Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Οι νέες τάσεις Interior Styling – Χρωματικών και Στυλιστικών συνδυασμών 2024/25 (Κατοικία – Κοινωνικοί χώροι/Φιλοξενία)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σύντομο αυτό σεμινάριο μπορεί να βοηθήσει επαγγελματίες από τους τομείς του design, της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης, του interior styling, του visual merchandising &  communication, όπως και από τους τομείς του εμπορίου, της φιλοξενίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμο σε μαθητές μας που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια μας στο παρελθόν και θα ήθελα να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τάσεις, όπως και σε όσους θα ήθελαν να ξεκινήσουν καριέρα στον τομέα αυτό.

Σκοπός

Η ανάλυση των τάσεων μέσα από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης έχει σαν στόχο να βοηθήσει τον κάθε μαθητή στη δημιουργία μιας δικής του σχέσης με αυτές και έτσι να τον εμπνεύσει στη δημιουργία της δικής του σύνθεσης χρωμάτων, υλικών, υφών και μορφών. Ο μαθητής γνωρίζει τους κύριους εμπνευστές στη μόδα της διακόσμησης και μέσα από την ανάλυση εικόνων έμπνευσης και κατανόησης των κανόνων σύνθεσης διαμορφώνει τη δική του γνώμη και σχέση με τον τομέα του interior styling.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σύντομο αυτό σεμινάριο ασχολείται με τις νέες τάσεις διακόσμησης και Interior styling, αναλύοντας τις τάσεις σε χρώματα, υφές, υλικά, γραμμές επίπλων, αλλά και σε μοτίβα και συνδυασμούς σχημάτων, έτσι όπως παρουσιάζονται από τους σημαντικούς προγνώστες τάσεων και από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης (περιοδικά, άρθρα, διεθνείς οργανισμούς, εκθέσεις). Πραγματοποιείται την εποχή που γίνονται οι περισσότερες εκθέσεις, με αρκετές πληροφορίες και αναφορές σε σχέση με τα προϊόντα και τις νέες τους συλλογές που παρουσιάζονται στις εκθέσεις αυτές.

Τo lockdown σε παγκόσμιο επίπεδο έχει επηρεάσει συναισθηματικά τη σχέση μας με το χώρο. Η εποχή postcovid υπογράμμισε τη σημασία της κάθε στιγμής, αλλά και την ανάγκη μας να είμαστε κοντά στη φύση και σε αντικείμενα με συναισθηματική σημασία. Φαίνεται η ανάγκη μας να συνδέουμε τον χώρο με στοιχεία ιστορικής και συμβολικής σημασίας μας φέρνει πιο κοντά στην έννοια του αυθεντικού και του μη ουδέτερα αδιάφορου. Στον τομέα της φιλοξενίας οι προτεραιότητες επίσης άλλαξαν, θέλοντας να κάνουμε τους χώρους περισσότερο μια εμπειρία και μέρος της μνήμης μας. Οι τάσεις του σήμερα μας, όπως η ‘Land’ και η ‘Plant' μας συνδέουν με το φρέσκο και φυσικό ενώ τάσεις όπως η ‘Memory’ και η ‘Grain’ με το χειροποίητο και το οικείο. Επίσης οι τάσεις έρχονται πιο κοντά στο διαχρονικό και το οικολογικά φιλικό, αναζητώντας υλικά και υφές που υπόσχονται διάρκεια, αλλά και γραμμές και μοτίβα που δηλώνουν απλότητα και μας αγγίζουν συναισθηματικά.

Στόχος του σεμιναρίου αυτού δεν είναι μόνο η ενημέρωση και η ‘τυφλή’ απομίμηση των στοιχείων που παρουσιάζουν οι προγνώστες μέσα από τις ιδέες και προτάσεις τους, αλλά η κατανόηση του ‘γιατί’ προβάλλονται οι συγκεκριμένες τάσεις, ψυχολογώντας τις αλλαγές σε κοινωνικό επίπεδο αλλά και την επιρροή αυτών στη συμπεριφορά του ανθρώπου στο χώρο (πελάτη/καταναλωτή). Μαθαίνουμε πως προσαρμόζονται οι τάσεις στα τοπικά δεδομένα, αλλά και πως επηρεάζουν τον δικό μας ρόλο, τον δημιουργικό και στυλιστικό. Ο μαθητής μαθαίνει επίσης σε πρακτικό επίπεδο πως να κάνει μια σωστή και οργανωμένη αναζήτηση εικόνων έμπνευσης μέσα από σύγχρονες πηγές και στο τέλος καλείται να σκεφτεί μια δική του πρόταση συνδυασμών, μέσω της δημιουργίας ενός digital moodboard.

LIVE ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας zoom. Ο μαθητής πρέπει να διαθέτει τρόπο σύνδεσης (κατά προτίμηση υπολογιστή) με κάμερα και μικρόφωνο. Τα μαθήματα γίνονται σε ζωντανό χρόνο και η παρουσία του κάθε μαθητή είναι υποχρεωτική, στη μεγαλύτερη διάρκεια με την κάμερα ανοιχτή. Οι απουσίες δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 20% του ολικού χρόνου παρακολούθησης.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Έναρξη: Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024 και για 2 Τετάρτες 25/1 και 1/2/24,  Ώρα: 6.15-9.00μμ

Έναρξη: Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024 και για 2 Πέμπτες 8/2 και 15/2/24,  Ώρα: 6.30-9.00μμ

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνεται επιπλέον ένα βοηθητικό μάθημα (το Σάββατο πρωί) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων, τις μεθόδους δημιουργίας moodboard και τη δημιουργία συνθέσεων, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, η εξόφληση των διδάκτρων γίνεται πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου μαθήματος (μέσω e-banking/ κατάθεσης).

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ: 70 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ: 60 Eυρώ (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 60 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 50 Eυρώ. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Κόστος Συμμετοχής

Βλ. πληροφορίες συμμετοχής

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.