E-Learning:
Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

Visual Merchandising – Δημιουργία εμπορικής καμπάνιας - Διακόσμηση Καταστήματος - Fashion Styling (Μονοετές)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς interior design, interior styling (διακόσμηση/διαμόρφωση καταστημάτων), space planning (εργονομία χώρου καταστήματος), visual merchandising (οπτική επικοινωνία), visual communication (εφαρμογή γραφιστικής στον εμπορικό χώρο), και fashion styling (μόδα & τάσεις) και βιτρίνα (εξοπλισμός κούκλας, φόντο, προπς).
ΕΠΙΠΕΔΟ: (Μεσαίο-αρκετά εξειδικευμένο)

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού είναι να αναλύσει τους διαφορετικούς ρόλους του Visual Merchandiser, ανεξάρτητα εάν αυτός είναι ευρύς ή πιο συγκεκριμένος, πολλές φορές συνδεόμενος και με άλλες κοντινές ειδικότητες, όπως την αρχιτεκτονική, τη διακόσμηση, τη γραφιστική και το fashion styling. Αναφέρεται στο ρόλο του Visual Merchandiser ως freelancer, αλλά και ως μέλους μιας ομάδας (εταιρείας).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

(ΜΟΝΟΕΤΕΣ ONLINE-ΜΙΚΤΟ)
ΕΝΟΤΗΤΑ Α. Visual Merchandising, Εμπορικός χώρος και μέθοδοι προβολής προϊόντων, ΕΝΟΤΗΤΑ Β. Διακόσμηση Καταστήματος,
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Εμπορική Καμπάνια & Προβολή Προϊόντος, ΕΝΟΤΗΤΑ Δ. Fashion Styling Μόδα & Τάσεις 2022/23

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008 πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Visual Merchandising στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιρειών. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις fashion & interior styling.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του. Οι τεχνικές προβολής με τις οποίες ασχολείται το σεμινάριο αυτό αφορούν από τη βιτρίνα μέχρι τη σύνθεση στοιχείων για τη διάδοση μιας εμπορικής ιδέας σε ένα post. Ο ρόλος της προβολής γίνεται πολυδιάστατος συνδεόμενος με την πραγματική προβολή προϊόντων (βιτρίνα, showroom, κατάστημα) αλλά και με ψηφιακή προβολή τους (μέσα από τα social media και το διαδίκτυο). Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, αλλά και στη μόδα όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς. Τα πρότυπα των Generation Ζ και Alpha, αλλάζουν την αισθητική του νεανικού στυλ, με τάσεις όπως αυτή του transform να δίνουν μια νέα σημασία στη σχέση νέου και παλιού και του phantasmagoria να επαναφέρουν τις εντάσεις χρωμάτων. Σύμφωνα με τους αναλυτές τάσεων και εικόνων το ενδιαφέρον μας είναι περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών και επομένως πιο γρήγορων και στοχευμένων οπτικών μηνυμάτων εφόσον ο εμπορικός χώρος μετατρέπεται σε μια εμπειρία η οποία εξαρτάται τόσο από τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, αλλά και από γενικά στοιχεία ατμόσφαιρας με τον εξοπλισμό, την εσωτερική διαμόρφωση, την κυκλοφορία μέσα στο χώρο και τα οπτικά και στυλιστικά μηνύματα.

Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται με εξ αποστάσεως online μαθήματα μέσα από την πλατφόρμα zoom. Υπάρχει όμως και η δυνατότητα μικτής εκπαίδευσης, δηλαδή ο μαθητής να έρθει επιπλέον για 3 συναντήσεις στο χώρο του εργαστηρίου (μια φορά ανά ενότητα/ στις Α, Β και Γ ενότητες) όπου θα μπορεί να πραγματοποιήσει στήσιμο σε κλ 1/1.

Το σεμινάριο χωρίζεται σε 4 κύριες ενότητες, οι οποίες είναι οι εξής:
Α. Αρχές Display και Visual Merchandising: Στην Ενότητα αυτή προσφέρεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο γνώσεων ως προς τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης στη βιτρίνα και το εσωτερικό του καταστήματος, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Για αυτό το λόγο εξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλστικών συνδυασμών (για το 2020/21 και 2021/22), όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Ο κάθε μαθητής αναπτύσει τις δικές του μεθόδους ‘εφήμερης σύνθεσης’ και πως με απλά υλικά μπορεί να δώσει πρωτότυπες και σωστές λύσεις αναδεικνύοντας την αισθητική του προϊόντος, αλλά και την ταυτότητα του. Γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής, mood boards χρωματικών συνδυασμών και στυλιστικών συνδυασμών.

