Η διαχείριση κρίσεων είναι εξαιρετικά επίκαιρη τα τελευταία χρόνια, καθώς επιχειρήσεις και οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με διαφόρων ειδών απρόβλεπτες καταστάσεις που δημιουργούν κινδύνους και προκλήσεις (λ.χ. fake news, δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι, δικαστικές διαμάχες, φυσικές καταστροφές κ.α.). Η φήμη επιχειρήσεων και προσώπων βρίσκεται ξαφνικά σε κίνδυνο και οι εμπλεκόμενοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνία και δράσεις ώστε να αντιπαρέλθουν στις κρίσεις αυτές.
Το σεμινάριο αυτό εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια και τη θεωρία γύρω από τη διαχείριση κρίσεων, ειδικά σε σχέση με την ανάπτυξη επικοινωνιακών δράσεων. Παρουσιάζει στρατηγικές και τεχνικές ανάπτυξης επιτυχημένων επικοινωνιακών απαντήσεων σε περιπτώσεις κρίσεων, δίνοντας έμφαση στη σημασία της νέας τεχνολογίας.
Περιεχόμενα
1) Η έννοια της κρίσης a) Κατηγορίες κρίσεων και ιδιαιτερότητες b) Στρατηγικές επικοινωνίας σε περίοδο κρίσεων c) Ηθική και κρίσεις d) Γιατί επιχειρήσεις και οργανισμοί αποτυχαίνουν να διαχειριστούν μια κρίση
2) Τεχνικές και πρακτικές επικοινωνίας στη διάρκεια μιας κρίσης a) Η σημασία των stakeholders. b) Νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας και κρίσεις c) Προετοιμασία ενόψει μιας κρίσης d) Τα χαρακτηριστικά της ομάδας επικοινωνίας e) Κοινωνική δικτύωση και κρίσεις
3) Ηγεσία σε καιρό κρίσεων a) Ορατότητα και αξιοπιστία b) Η σημασία των σχέσεων και της καλής θέλησης c) Εκπαίδευση όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή d) Ο ρόλος των ειδικών
4) Παραδείγματα, case studies και ασκήσεις , με Q&A. Αναζήτηση λανθασμένων παραδειγμάτων διαχείρισης κρίσεων και εναλλακτικές προσεγγίσεις