Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Interior Styling και Αρχές Χρωματολογίας για Κατοικίες & Επαγγελματικούς Χώρους (Μονοετές)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό προτείνεται για επαγγελματίες στους τομείς διαμόρφωσης χώρων, μηχανικούς, αρχιτέκτονες & διακοσμητές, στυλίστες, εμπόρους ειδών διακόσμησης, κατασκευαστές χώρων, επίπλων και ειδών διακόσμησης, visual merchandisers, stylists/media influencers. (Μεσαίο-αρκετά εξειδικευμένο). Βοηθάει εάν ο μαθητής έχει μια άνεση στη χρήστη υπολογιστών και στη διαδικτυακή επικοινωνία, αν και πριν την έναρξη δίνονται καθαρές οδηγίες ως προς τη χρήση του zoom και πραγματοποιούνται βοηθητικά μαθήματα σχετικά με την έρευνα διαδικτυακά και τη χρήση βοηθητικών προγραμμάτων. 

Σκοπός

Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση των γνώσεων όσων ασχολούνται με τη διαμόρφωση χώρων και την επιλογή στοιχείων interior styling (από υλικά, χρώματα, έπιπλα και διακοσμητικά χώρου αλλά και μοτίβα, υφές και υλικά) να δώσουν μια ιδιαίτερη στυλιστική ταυτότητα στο χώρο που σχεδιάζουν ή συνθέτουν. Σκοπός είναι η ενημέρωση πάνω στις σύγχρονες τάσεις και τα στυλ διακόσμησης, αλλά και η κατεύθυνσή του σε μια σωστή ‘mix & match’ επιλογή στοιχείων ενός επαγγελματικού χώρου ή μιας κατοικίας, ενισχύοντας το κατάλληλο λεξιλόγιο στην τεκμηρίωση των προτάσεών του. Επιθυμία μας είναι ο κάθε μαθητής να ανακαλύψει, μέσα από τις επιλογές του, τη δική του στυλιστική ταυτότητα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία στη σκέψη, την προσωπική έκφραση αλλά και την ανάγκη για ‘διαφορετικότητα’. Επίσης να ανακαλύψει τον κόσμο των σύγχρονων τάσεων μέσα από τις πιο σύγχρονες πηγές χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών αλλά και μέσα από γνώσεις που θα του δώσουμε και που θα τον οδηγήσουν ‘ένα βήμα πιο μπροστά’ στην αγορά.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΕΝΟΤΗΤΑ Α.  Interior Styling – Το Στυλ ως Αναβίωση ΕΝΟΤΗΤΑ Β. Χρωματολογία Χώρου & Τάσεις 2024/25, ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Decoration Workshop - -Κανόνες σύνθεσης ΕΝΟΤΗΤΑ Δ. Παρουσίαση πρότασης χώρου – Ο ρόλος του Interior Stylist

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ένας Γάλλος θεωρητικός είχε χαρακτηρίσει τον Interior Stylist ως ‘μηχανικό της ατμόσφαιρας’. Η ατμόσφαιρα συνδέεται όχι μόνο με το στυλ και το ρυθμό των αντικειμένων του χώρο, αλλά και με τη διάθεση αναβίωσης στοιχείων από το παρελθόν αλλά και τον τόνο που θέλουμε να δώσουμε σε έναν χώρο (μινιμαλιστικό, μαξιμαλιστικό, οικείο, ήρεμο, χιουμοριστικό κλπ.). Η εποχή postcovid υπογράμμισε τη σημασία της κάθε στιγμής, αλλά και την ανάγκη μας να είμαστε κοντά στη φύση και σε αντικείμενα με συναισθηματική σημασία. Φαίνεται η ανάγκη μας να συνδέουμε τον χώρο με στοιχεία ιστορικής και συμβολικής σημασίας μας φέρνει πιο κοντά στην έννοια του αυθεντικού και του μη ουδέτερα αδιάφορου. Στον τομέα της φιλοξενίας οι προτεραιότητες επίσης άλλαξαν, θέλοντας να κάνουμε τους χώρους περισσότερο μια εμπειρία και μέρος της μνήμης μας. Οι τάσεις του σήμερα μας, όπως η ‘Land’ και η ‘Plant' μας συνδέουν με το φρέσκο και φυσικό ενώ τάσεις όπως η ‘Memory’ και η ‘Grain’ με το χειροποίητο και το οικείο. Επίσης οι τάσεις έρχονται πιο κοντά στο διαχρονικό και το οικολογικά φιλικό, αναζητώντας υλικά και υφές που υπόσχονται διάρκεια, αλλά και γραμμές και μοτίβα που δηλώνουν απλότητα και μας αγγίζουν συναισθηματικά.

Οι ενότητες του σεμιναρίου είναι οι εξής:

Α. Interior Styling: Στην ενότητα αυτή μελετάμε τα διαφορετικά στυλ διακόσμησης (πχ κλασικό, μοντέρνο, ρουστίκ, art deco, retro… κλπ.) και το πώς αυτά αναβιώνουν τη σημερινή εποχή, αναλύοντας τους τρόπους που συναντούν την ψυχολογία του σημερινού πελάτη και τη μορφολογία του χώρου. Γίνονται ασκήσεις σε μορφή digital moodboards και συνθέσεων, όπου οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν στυλιστικούς συνδυασμούς χώρων ανακαλύπτοντας τη σχέση μεταξύ επίπλων, υφασμάτων, εικόνων, υλικών, υφών και μοτίβων, μέσω προτάσεων που εκείνοι συνθέτουν.

Β. Χρωματολογία Χώρου & Σύγχρονες τάσεις: Στην ενότητα αυτήν αναλύονται οι κανόνες συνδυασμών και εφαρμογής χρωμάτων στο χώρο, χρησιμοποιώντας το διεθνές σύστημα NCS. Επίσης γίνεται αναλυτική επεξήγηση των διαφορετικών τάσεων (σύμφωνα με γνωστούς οίκους forecasting στον τομέα του interior styling). Πραγματοποιούνται ασκήσεις χρωματικών συνδυασμών και εφαρμογής των χρωμάτων στον χώρο. Στο τέλος της ενότητας αυτής, ο κάθε μαθητής παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη πρόταση συνδυασμού χρωμάτων για έναν χώρο, ανακαλύπτοντας κωδικούς χρωμάτων, σε συνδυασμό με γραμμές επίπλων, υφές, υλικά και υφάσματα.
Γ. Decoration Workshop: Στην ενότητα αυτήν αντικείμενο αποτελεί η διακόσμηση του χώρου μέσω των πιο μικρών στοιχείων και λεπτομερειών του χώρου, ακολουθώντας κανόνες σύνθεσης (πχ. πυραμίδα, επανάληψη), μεθοδολογίες γραμμών (γεωμετρικές, οργανικές και artisanal), κλίμακας όγκων και αναλογιών χρωμάτων, υφών, μοτίβων και υλικών. Στόχος αυτής της ενότητας είναι η δημιουργία προτάσεων, όπου το μάτι καθοδηγείται μέσα από τις λεπτομέρειες, τα μοτίβα, τα έργα τέχνης και τα μικροαντικείμενα. Βασίζεται αρκετά σε πρακτικές ασκήσεις όπου ο μαθητής καλείται να συνθέσει τα δικά τους sample boards με δείγματα υλικών που θα αναζητήσει, αλλά να δημιουργήσει ολοκληρωμένες συνθέσεις βασισμένες σε ένα μοτίβο, σχήμα, θέμα ή εικαστικό στοιχείο που έχει επιλέξει.

Δ. Παρουσίαση Πρότασης: Στην ενότητα αυτή ασχολούμαστε με μεθόδους ανάδειξης και προβολής της ιδέας μας, μέσω των moodboards/sampleboards, του χρωματολογίου και εικόνων απεικόνισης του 3-διάστατου χώρου. Ο κάθε μαθητής δημιουργεί τη δική του πρόταση χώρου, περνώντας από τα στάδια -ερωτηματολόγιο πελάτη, παρουσίαση αρχικής ιδέας και πρότασης, ερχόμενος πιο κοντά στις απαιτήσεις ενός χώρου, αλλά και τις ανάγκες (στυλιστικές και πρακτικές) του πελάτη.

LIVE ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας zoom. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποιούνται ασκήσεις, οι οποίες συζητιούνται και διορθώνονται μέσα στο μάθημα. Ο μαθητής πρέπει να διαθέτει τρόπο σύνδεσης (κατά προτίμηση υπολογιστή) με κάμερα και μικρόφωνο. Τα μαθήματα γίνονται σε ζωντανό χρόνο και η παρουσία του κάθε μαθητή είναι υποχρεωτική, στη μεγαλύτερη διάρκεια με την κάμερα ανοιχτή. Οι απουσίες δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 20% του ολικού χρόνου παρακολούθησης. Η παρακολούθηση αποτελεί και προϋπόθεση για την έκδοση της Βεβαίωσης Παρακολούθησης από το εργαστήριο.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Έναρξη: Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023 και κάθε Τρίτη Ώρα: 6.30-8.50μμ, Διάρκεια: 17/10/23 - 11/6/24, Σύνολο Ενοτήτων: 4, Σύνολο Μαθημάτων: 30 (8/ενότητες Α&Β και 7/ενότητες Γ&Δ), Σύνολο Ωρών: 78

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνονται επιπλέον βοηθητικά μαθήματα (προαιρετικά και συνήθως Σάββατα πρωί) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων, τις μεθόδους δημιουργίας moodboard και τη δημιουργία συνθέσεων, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης. Τα σεμινάρια είναι επαγγελματικά. Στην περίπτωση παρακολούθησης από επαγγελματίες (ατομικές επιχειρήσεις ή εταιρείες), θεωρούνται ενδο-επιχειρησιακού χαρακτήρα, ενώ στην περίπτωση παρακολούθησης από ιδιώτες, θεωρούνται συμβουλευτικού/ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Η αντίστοιχη βεβαίωση στέλνεται ηλεκτρονικά μετά την ολοκλήρωση και κλείσιμο του σεμιναρίου.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση σε δόσεις, οι οποίες ορίζονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες πριν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης.

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ+ Δ): 560 Eυρώ. Δηλαδή, 140 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ+ Δ): 500 Eυρώ. Δηλαδή, 125 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ+ Δ): 480 Eυρώ. Δηλαδή, 120 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ+ Δ): 440 Eυρώ. Δηλαδή, 110 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Κόστος Συμμετοχής

Βλ. πληροφορίες συμμετοχής

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.