E-Learning:
Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

Οι νέες τάσεις Interior Styling – Χρωματικών και Στυλιστικών συνδυασμών 2021/22 και 2022/23 (Κατοικία – Επαγγελματικοί/Κοινωνικοί χώροι)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Διακόσμηση / Μόδα, Αρχιτεκτονική | Interior Design | Visual Merchandising

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η ημερίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει επαγγελματίες από τους τομείς του design, της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης, του interior styling, των visual merchandising και visual communication (εφαρμογή γραφιστικής), όπως και από τους τομείς του εμπορίου, του στολισμού εκδηλώσεων και τη χειροτεχνία. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμη σε μαθητές μας που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια μας στο παρελθόν και θα ήθελα να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τάσεις και στην εφαρμογή αυτών στη διακόσμηση και το χώρο.
ΕΠΙΠΕΔΟ (Αρχάριο – Αρκετά εξειδικευμένο)

ΣΚΟΠΟΣ

Η ανάλυση των τάσεων μέσα από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης έχει σαν στόχο να βοηθήσει τον κάθε μαθητή στη δημιουργία μιας δικής του σχέσης με αυτές και έτσι να τον εμπνεύσει στη δημιουργία της δικής του σύνθεσης χρωμάτων, υλικών, υφών και μορφών. Ο μαθητής γνωρίζει τους κύριους εμπνευστές στη μόδα της διακόσμησης και μέσα από την ανάλυση εικόνων έμπνευσης και κατανόησης των κανόνων σύνθεσης διαμορφώνει τη δική του γνώμη και σχέση με τον τομέα του interior styling.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η ημερίδα αυτή ασχολείται με τις νέες τάσεις διακόσμησης και Interior styling, αναλύοντας τις τάσεις σε χρώματα, υφές, υλικά, γραμμές επίπλων, αλλά και σε μοτίβα και σχήματα (πχ υφάσματα, πλακίδια) έτσι όπως παρουσιάζονται από τους σημαντικούς προγνώστες τάσεων και από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης (περιοδικά, άρθρα, διεθνείς οργανισμούς, εκθέσεις). Στόχος δεν είναι μόνο η ενημέρωση και η ‘τυφλή’ απομίμηση των στοιχείων που παρουσιάζουν οι προγνώστες μέσα από τις ιδέες και προτάσεις τους, αλλά η κατανόηση του ‘γιατί’ προβάλλονται οι συγκεκριμένες τάσεις, ψυχολογώντας τις αλλαγές σε κοινωνικό επίπεδο αλλάκαι την επιρροή αυτών στη συμπεριφορά του ανθρώπου στο χώρο (πελάτη/καταναλωτή). Μαθαίνουμε πως προσαρμόζονται οι τάσεις στα τοπικά δεδομένα αλλά και πως επηρεάζουν τον δικό μας ρόλο, τον δημιουργικό και στυλιστικό. Αυτή είναι μια ιδιαίτερη χρονιά όπου τo lockdown σε παγκόσμιο επίπεδο έχει επηρεάσει συναισθηματικά τη σχέση μας με το χώρο. Από τη μία φαίνεται να συνδεόμαστε ιδιαίτερα με τη λέξη ‘Οικία’ και με την έννοια του οικείου, με το χειροποίητο, τα ζεστά υλικά και τις οικείες υφές. Παράλληλα όμως τα έντονα και εξωστρεφή χρώματα, τα ασύμμετρα σχήματα του καλειδοσκοπίου εκφράζουν την ανάγκη για εκτόνωση, διαφυγή και διαφορετικότητα. Τα μοτίβα νοσταλγίας της Βικτωριανής εποχής/ Arts & Crafts με το σύνθημα ‘Power of the Past’ επαναφέρον μοτίβα από ρομαντικά κινήματα του 19ου αιώνα. Οι παστέλ αποχρώσεις που είχαμε συνηθίσει την προηγούμενη δεκαετία έρχονται πιο κοντά σε έντονους τονισμούς χρωμάτων. Παράλληλα επανέρχεται μια παιχνιδιάρικη γεωμετρία σχημάτων και ένα ‘σύγχρονο-νεοκλασσικό’ στυλ, όπως και ένα παιχνίδι κλίμακας, όπου το ρομαντικό στυλ συναντά τη γεωμετρία.
Ο μαθητής μαθαίνει επίσης σε πρακτικό επίπεδο πως να κάνει μια σωστή και οργανωμένη αναζήτηση εικόνων έμπνευσης μέσα από σύγχρονες πηγές και στο τέλος καλείται να σκεφτεί μια δική του πρόταση συνδυασμών, μέσω της δημιουργίας ενός digital moodboard.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ
- Οι νέες τάσεις στη διακόσμηση και το Interior Styling σήμερα
- Τάσεις Interior Styling & Χρωματικών συνδυασμών για το 2021/22 και 2022/23
- Νέα χρώματα, υλικά, νέες υφές και μοτίβα
- Ψυχολογία και σύγχρονο lifestyle
- Δημιουργία moodboard/sampleboard με τις νέες τάσεις

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνεται επιπλέον 1 βοηθητικό μάθημα (προαιρετικά) σε σχέση με μεθόδους αναζήτησης εικόνων και δημιουργίας ψηφιακών moodboard.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το εργαστήριο έχει Άδεια Λειτουργίας από το Υπουργείο Παιδείας. Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ, σε ηλεκτρονική μορφή, για τη διαδικτυακή παρακολούθηση.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Ύστερα από μια προκαταβολή που δίνεται με την εγγραφή για την εξασφάλιση της θέσης στο σεμινάριο, η εξόφληση των διδάκτρων μπορεί να γίνει μέχρι και την ολοκλήρωση του πρώτου μαθήματος (μέσω e-banking/ κατάθεσης). Επίσης δίνεται η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για τους επαγγελματίες και για τις εταιρείες.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Έναρξη: Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021 και για 2 Δευτέρες Ώρα: 6.00-8.45μμ Διάρκεια: 27/9/21 – 4/10/21

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανέργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας