E-Learning:
Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Επαγγέλματα | Στέλεχος Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων | Departments Reception – Front Office , Food & Beverage, Housekeeping, Hotel Digital Marketing | Πλήρες Πρακτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας για Εργασία

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΚΕΜΕ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
08/11/2021
125 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Η εκπαίδευση πραγματοποιείται από επιλεγμένο προσωπικό, επαγγελματίες του χώρου, με εμπειρία στις διαχειριστικές λειτουργίες μικρών και μεγάλων τουριστικών μονάδων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Πρόκειται για ολοκληρωμένη πρακτική εκπαίδευση που άπτεται των απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων κάθε σύγχρονης Τουριστικής Μονάδας και απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως στελέχη στον τομέα του Τουρισμού. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Οργάνωση, Λειτουργία και Διαχείριση μιας Τουριστικής Μονάδας.

ΣΚΟΠΟΣ

Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις. Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα που αφορούν στα διαφορετικά Τμήματα μιας οργανωμένης Τουριστικής Μονάδας και τη μεταξύ τους συνεργασία.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση:
Α. Να εργαστούν τόσο στη Reception όσο και σε άλλα τμήματα ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων (Web Marketing/Πωλήσεις, Guest Relations Manager κ.α.).
B. Να αναλάβουν καθήκοντα εργασίας και συντονισμού ως υπεύθυνοι στα διάφορα Τμήματα μιας οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ή τουριστικού καταλύματος.
Γ. Να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις ολιστικής οργάνωσης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων ως απασχολούμενα στελέχη ή ακόμη και στη δική τους τουριστική επιχείρηση.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΘΕΩΡΙΑ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΡΟΦΩΝ /HOUSEKEEPING DEPARTMENT

• Εισαγωγή στον Τουρισμό-Ιστορική αναδρομή-Είδη τουρισμού
• Αρχές Διοίκησης Τουριστικών Μονάδων
• Ξενοδοχειακό Προϊόν
• Τμήμα Πωλήσεων
• Ξενοδοχειακό Marketing
• Εξυπηρέτηση Πελατών
• Τουριστική Ψυχολογία- Κοινωνιολογία του Τουρισμού
• Κτιριακές εγκαταστάσεις-Αρχιτεκτονική δομή και λειτουργικότητα
• Λινοθήκη-Τρόπος λειτουργίας-χαρακτηριστικά λινών
• Πλυντήρια
• Δωμάτια-Βοηθητικοί χώροι
• Προσωπικό ορόφων- Προσόντα-Υπευθυνότητες-Συνεργασία με άλλα Τμήματα
• Καθαριότητα Τουριστικών Μονάδων
• Καθαριότητα και Οικολογία-Πράσινα Ξενοδοχεία

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙI: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL

• Εισαγωγή στον τουρισμό
• Τι είναι η ξενοδοχειακή φιλοξενία
• Προσδιορισμός του ξενοδοχειακού προϊόντος
• Ορισμός της έννοιας Υποδοχή
• Οργανόγραμμα και προσωπικό υποδοχής
• Βασικές Λειτουργίες Υποδοχής (Front Office & Back Office)
• Έντυπα Υποδοχής
• Ξενοδοχειακή πελατεία – Κατηγορίες πελατών
• Εισαγωγή στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα Protel (επεξήγηση εικονιδίων – menu)
• Protel Front Office & Protel System Data (επεξήγηση και χρησιμότητα)
• Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel
• Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων
• Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις
• Επιβεβαίωση κράτησης
• Ακύρωση κράτησης
• Φόρμα κράτησης
• Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel
• Registration Card
• Κράτηση μεμονωμένου πελάτη
• Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)
• Δημιουργία κράτησης διημέρευσης (Day Use)
• Τρόποι αναζήτησης κράτησης
• Εταιρική κράτηση
• Δημιουργία εταιρικής κράτησης
• Πρακτορειακή κράτηση
• Ορισμός της έννοιας Voucher
• Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)
• Διαχωρισμός τουριστικών γραφείων (Travel Agents, Tour Operators)
• Ξενοδοχειακά πακέτα
• Συμβόλαια με Πρακτορεία – Τουριστικά γραφεία (είδη συμβολαίων, διαπραγμάτευση, υπογραφή συμβολαίων)
• Κανάλια κρατήσεων μέσω Internet (Booking.com – Webhotelier – Expedia – Hotelbeds)
• Δημιουργία κράτησης μέσω Internet
• Διαχείριση αφίξεων – Check in
• Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα
• Άμεση αλλαγή δωματίου
• Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης
• Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση
• Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση
• Έκδοση proforma invoice
• Έκδοση info invoice
• Παράδοση – παραλαβή ταμείου βάρδιας
• Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)
• Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες – Χρεώσεις δωματίων
• Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο
• Κατηγορίες παραστατικών στην έκδοση λογαριασμού
• Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο
• Καταχώρηση στοιχείων εταιρείας στην αναχώρηση του μεμονωμένου πελάτη
• Τρόποι πληρωμής παραστατικού
• Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία
• Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας
• Παραλαβή ταμείου των τμημάτων του ξενοδοχείου κι έλεγχος αυτών
• Κλείσιμο ταμείου ημέρας
• Έλεγχος αφίξεων ημέρας (τιμές, όροι συμφωνίας)
• Κλείσιμο ημέρας (End Of Day)
• Έναρξη νέας ξενοδοχειακής ημέρας
• Εμφάνιση και Διαχείριση no show κρατήσεων προηγούμενης ημέρας
• Reports / Forecast / Ισοζύγιο
• Έκδοση arrival / departure / inhouse / housekeeping report
• Προετοιμασία της επόμενης ημέρας
• Protel System Data
• Κατηγορίες δωματίων
• Καταχώρηση νέων τύπων δωματίων και αρίθμηση
• Τιμοκατάλογοι
• Προσθήκη νέων τιμοκαταλόγων και ονομασία
• Διαδραστική εφαρμογή της κράτησης, πελάτης – υπάλληλος (Role play)

 ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

• Παρουσίαση ειδικών μορφών τουρισμού
• Πολιτιστικός Τουρισμός & Ανάλυση περιπτώσεων
• Γαστρονομικός Τουρισμός
• Luxury Tourism
• Οινοτουρισμός
• Οικοτουρισμός
• Παρουσίαση νομοσχεδίου θεματικού τουρισμού
• Dark Tourism
• Αγροτουρισμός

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV: HOTEL DIGITAL MARKETING

ΚΕΦΑΛΑΙΟ I
Traveler’s online journey (3 ώρες)

• Μελέτη ζήτησης
• Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
• Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή-ταξιδιώτη
• Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτησης
• Καθορισμός budget και μείγματος digital marketing
• Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης έρευνας αγοράς, μελέτη ανταγωνισμού
• εύρεση χωρών,
• εποχικότητα,
• δημογραφικά,
• social trends,
• συμπεριφορά καταναλωτών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ II
Websites for Hotels (3 ώρες)

• Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
• Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
• Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός ξενοδοχείου
• Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
• Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
• Βελτιστοποίησης σελίδων με A/B tests
• Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων
• Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ
Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη (12 ώρες)

• Marketing μέσω μηχανών αναζήτησης
• SEM (Search Engine Marketing)
• SEO (Search Engine Optimization)
• Δημιουργία και Διαχείρηση Επαγγελματικής Σελίδας (Business Page) στα Social Media
• Facebook
• Youtube (Δημιουργία καναλιού – Όροι και προϋποθέσεις)
• Instagram
• Twitter
• Διαφημίσεις σε social media
• Σχεδιασμός & Διαχείριση Διαφημίσεων (facebook)
• Δημιουργία Audiences
• Business Manager
• Διαφημίσεις Adwords
• Δημιουργία δομής λογαριασμού
• Διαφημίσεις αναζήτησης – Search ads
• Διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης – Display ads
• Επαναληπτικό marketing – Remarketing
• Διαφημίσεις Video
• Δημιουργία στοχευμένου κοινού – Audiences
• Στατιστικά Reports
• Pay per click advertising
• Δημιουργία Γραφιστικού για Διαφήμιση προβολής στο διαδίκτυο (Display Banners)
• Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
• Διαχείριση περιεχομένου σε social media (παραδείγματα)
• Affiliate marketing
• Έννοια του Affiliate Marketing,
• Πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό
• Δημιουργία ταξιδιωτικού ιστολογίου (Blog)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙV
Email marketing / Mobile marketing (6 ώρες)

• Email Marketing
• Βασικές έννοιες και ορολογίες
• Σημαντικά χαρακτηριστικά
• Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή
• Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR
• Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
• Επικοινωνία πριν και μετά την διαμονή
• Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
• Παρουσίαση και χρήση των Mailchimp & Moosend
• εκμάθηση Δημιουργίας Email Campaigns & Newsletters
• Δημιουργία maillists
• Αποστολή Email Campaigns & Newsletters
• Ανάλυση στατιστικών
• Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου
• Mobile marketing
• Ταξιδιωτικές εφαρμογές

ΚΕΦΑΛΑΙΟ V
Web analytics (2 ώρες)

• Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
• Καθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
• Στατιστικά eCommeerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website (Google Analytics)
• Μελέτη και καθορισμός ROI

ΕΝΟΤΗΤΑ VΙ
Χρήσιμα εργαλεία (4 ώρες)

• Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
• Προσθήκη και διαχείριση ξενοδοχείου σε Booking engines
• com
• Tripadvisor
• Expedia
• Hotels κα
• Booking engines για απευθείας κρατήσεις
• Google My Business
• Ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων
• Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
• Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
• Παρουσίαση βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων

  ΕΝΟΤΗΤΑ V: FOOD & BEVERAGE (F&B) DEPARTMENT

• Ιεραρχία Προσωπικού – Καθήκοντα & Σχέσεις με πελάτες
• Πρωινό και Βραδινό Set up
• Κανόνες Υγιεινής
• Τρόποι Κράτησης
• Συνεργασία με Προμηθευτές
• Πρόγραμμα Προσωπικού & αδειών
• Βιογραφικό και Συνέντευξη – Επιλογή Προσωπικού
• Οργάνωση Εστιατορίου
• Διαχείριση Παραπόνων
• Πώς συνδέεται το F&B με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου
• Οινολογία και Γευστική δοκιμή – Γνωριμία με τον καφέ
• Δημιουργία menu & winelist
• Άνοιγμα κρασιού – Τρόποι σερβιρίσματος –Παρουσίαση κρασιού
• Συνδυασμός Κρασιού με φαγητό
• Κοστολόγηση – Έλεγχος αποθήκης
• Service After Covid19
• Essential Management & Coaching Skills | Restaurant Coach

ΕΝΟΤΗΤΑ VI: COST CONTROL

• online εφαρμογή κοστολόγησης συνταγών

ΕΝΟΤΗΤΑ VII: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

• Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος
• Σύνταξη συνοδευτικής επιστολής
• Συστατική επιστολή και η σημασία της
• Προετοιμασία για τη συνέντευξη
• Σύνηθες ερωτήσεις συνεντεύξεων
• Ερωτήσεις παγίδα κατά τη διάρκεια συνέντευξης
• Παρουσίαση βιογραφικού
• Διορθώσεις και παρατηρήσεις
• Εξωτερική επαγγελματική εμφάνιση
• Η Γλώσσα του σώματος

ΕΝΟΤΗΤΑ VIII: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΝΑGEMENT

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 125 ώρες (50λεπτες) | 3-4 μήνες | 2φορες/εβδομάδα x 3ώρες
ΩΡΑΡΙΑ: Πρωινά από τις 10:30πμ / Απογευματινά μετά τις 5μμ & Βραδινά από τις 8μμ / *Δυνατότητα εκπαίδευσης και τα Σάββατα
Το ωράριο διαμορφώνεται ανάλογα με τις συμμετοχές κατόπιν συνεννόησης

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ LIVE STREAMING
To πρόγραμμα σεμιναρίου διεξάγεται με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης, με Live εισήγηση μέσω εύχρηστης online πλατφόρμας (τηλεμαθήματα) με χρήση laptop ή desktop.
• Η εκπαίδευση πραγματοποιείται από επιλεγμένο προσωπικό, επαγγελματίες του χώρου, με εμπειρία στις διαχειριστικές λειτουργίες μικρών και μεγάλων τουριστικών μονάδων.
• Χορηγείται πλήρες πακέτο σημειώσεων
• Το σεμινάριο πραγματοποιείται είτε εξ’ αποστάσεως με Live εισήγηση, είτε δια ζώσης στα εργαστήριά μας.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Το ΚΕΜΕ αποτελεί Αδειοδοτημένο Κέντρο του ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και
Επαγγελματικού Προσανατολισμού) του Υπουργείου Παιδείας με Αριθμό Αδείας 2101023 (Κε.Δι.Β.Μ.1). Μετά το πέρας
του σεμιναρίου χορηγείται αντίστοιχη Βεβαίωση Σπουδών.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1300€ | -25% για Εγγραφές Οκτωβρίου : 975€ Προκαταβολή με την εγγραφή 150€

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας