Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Κατασκευή Βιτρίνας - Visual Merchandising

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
StartLearn
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις
50 ώρες

Σε ποιους απευθύνεται

Είναι σχεδιασμένο και απευθύνεται σε άτομα ή επιχειρήσεις που εμπλέκονται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου ή ενδιαφέρονται για το visual merchandising, επαγγελματίες καταστηματάρχες, υπεύθυνους καταστημάτων, διακοσμητές επαγγελματικών χώρων, σχεδιαστές, στυλίστες.

Επιπλέον το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Ιδιοκτήτες και διευθυντές καταστημάτων λιανικής πώλησης που είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό και την εκτέλεση των επιδείξεων και των παρουσιάσεων προϊόντων εντός του καταστήματος.
  • Επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που ενδιαφέρονται να μάθουν πώς να ενσωματώνουν τεχνικές Visual Merchandising στις καμπάνιες τους.
  • Ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων που θέλουν να ενισχύσουν τις προθήκες των προϊόντων τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των ηλεκτρονικών πελατών τους.
  • Φοιτητές ή επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν καριέρα στο Visual Merchandising και θέλουν να μάθουν περισσότερα για τον κλάδο.

Σκοπός

Ο Σκοπός της εκπαίδευσης είναι η κατανόηση, η οργάνωση και η δημιουργία του Decor για βιτρίνα καταστημάτων, εμπορικών χώρων, τοποθέτηση και προβολή προϊόντων.

Ο Στόχος της εκπαίδευσης είναι να είναι σε θέση να καταλάβει απόλυτα τις επιθυμίες και την προσωπικότητα του πελάτη, έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα χώρο με μοναδικά υψηλή αισθητική, να μπορεί να διαμορφώσει έναν επαγγελματικό χώρο, συνδυάζοντας σωστά το ύφος με τη λειτουργικότητά του. Να αντιλαμβάνεται και να προσδιορίζει την αγορά για κάθε πελάτη ξεχωριστά και να είναι σε θέση να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και τη δέσμευση των πελατών τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τι είναι το Visual Merchandising; Το Visual Merchandising είναι η πρακτική της χρήσης οπτικών στοιχείων όπως το χρώμα, ο φωτισμός και η τοποθέτηση προϊόντων για τη δημιουργία μιας ελκυστικής και αγοραστικής εμπειρίας για τους πελάτες.
Δημιουργήστε ένα ισχυρό σημείο εστίασης - Χρησιμοποιήστε χρώμα και αντίθεση - Παίξτε με το φωτισμό - Αξιοποιήστε την τοποθέτηση προϊόντων - Πείτε μια ιστορία. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις πολλές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές Βιτρίνες. Σκεπτόμενοι δημιουργικά, μπορείτε να δημιουργήσετε ελκυστικές Βιτρίνες που θα προσελκύσουν και θα κρατήσουν πιστούς τους πελάτες.

Θεματικές Ενότητες
1. Εισαγωγή στη Σύνθεση
2. Αρχές σύνθεσης (συμμετρία-ασυμμετρία)
3. Αρχές σύνθεσης (ρυθμός-ιεραρχία-κάνναβος)
4. Αρχές σύνθεσης (παραδείγματα)
5. Έμπνευση-sketch book
6. Κεντρική ιδέα (mood board)
7. Παράγοντες που επηρεάζουν το σχεδιασμό της βιτρίνας (περιβάλλον)
8. Παράγοντες που επηρεάζουν το σχεδιασμό της βιτρίνας (είδος-άνθρωπος-πρόσοψη)
9. Ασκήσεις
10. Χρωματολογία εισαγωγή, Έννοια χρώματος (βασικά-δευτερογενή-τριτογενή χρώματα)
11. Θερμά & ψυχρά χρώματα (άσπρο/μαύρο, ουδέτερα χρώματα)
12. Ιδιότητες χρωμάτων
13. Συνδυασμοί χρωμάτων (αχρωματικοί-μονοχρωματικοί-συμπληρωματικοί)
14. Συνδυασμοί χρωμάτων (διπλοί συμπληρωματικοί/τριχρωματικοί/τετραχρωματικοί)
15. Συνδυασμοί χρωμάτων (αναλογικοί/χρώματα με ουδέτερα/αταίριαστοι συνδυασμοί)
16. Ψυχολογία χρωμάτων (κόκκινο/ροζ/καφέ/πορτοκαλί/κίτρινο)
17. Ψυχολογία χρωμάτων (μπλε/κυανό/πράσινο/μωβ/γκριζόμαυρο/λευκό)
18. Επιλογή χρωμάτων
19. Ασκήσεις Χρωματολογίας
20. Το επικοινωνιακό στοιχείο της βιτρίνας - το μήνυμα
21. Το μήνυμα - η πρόκληση ενδιαφέροντος
22. Εξωτερική βιτρίνα
23. Εσωτερική βιτρίνα
24. Διακοσμητικά θέματα βιτρίνας - εποχές/τέχνη
25. Διακοσμητικά θέματα βιτρίνας - στοιχεία προϊόντος/είδη πολυτελείας
26. Διακοσμητικά θέματα βιτρίνας - στιγμές & γεγονότα/είδη ευκαιρίας
27. Διακοσμητικά θέματα βιτρίνας - εκπτώσεις/θεματικός συνδυασμός - χρονοδιάγραμμα αλλαγής βιτρίνας
28. Σχεδιασμός βιτρίνας - σχήματα -ισορροπία - μετασχηματισμοί
29. Σχεδιασμός βιτρίνας - στερεά - ισορροπία - μετασχηματισμοί
30. Σχεδιασμός βιτρίνας - στυλιζάρισμα - οπτική ματιέρα
31. Σχεδιασμός βιτρίνας - στυλιζάρισμα - απτική ματιέρα - τεχνικές σύνθεσης
32. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας
33. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -ισορροπία -ανθρώπινο μάτι - ανθρώπινη κίνηση
34. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -φωτισμός - είδη φωτισμού
35. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -είδη φωτισμού 2
36. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -φωτισμός - επίπεδο φωτισμού
37. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -φωτισμός - φωτισμός βιτρίνας τις βραδινές ώρες
38. Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας -φωτισμός - επιλογή λαμπτήρων
39. Κατασκευή βιτρίνας - χώροι - οροφή & δάπεδο
40. Κατασκευή βιτρίνας - χώροι - πλαϊνοί τοίχοι & πίσω τοίχος
41. Εξοπλισμός βιτρίνας - αναβαθμοί - ράφια - κούκλες - γεωμετρικά στερεά - έπιπλα
42. Αρχές σχεδιασμού εισόδου καταστήματος
43. Αρχές σχεδιασμού επιγραφής καταστήματος & υλικά επένδυσης πρόσοψης
44. Βασικές αρχές σχεδιασμού εσωτερικού χώρου καταστήματος
45. Τελικό Project

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες

  • Διάρκεια 2 Μήνες - 50 ώρες
  • Επαγγελματική εκπαίδευση
  • Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης εξ αποστάσεως (e-Learning)
  • Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ 100%

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Στο τέλος της φοίτησης οι σπουδαστές αξιολογούνται. Η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της Πιστοποίησης. Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση για την αγορά εργασίας.

Βεβαίωση Κατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

***Οι Βεβαιώσεις Κατάρτισης Σπουδών εκδίδονται στα Ελληνικά & στα Αγγλικά διότι έχουν εγκριθεί και από το ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.

1η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ (χωρίς επιπλέον επιβάρυνση)
Κατασκευή Βιτρίνας – Visual Merchandising

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.