E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing

Internet advertising - Google Adwords

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
13/04/2020
8 ώρες

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στελέχη Marketing, Στελέχη Επιχειρήσεων, Συμβούλους Επιχειρήσεων, Web Designers, Web Developers, Διαχειριστές ιστοσελίδων, Επιχειρηματίες & Ελεύθερους Επαγγελματίες που διαθέτουν ιστοσελίδα για τη προώθηση της επιχείρησης τους, Ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, bloggers, Μεμονωμένους χρήστες

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και η εκπαίδευση στην αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η διαφήμιση μέσω του AdWords της γνωστής Μηχανής Αναζήτησης Google. Ακόμη, ο κάθε υποψήφιος θα μάθει με ποιο τρόπο να κάνει αποτελεσματική έρευνα αγοράς έτσι ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις κλειδιά χωρίς να βγαίνει εκτός προϋπολογισμού. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα αυξήσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων και των Ιστοχώρων που διαχειρίζονται ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ενότητα 1
- Η αγορά του Internet
- Internet Advertsing models (Από Contextual έως Performance based και Semantic
Advertising)
- Internet Advertising Display Advertising, Real time bidding και Programmatic Buying
- Internet Advertsing revenue Models (Performance based Revenue Models και Fixed Cost
models, πλήρη ανάλυση)
- Υπολογισμός effective CPM / CPC για Advertisers και Publisher
- Καθορισμός maximum CPC για affiliate (Performance based Marketing) και Adwords

Ενότητα 2
- Google Adwords: από τη θεωρία στην πράξη (pay per click, contextual ads)
- Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια Google Adwords
- Υπολογισμός κόστους, στατιστικά, ορολογία
- Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
- Μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες
- Καμπάνιες για πολλαπλές συσκευές
- Στρατηγική για τα Conversions και Conversion tracking
- Συνδέσεις Adwords με web analytics / youtube channels και άλλα third party tools
- Αναφορά σε στρατηγική επιλογής keywords, στην επιλογή στρατηγικών bidding (Bidding
Strategy)
- Τύποι campaigns και η διαδικασία Campaign Set up
- Keyword Optimization στρατηγικές
- Display campaigns (targeting image ads & text ads ανά θέμα, keyword ή συγκεκριμένο
website)
- Mobile Ads , new ad formats & extensions (Call out extension)
- App Promotion Ads
- Remarketing campaigns
- Dynamic Search Ads (Προβολή διαφημίσεων από το περιεχόμενο του website σας χρησιμοποιώντας το Google’s organic search index)
- Reporting tools

Ενότητα 3
- Display Advertising: ορολογία, χαρακτηριστικά,
- Banners: συνηθισμένα format, πως να δημιουργήσετε banner, συμβουλές επιτυχίας
- Video ads: ανάπτυξη καμπάνιας, στόχοι
- Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
- Online media planning και buying

Ενότητα 4
- Affiliate Marketing: ορολογία, χαρακτηριστικά,
- Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια affiliate
- Τρόποι αξιοποίησης, μυστικά επιτυχίας, πότε επιλέγουμε affiliate
- Υπολογισμός κόστους / κέρδη
- Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας

Ενότητα 5
- Άλλα μέσα διαφήμισης: συμβουλές επιτυχίας, γιατί να τα επιλέξετε
- Advertorials και paid posts
- Δημιουργία online διαφημιστικών δικτύων

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 8 ώρες με φυσική παρουσία και 2 εβδομάδες με e-Learning.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Φυσική παρουσία και e-Learning
Η e-Learning εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται μέσω του διαδικτύου με τη χρήση
υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία είναι mobile friendly.
Η διαδικασία προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή τη δυνατότητα μελέτης στο
χώρο και στον χρόνο που τον εξυπηρετεί.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας