καθιέρωση Standards Απόδοσης
  • Σύνδεση Σχεδιασμού με Επιχειρηματικούς Στόχους
  • Εργαλεία
  • Case Study Νο1

2. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ

  • Ανάλυση και περιγραφή ζητούμενης θέσης
  • Παραδείγματα σε Ηλεκτρονική Μορφή από όλες τις θέσεις Εργασίας
  • Βιωματική Άσκηση Νο1 – Role Playing
  • Παρακολούθηση – Αξιολόγηση Videos
  • Ανάδειξη Καλών Πρακτικών

3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Η προετοιμασία της Αξιολόγησης
  • Τα κρίσιμα Σημεία της Συνέντευξης Αξιολόγησης
  • Σχεδιασμός Πλάνου Ανάπτυξης
  • Βιωματική Άσκηση Νο2
  • Εργαλεία

4. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Παράγοντες Παρακίνησης
  • Εποικοδομητικές Αρνητικές Παρατηρήσεις
  • Τεκμηριωμένη Αναγνώριση
  • Mentoring
  • Talent Management
  • Βιωματική Άσκηση Νο3 - Role Playing

5. ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ)

  • Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Αξιακό Σύστημα
  • Παρουσίαση Εργαλείου Αξιολόγησης – Επιλογής Συστήματος Αξιών – Συμπεριφορών
  • Βιωματική Άσκηση Νο 4 - Role Playing

6. ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ – WELLBEING

  • Καταγραφή και Αξιολόγηση Κινδύνων Υγείας και Ασφάλειας
  • Σχεδιασμός μέτρων αντιμετώπισης και παρακολούθησης τους μέσω αναφορών
  • Ανάπτυξη Δράσεων υγείας ευεξίας και ενσωμάτωση τους στην Κουλτούρα του Οργανισμού
  • Εκπαίδευση του Προσωπικού στη Διαχείριση του stress - Life Coaching
  • Παρακολούθηση του ολοκληρωμένου project βελτίωσης υγείας και ευεξίας
  • Εργαλείο Καταγραφής και Αξιολόγησης Κινδύνων
  • Εργαλείο Σχεδιασμού και Παρακολούθησης Δράσεων και αντιμετώπισης των Κινδύνων

7. ΈΡΕΥΝΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (PERSONNEL SURVEYS)

  • Πώς Προετοιμάζεται η Έρευνα
  • Πώς μέσω διπλών ερωτήσεων εξασφαλίζεται η αξιοπιστία των απαντήσεων
  • Εργαλεία μέτρησης Στατιστικής Σημαντικότητας
  • Εργαλεία Σχεδιασμού Δράσεων για να καλυφθούν τα προβλήματα που προέκυψαν από την Έρευνα
  • Case Study No2

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο 'HRM Best Practices' με Έντυπα, Εργαλεία, Check Lists και πρότυπες Περιγραφές Θέσεων Εργασίας
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Ολοκληρωμένο εργαλείο Διάγνωσης Προβλημάτων σε κάθε τομέα του HRM
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 15-02-2021

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας