E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

Call Center / Effective Customer Service & Sales

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Βασιλικη Φλωροπούλου
Η Βασιλική Φλωροπούλου είναι Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, αρθογράφος,Business & Life Coach, πιστοποιημένη από τον Acc Accredited Association for Coaching του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει πολυετή προϋπηρεσία στον τραπεζικό κλάδο, επαγγελματική και βιωματική εμπειρία στην προσωπική ανάπτυξη ανθρωπίνου δυναμικού καθώς και πολυετή προϋπηρεσία και βιωματική εμπειρία στην εκπαίδευση επικοινωνίας, Vodafone. Είναι Ιδρύτρια της εταιρίας Floropoulou-coach.me. και ομιλήτρια σε πληθώρα σεμιναρίων και ομιλιών. Έχει αναλάβει πληθώρα εταιρικών εκπαιδεύσεων σε πωλητές, στελέχη επιχειρήσεων, agents σε δικηγορικά γραφεία και call centers μεγάλων επιχειρήσεων. Εξειδικεύεται σε θέματα, Ηγεσίας, management, επικοινωνίας και τεχνικών πωλήσεων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, ρεσεψιονίστ, γραμματείς ,υποδοχείς και πωλητές.

ΣΚΟΠΟΣ

 Το πρόγραμμα προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τιςσυζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια όχι ουσιαστική επικοινωνία.Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπεραιωτικά και όχι συναισθηματικά.Οι πελάτες από την άλλη αγοράζουν με συναίσθημα . Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα.

Ενότητες

  • Αρχές Επικοινωνίας
  • Αρχές Πειθούς
  • Ανοιχτές ερωτήσεις
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης
  • Γλώσσα σώματος
  • AIDA MODEL
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πελατών
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πωλητών
  • Σίγουρο κλείσιμο
  • Επιτυχημένο follow up Εκμάθηση Διαχείρισης αντιρρήσεων
  • Ενεργητικής ακρόασης
  • Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα σώματος
  • Πώς αναγνωρίζουμε τους 4 τύπους πελατών
  • Πώς οι σωστές ερωτήσεις θα μας οδηγήσουν σε σίγουρη πώληση.
  • Πώς θα μετατρέψουμε το όχι και το ίσως σε ναι!
  • Πώς με το A.I.D.A. Model θα κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον του πελάτη μας από την αρχή μέχρι το τέλος.
  • Πώς θα πραγματοποιηθεί το σίγουρο κλείσιμο
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας