Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Google Ads

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skillbox.gr - E-Learning Education
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

Η Μάνια Τσιγαρίδα είναι Accounting & Google Ads Specialist και εργάζεται στη διαφημιστική εταιρία Not The Same - Branding & Advertising (www.not-thesame.gr) με κύρια ενασχόληση τη διαδικτυακή προώθηση ηλεκτρονικών επιχειρήσεων (e-shops) και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Πληροφορικής Α.Π.Θ. και κάτοχος “MSc in Applied Informatics - E-Business and Innovation Technology” του μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και του Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch.

Σε ποιους απευθύνεται

- Νέοι φοιτητές στον τομέα του Μάρκετινγκ που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τα Google Ads και να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις.
- Επιχειρηματίες που επιθυμούν να διαφημίσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο ή επιθυμούν να αποκτήσουν έναν “κοινό κώδικα επικοινωνίας” με τη διαφημιστική εταιρία που προωθεί την επιχείρησή τους .
- Εργαζόμενοι σε τμήματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων που θέλουν να προωθήσουν διαδικτυακά την επιχείρηση όπου εργάζονται ή να συντονίζουν τη διαφημιστική εταιρία που έχει αναλάβει αυτή τη δουλειά.
- Όλοι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες στη διαφήμιση.

Περιγραφή σεμιναρίου

Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο υποψήφιος/α θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζει τη δομή, τον τρόπο λειτουργίας και τις δυνατότητες των Google Ads.
  • Να γνωρίζει σημαντικές έννοιες και μετρικές που χρησιμοποιούνται στα Google Ads.
  • Να προτείνει βελτιστοποιήσεις σε έναν ιστότοπο, προκειμένου να διαφημιστεί αποτελεσματικά.
  • Να δημιουργεί διαφημιστικούς λογαριασμούς στα Google Ads.
  • Να καθορίζει τα βασικά στοιχεία του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται μια διαφημιστική καμπάνια (buyer persona).
  • Να δημιουργεί διαφημιστικές καμπάνιες, επιλέγοντας κατάλληλες στρατηγικές και στοχεύσεις.
  • Να εμπλουτίζει τις καμπάνιες με κατάλληλο περιεχόμενο και λέξεις-κλειδιά.
  • Να συνδέει τα Google Ads με το Google Analytics.
  • Να παρακολουθεί την απόδοση ενός διαφημιστικού λογαριασμού μελετώντας δείκτες.
  • Να βελτιστοποιεί μια καμπάνια και να επιλύει θέματα χαμηλής απόδοσης.
  • Να παράγει αναφορές για την απόδοση του διαφημιστικού λογαριασμού.

Πληροφορίες συμμετοχής

  • Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ - Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  • Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση - E-Learning
  • Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Βίντεο παρουσίασης Σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.