Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Επαγγέλματα | Επαγγελματικά Σεμινάρια Front Office Manager - Receptionist - Υπάλληλος Υποδοχής Κρατήσεων | Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα Κρατήσεων PROTEL

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΚΕΜΕ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
07/02/2023
42 ώρες

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως Receptionist σε κάθε είδους Ξενοδοχειακή Μονάδα ή Τουριστικό Κατάλυμα. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Λειτουργία μιας Τουριστικής Μονάδας.

Σκοπός

Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις, και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα Υποδοχής-Κρατήσεων (Reception). Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: Α. Να εργαστούν στη Reception ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων. B. Να χειρίζονται με ευχέρεια τα διάφορα λογισμικά και web εργαλεία που χρησιμοποιούνται σε αυτήν.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL

  • Εισαγωγή στον τουρισμό
  • Τι είναι η ξενοδοχειακή φιλοξενία
  • Προσδιορισμός του ξενοδοχειακού προϊόντος
  • Ορισμός της έννοιας Υποδοχή
  • Οργανόγραμμα και προσωπικό υποδοχής
  • Βασικές Λειτουργίες Υποδοχής (Front Office & Back Office)
  • Έντυπα Υποδοχής
  • Ξενοδοχειακή πελατεία | Κατηγορίες πελατών
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Εισαγωγή στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα Protel (επεξήγηση εικονιδίων – menu)
  • Protel Front Office & Protel System Data (επεξήγηση και χρησιμότητα)
  • Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel
  • Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων
  • Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις
  • Επιβεβαίωση κράτησης
  • Ακύρωση κράτησης
  • Φόρμα κράτησης
  • Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel
  • Registration Card
  • Κράτηση μεμονωμένου πελάτη
  • Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)
  • Δημιουργία κράτησης διημέρευσης (Day Use)
  • Τρόποι αναζήτησης κράτησης
  • Εταιρική κράτηση
  • Δημιουργία εταιρικής κράτησης
  • Πρακτορειακή κράτηση
  • Ορισμός της έννοιας Voucher
  • Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)
  • Διαχωρισμός τουριστικών γραφείων (Travel Agents, Tour Operators)
  • Ξενοδοχειακά πακέτα
  • Συμβόλαια με Πρακτορεία | Τουριστικά γραφεία (είδη συμβολαίων, διαπραγμάτευση, υπογραφή συμβολαίων)
  • Κανάλια κρατήσεων μέσω Internet (Booking.com | Webhotelier | Expedia | Hotelbeds)
  • Δημιουργία κράτησης μέσω Internet
  • Διαχείριση αφίξεων | Check in
  • Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα
  • Άμεση αλλαγή δωματίου
  • Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης
  • Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση
  • Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση
  • Έκδοση proforma invoice
  • Έκδοση info invoice
  • Παράδοση | παραλαβή ταμείου βάρδιας
  • Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)
  • Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες | Χρεώσεις δωματίων
  • Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο
  • Κατηγορίες παραστατικών στην έκδοση λογαριασμού
  • Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο
  • Καταχώρηση στοιχείων εταιρείας στην αναχώρηση του μεμονωμένου πελάτη
  • Τρόποι πληρωμής παραστατικού
  • Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία
  • Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας
  • Παραλαβή ταμείου των τμημάτων του ξενοδοχείου κι έλεγχος αυτών
  • Κλείσιμο ταμείου ημέρας
  • Έλεγχος αφίξεων ημέρας (τιμές, όροι συμφωνίας)
  • Κλείσιμο ημέρας (End Of Day)
  • Έναρξη νέας ξενοδοχειακής ημέρας
  • Εμφάνιση και Διαχείριση no show κρατήσεων προηγούμενης ημέρας
  • Reports | Forecast |Ισοζύγιο
  • Έκδοση arrival | departure | inhouse | housekeeping report
  • Προετοιμασία της επόμενης ημέρας
  • Protel System Data
  • Κατηγορίες δωματίων
  • Καταχώρηση νέων τύπων δωματίων και αρίθμηση
  • Τιμοκατάλογοι
  • Προσθήκη νέων τιμοκαταλόγων και ονομασία
  • Διαδραστική εφαρμογή της κράτησης, πελάτης | υπάλληλος (Role play)

Πληροφορίες συμμετοχής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 42 ώρες (50λεπτες) / 2 μήνες
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 2 φορές την εβδομάδα x 3 ώρες
ΩΡΑΡΙΑ: Πρωινά - από τις 10:30-13:00 | Απογευματινά 17:30-20:00 | Βραδινά 20:15-22:45

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ - LIVE WEBINAR
To πρόγραμμα διεξάγεται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης, με Live εισήγηση μέσω εύχρηστης online πλατφόρμας.
Προϋπόθεση παρακολούθησης on-line:
• Χρήση desktop ή Laptop
• Χρήση κάμερας
• Χρήση Μικροφώνου

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ 15 ΑΤΟΜΑ
ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ 100% ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ ΠΕΙΡΑ
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ - ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΠΟΡΙΩΝ
ΠΛΗΡΕΣ ΠΑΚΕΤΟ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η KEME SEMINARS αποτελεί Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από τον ΕΟΠΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας με Αριθμό Αδείας 2101023 και διαθέτει πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα κατά το πρότυπο QTL της ACTA-Tεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Έκπτωση 10% ισχύει για:

  • Φοιτητές
  • Ανέργους
  • Τρίτεκνους & Πολύτεκνους
  • Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Για τη χορήγηση της έκπτωσης απαιτείται αντίστοιχο επίσημο έγγραφο (πχ πάσο φοίτησης ή κάρτα ανεργίας κλπ).

Η παραπάνω έκπτωση ΔΕΝ ισχύει συνδυαστικά με άλλη προσφορά.

Κόστος Συμμετοχής

Αρχικό Κόστος: 510€ σε 3 δόσεις | Προσφορά -10%: 460€ σε 3 δόσεις (βλ. "Πληροφορίες συμμετοχής")

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.