E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, NLP | Επικοινωνία | PR

Επικοινωνώ Αποτελεσματικά: Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skillbox.gr - E-Learning Education
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
12/12/2020
3 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δρ. Μαριάνα Παπακωνσταντίνου | Επαγγελματίας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
H Μαριάνα Παπακωνσταντίνου είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με ειδίκευση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και τη Συμβουλευτική από το Πανεπιστήμιο του Lancaster του Ηνωμένου Βασιλείου και διδακτορικό δίπλωμα στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στο πεδίο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού δραστηριοποιείται ερευνητικά μέχρι και σήμερα, δημοσιεύοντας άρθρα, συμμετέχοντας σε συνέδρια και αναλαμβάνοντας το ρόλο του κριτή σε ακαδημαϊκά επιστημονικά περιοδικά. Τα τελευταία 12 χρόνια εργάζεται ως επαγγελματίας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ διαθέτει σημαντική διδακτική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο σε ελληνικά και ξένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, συνεργαζόμενη με διάφορους φορείς, ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Σε όσους η εργασία τους απαιτεί συχνή συνεργασία και επικοινωνία με συναδέλφους.
- Σε όσους συναλλάσσονται με κοινό ή ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
- Σε όσους συντονίζουν και καθοδηγούν μια ομάδα.
- Σε όσους συμμετέχουν συχνά σε ομάδες εργασίας.
- Σε όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν σε προσωπικό, διαπροσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τι θα μάθετε

Σε επίπεδο γνώσεων:
Περιγραφή της διαδικασίας της επικοινωνίας
Αναγνώριση κρίσιμων στοιχείων και παραγόντων, που εγγυώνται την αποτελεσματική επικοινωνία, μεταξύ των οποίων και η μη λεκτική επικοινωνία

Σε επίπεδο δεξιοτήτω
ν:
Εξοικείωση με τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, όπως η θετική γλώσσα και η ενεργητική ακρόαση
Σχεδιασμός των απαραίτητων στρατηγικών για την αντιμετώπιση των στοιχείων που δυσκολεύουν την επικοινωνία

Σε επίπεδο στάσεων:
Υιοθέτηση του κατάλληλου στυλ επικοινωνίας ανάλογα με τις συνθήκες
Υποστήριξη της επίτευξης προσωπικών και εργασιακών στόχων μέσω του αποτελεσματικότερου τρόπου επικοινωνίας

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
1. ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
2. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
3. ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
4. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
5. ΣΤΥΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6. ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας