Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Google Ads

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IDEC
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

Ο Παναγιώτης Μουρελάτος είναι οικονομολόγος με BSc in Business Adninistration (Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών). Έχει συνεργαστεί συμβουλευτικά με πολλές εταιρείες όπως BIC Hellas, Medysin, ΕΛΓΕΚΑ, Μεσογειακό Κέντρο Αποκατάστασης Α.Ε., SQEMARINE κ.ά.. Σε επίπεδο Digital Marketing και εκπαίδευσης Digital Transformation έχει συνεργαστεί με εταιρείες λιανικού και χονδρικού εμπορίου, e-shops, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, εκδοτικούς οίκους κ.ά. Επίσης, έχει συνεργαστεί με επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα του Β2Β.

Σε ποιους απευθύνεται

- Σε επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τις
- Σε στελέχη marketing και digital marketing
- Σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών
- Σε όποιον ενδιαφέρεται να αναπτύξει τις γνώσεις του στον τομέα του Digital Marketing

Περιγραφή σεμιναρίου

Στο Google Ads Webinar της IDEC θα μάθετε πως μπορείτε να αξιοποιήστε τις δυνατότητες του Google Ads και να δημιουργήσετε τις δικές διαφημίσεις στην μεγαλύτερη πλατφόρμα διαφημίσεων στο internet.

Προωθήστε την επιχείρησή σας, αυξήστε τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και κερδίστε νέους πελάτες!

Τι θα μάθετε:

  • Εισαγωγή στην πλατφόρμα Google Ads
  • Ποιες είναι οι διαφημίσεις που μπορείτε να δημιουργήσετε στο Google Ads
  • Πως καθορίζεται η εμφάνιση των διαφημίσεων
  • Δημιουργία λογαριασμού διαφημίσεων στο Google Ads. Δομή λογαριασμού
  • Περιήγηση στο λογαριασμό σας. Επεξήγηση ρυθμίσεων και επιλογών
  • Δημιουργία της πρώτης σας διαφήμισης
  • Γνωριμία με τις επιλογές παραμετροποίησης της διαφήμισής σας
  • Γνωριμία με τους όρους Budgeting, Bidding strategies, Dynamic Ads, Scheduling, Extensions, Targeting
  • Πως να δημιουργήσετε επιτυχημένα κείμενα για την διαφήμισή σας
  • Γνωριμία με τα Keywords. Τι είναι, πως δουλεύουν, εύρεση και ανάλυση των κατάλληλων Keywords, οργάνωση και βελτιστοποίηση των keywords
  • Τι είναι το Quality Score και το Ad Rank. Πως επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεων
  • Τι είναι το remarketing και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε
  • Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεων σας, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του conversion tracking
  • Παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων μέσω των αναλυτικών reports του Google Ads

Πληροφορίες συμμετοχής

Μεθοδολογία
Το σεμινάριο παρέχεται αποκλειστικά με την μορφή webinar με χρήση της πλατφόρμας GoToWebinar, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες.

Το webinar είναι διαδραστικό και παρέχει την δυνατότητα της Online επικοινωνίας με τον εισηγητή κατά την διάρκεια του σεμιναρίου προκειμένου να τεθούν και να απαντηθούν ερωτήσεις και απορίες.

Για την παρακολούθησή του θα πρέπει να έχετε έναν υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και ακουστικά/ ηχεία. Με την εγγραφή σας θα σας σταλούν κωδικοί πρόσβασης και οδηγίες σύνδεσης στην πλατφόρμα του webinar.

Το webinar αποτελείται από σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.

Πιστοποιητικό
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίδεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ημερομηνίες Διεξαγωγής
Τρίτη 23/6/2020 & Τετάρτη 24/6/2020 17:00-20:00
Τρίτη 7/7/2020 & Τετάρτη 8/7/2020 17:00-20:00

Κόστος Συμμετοχής

 80€ ανά συμμετέχοντα

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.