B. Εμπορική Καμπάνια & Προβολή Προϊόντος. Στην ενότητα αυτή αναλύουμε την έννοια του εμπορικού ημερολογίου και τη σημασία της καμπάνιας κατά τη διάρκεια του χρόνου. Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να μπορέσει ο μαθητής να σκεφτεί, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια πρόταση του για μια εμπορική καμπάνια, προσπαθώντας να ξεφύγει από στερεότυπα και να σκεφτεί την επίκαιρη σημασία μια εποχής (πχ. Χριστούγεννα) για τον πελάτη, σε σχέση με μήνυμα που το προϊόν (ή υπηρεσία) θέλει να προσφέρει. Ο μαθητής μαθαίνει τη μεθοδολογία παρουσίασης μιας καμπάνιας, από την κεντρική ιδέα μέχρι τον προγραμματισμό και την υλοποίησή της. Επίσης συνειδητοποιεί τα δυνατά (και λιγότερο δυνατά) σημεία στη διαδικασία σχεδιασμού μια καμπάνιας, από την έρευνα και έμπνευση μέχρι το τελικό πλάνο.

Γ. ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: Στην Ενότητα αυτή δίνεται έμφαση στις μεθόδους ομαδοποίησης των προϊόντων μέσα στο χώρο αλλά και στους τρόπους ανάδειξης της γκάμας προϊόντων και των εμπορικών μηνυμάτων μέσα σε αυτόν. Αναλύεται ο χώρος ως μια συναισθηματική εμπειρία, όπου η αρχιτεκτονική του χώρου, η επίπλωση, η σήμανση και ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων στο σύνολο τους παίζουν καθοριστικό ρόλο. Μαθαίνουμε τη μεθοδολογία διαμόρφωσης του εμπορικού πλάνου (layout - floor plan) μέσα από γωνιές προβολής και σημεία εστίασης (focal points). Γίνονται ασκήσεις ομαδοποίησης προϊόντων, πλάνου χώρου, (κύριων υπηρεσιών και λειτουργιών), και προτάσεων εσωτερικών σημείων προβολής. Ο μαθητής μαθαίνει να δουλεύει με πλάνο σε κλίμακα και να δημιουργεί ζώνες προϊοντικών συνόλων.

Δ. Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, που είναι η βιτρίνα, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει. Η ενότητα αυτή συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2022/23, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Ανακαλύπτει τη σχέση της μόδας με παλαιότερα στυλ αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles). Επίσης εξετάζει τη σχέση της μόδας με το forecasting και την πρόγνωση των τάσεων μόδας για τις σεζόν Spring/Summer και Autumn/Winter, βλέποντας επίσης τον ρόλο των art/concept directors, των fashion stylists και των fashion photographers.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ
- Τεχνικές Προβολής
- Ανάλυση Προϊόντος και τύπων καταναλωτή
- Ο ρόλος της χρωματολογίας
- Ο ρόλος του Visual Merchandiser σήμερα και η σχέση του με το Fashion και Interior Styling
- Η σημασία των props και του κατάλληλου φόντου
- Layout και κριτήρια ομαδοποίησης προϊόντων
- Red thread, hot spots και προτεραιότητες πλάνου
- Εξοπλισμός και τάσεις εξοπλισμού στο εσωτερικό του καταστήματος
- Εμπορικό ημερολόγιο & καμπάνιες
- Προγνώστες σύγχρονων τάσεων στη μόδα και διακόσμηση
- Οι προταγωνιστές της μόδας και η προβολή
- Σχέση βιτρίνας, φωτογραφίας και social media

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνονται επιπλέον 4 βοηθητικά μαθήματα (προαιρετικά) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων, τις μεθόδους δημιουργίας moodboard και τη δημιουργία συνθέσεων.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση πρίν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για τους επαγγελματίες και για τις εταιρείες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το εργαστήριο έχει Άδεια Λειτουργίας από το Υπουργείο Παιδείας. Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ, σε ηλεκτρονική μορφή, για τη διαδικτυακή παρακολούθηση.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ/ΚΟΣΤΟΣ
Έναρξη: Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021 και κάθε Τετάρτη Ώρα: 6.15-8.45μμ Διάρκεια 13/10/21-15/6/22 (ΕΝΟΤΗΤΑ Α: 13/10/21 – 1/12/21 (8 μαθήματα), ΕΝΟΤΗΤΑ Β: 8/12/21 – 9/2/22 (8 μαθήματα), ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: 23/2/22-6/4/22 (7 μαθήματα), ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: 13/4/22-15/6/22 (8 μαθήματα) Σύνολο μαθημάτων: 31, Σύνολο ωρών: 77

Κόστος: (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ+ Δ): 440 Eυρώ. (400 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανεργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).
-Τα επιπλέον βοηθητικά μαθήματα (προαιρετικά - 3 στο σύνολο) πραγματοποιούνται πρωί Σαββάτου. Δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για την παρακολούθηση τους.
- Στην περίπτωση μικτής παρακολούθησης, οι ημερομηνίες στησιμάτων στο εργαστήριο είναι: για την Ενότητα Α: Τετάρτη 1/12/21, για την Ενότητα Β: Τετάρτη 16/2/22 και για την Ενότητα Δ: Τετάρτη 22/6/22 και Τετάρτη 29/6/22. (Επιπλέον κόστος 60 Ευρώ για τα 3 στησίματα). Το εργαστήριο θα προσαρμόζεται στους κανόνες λειτουργίας που ισχύουν για κλειστούς χώρους εκπαίδευσης, λόγω της πανδημίας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δείτε πληροφορίες συμμετοχής

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας