Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Το πρόγραμμα προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τιςσυζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια όχι ουσιαστική επικοινωνία.Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπεραιωτικά και όχι συναισθηματικά.Οι πελάτες από την άλλη αγοράζουν με συναίσθημα . Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα.
Ενότητες
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας