Εισαγωγή
Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου σεμιναρίου ο εξωτερικός πωλητής ή ο υποψήφιος εξωτερικός πωλητής , πλέον θα διαθέτει ιδιαίτερο προσωπικό και εταιρικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα ενδυναμώσει το επαγγελματικό του κύρος και θα κερδίζει μέρα με τη μέρα το σεβασμό της αγοράς , αναπτύσσοντας μεθοδικά και αποτελεσματικά επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές. Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι οι εξής:
1. Το Μάρκετινγκ στις πωλήσεις
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- εφαρμόσουν το γενικότερο πλαίσιο του μάρκετινγκ
- κατανοήσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης κάθε επιχείρησης
- περιγράψουν τις λειτουργίες της Διοίκησης Μάρκετινγκ
- εφαρμόσουν ένα πλάνο μάρκετινγκ
- αναλύσουν την έννοια της βέλτιστης γνώσης του ανταγωνισμού
2. Τμηματοποίηση της Αγοράς, Στόχευση και Τοποθέτηση
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- συζητήσουν την αναγκαιότητα της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς, στόχευσης και τοποθέτησης
- περιγράψουν την έννοια και τα κριτήρια της τμηματοποίησης
- αναλύσουν τη σημασία της στόχευσης σε συγκεκριμένη αγορά-στόχος (target group)
- καταλάβουν την έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και τις εναλλακτικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης προϊόντων
3. Ο ρόλος της Επικοινωνίας στις Πωλήσεις
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- αντιληφθούν τη σημασία της σωστής επικοινωνίας στη δουλειά του πωλητή και να περιγράψετε τα στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
- κατηγοριοποιήσουν τα βασικά εμπόδια στην επικοινωνία και να αντιληφθείτε τη σημασία της ενεργητικής και συμμετοχικής ακοής
- αντιληφθούν την αξία της φωνητικής επικοινωνίας
- εφαρμόσουν τις βασικές αρχές της γλώσσας σώματος και να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των Νευροπωλήσεων και του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)
4. Προσωπική Πώληση
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- αξιολογήσουν την έννοια της προσωπικής πώλησης
- περιγράψουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού πωλητή
- κατανοήσουν το ρόλο, τα καθήκοντα, την περιγραφή θέσης εργασίας και τις στρατηγικές ενός πωλητή
- εφαρμόσουν τα στάδια της διαδικασίας πώλησης, τις τεχνικές πώλησης
- κατηγοριοποιήσουν τις αντιρρήσεις του πελάτη και να αναγνωρίσουν τη σημασία της σωστής προετοιμασίας του
5. Έρευνα Αγοράς
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν τη χρησιμότητα της έρευνας αγοράς στις επιχειρήσεις
- κατηγοριοποιήσουν τις πηγές πληροφοριών σε πρωτογενείς και δευτερογενείς
- περιγράψουν τη διαδικασία έρευνα αγοράς
- αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας
- αξιολογήσουν τις διαφορετικές μεθόδους συλλογής δεδομένων
- κατανοήσουν τη διαδικασία και τα σύγχρονα συστήματα πρόβλεψης πωλήσεων
6. Διαδικασία Διαγωνισμών
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- περιγράψουν τα στάδια και τις ενέργειες στη διαδικασία διαγωνισμών
- κατανοήσουν τους τύπους διαγωνισμών
- διαχειριστούν τη διαδικασία υποβολής προσφορών σε διαγωνισμούς
- συζητήσουν την αξιολόγηση προσφορών
- κατανοήσουν τις επιπτώσεις της ασυνέπειας του προμηθευτή
7. Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Εξετάσουν τα κρίσιμα θέματα της διαχείρισης παραγγελιών και της διαχείρισης αποθεμάτων της επιχείρησης.
- Εξετάσουν τους στόχους και την διαδικασία διενέργειας έρευνας
- Εστιάσουν στις έρευνες εμπορίου που σχετίζονται με την εργασία του εξωτερικού πωλητή.