Ο παγκοσμίου φήμης σύμβουλος και συγγραφέας του Βιβλίου "PURPOSE" Nikos Mourkogiannis, σε συνεργασία με την AQS διοργανώνουν το ομώνυμο σεμινάριο στο Ξενοδοχείο Crowne Plaza στις 23 Οκτωβρίου και ηλεκτρονικά (live online training) μέσω ειδικής πλατφόρμας στις 30 Οκτωβρίου.
Το βιβλίο του εισηγητή κυκλοφορεί στην Αγγλική, Γερμανική και Κινέζικη γλώσσα και έχει αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από τα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας τα οποία μπορείτε να δείτε εδώ .
Το σεμινάριο αυτό αναλύει και τους 6 τομείς που πραγματεύεται το "Purpose" μέσα από case studies, role playing και εκπαιδευτικά videos προκειμένου να αποσαφηνίσει ποια είναι τα θεμέλια και οι προϋποθέσεις για το κτίσιμο ενός διακεκριμένου Οργανισμού.
Είναι το σημείο εκκίνησης για το κτίσιμο της Ανταγωνιστικότητας, της Καινοτομίας και της Αριστείας στις Επιχειρήσεις. Με το σεμινάριο αυτό αποκαλύπτονται τα μυστικά που εμπνέουν το προσωπικό, που θα το βοηθήσουν να βρει νόημα πίσω από τις πράξεις της καθημερινής ρουτίνας.
Αυτή η έμπνευση τους παρακινεί να ασκούν αποτελεσματική ηγεσία σε όλα τα επίπεδα της Ιεραρχίας, όπως θα δείξει ο συγγραφέας μέσω πληθώρας παραδειγμάτων, ιστοριών και Videos.
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα, ο εισηγητής όμως γνωρίζει πολύ καλά και την ελληνική, για την περίπτωση που χρειαστούν κάποιες αποσαφήνισεις που δεν έγιναν κατανοητές στην Αγγλική.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Purpose
Α. Purpose and Competitive Advantage
Introduction
What is Purpose?
Why is it so important?
Four types of Purpose
What are the implications for competitive advantage?
Conclusion
Β. Purpose in Action
Session Introduction
Which are the implications of an agreed-upon Purpose on company’s strategic and tactical response to a business problem or situation?
Conclusion
Characters
Γ. Characters: What is your Purpose
Introduction to "Characters" - What is your primary "Character"?
What are the four types of "Characters"? How are they aligned with the four types of Purpose?
How do you relate to people with different primary "Characters"?
Conclusion
Campaigns
Δ. Campaigns: Purpose led Transformation
What are Campaigns? What are the eight types of Campaigns?
How does a series of campaigns lead to a successful transformation? What are some of the key lessons learned?
Conclusion
Innovation and Think-Campaign
Ε. Introduction to Innovation and Think - Campaign
Introduction to Innovation and Think - Campaign
How do we innovate/think? What is a Think - Campaign? Who should lead such a campaign? What are the key lessons learned?
Conclusion
ΣΤ. How to launch and manage a Think – Campaign?
How was a successful/failed campaign managed? How you would have managed it differently?
Conclusion