E-Learning:
Εκπαίδευση

Webinar | Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας στο Νέο Λύκειο: Θεωρία και Πράξη

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
EMPLOY

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Εκπαίδευση

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Αθανάσιος Μιχάλης, Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές φιλολόγους, οι οποίοι επιθυμούν να ανανεώσουν και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε σχέση με τις σύγχρονες προσεγγίσεις της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων, όπως και να ενημερωθούν για τις αλλαγές και τις αναπροσαρμογές του προγράμματος σπουδών της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειο. Επίσης, απευθύνεται σε φοιτητές φιλολογικών τμημάτων και συναφών επιστημονικών κλάδων, οι οποίοι επιδιώκουν να ενημερωθούν για τη διδακτική της νέας ελληνικές γλώσσας, τις σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της πρότυπης γλώσσας και των κειμένων και να επιμορφωθούν σε πεδία άμεσα συνδεδεμένα με τη διδακτική τους επάρκεια.

ΣΚΟΠΟΣ

 Βασικοί σκοποί της παρούσας επιμορφωτικής δραστηριότητας είναι

  •  αφενός, να γνωρίσουν και να κατανοήσουν οι εν ενεργεία και οι μέλλοντες εκπαιδευτικοί το σύγχρονο πλαίσιο διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας ως βασικού μέσου ανάπτυξης του γραμματισμού των μαθητών στη γλωσσική, τη γνωσιακή και την κοινωνικοπολιτισμική του διάσταση
  •  και αφετέρου, να παρακολουθήσουν και να εμπεδώσουν τις σύγχρονες μεθοδολογικές αρχές της διδασκαλίας παραγωγής και κατανόησης κειμένων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 Μετά την ολοκλήρωση της διήμερης επιμόρφωσης αναμένεται οι συμμετέχοντες να έχουν:
i. συνειδητοποιήσει τη διαφοροποίηση και αλλαγή του διδακτικού πλαισίου από τη συγγραφή σχολικής έκθεσης στην παραγωγή συγκεκριμένων κειμενικών ειδών,
ii. κατανοήσει την έννοια του κειμενικού είδους και τη διαφοροποίησή του από τον κειμενικό τύπο,
iii. καταλάβει τα βασικά στοιχεία της γραμματικής των κειμενικών ειδών και της συμβολή τους στην παραγωγή και την πρόσληψη κειμένων (δομικές / γλωσσικές συμβάσεις της αφήγησης, της επιγραφής, της επιχειρηματολογίας, της διαδικασίας και της πληροφόρησης / επεξήγησης, γλωσσικές πράξεις που πραγματώνουν),
iv. αποκτήσει ολοκληρωμένη εικόνα για τις αρχές και τις διαστάσεις της κριτικής ανάλυσης λόγου (κριτικής κατανόησης κειμένου),
v. εμπεδώσει τις διδακτικές τεχνικές και τις αντίστοιχες στρατηγικές στο πλαίσιο του προσυγγραφικού, του κυρίως συγγραφικού και του μετασυγγραφικού σταδίου της παραγωγής λόγου,
vi. αντιληφθεί επαρκώς τις προαναγνωστικές, τις κυρίως αναγνωστικές και τις μετα-αναγνωστικές διδακτικές τεχνικές και στρατηγικές της κατανόησης λόγου,
vii. συνειδητοποιήσει την αναπαραστατική, τη διαπροσωπική και την κειμενική λειτουργία των γλωσσικών στοιχείων σε σχέση με το κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο της παραγωγής κειμένου,
viii. κατανοήσει τα χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις της πολυτροπικότητας στην επικοινωνία, όπως και την ανάλυση πολυτροπικού λόγου,
ix. γνωρίσει τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας της παραγωγής και της πρόσληψης λόγου σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Προεγγραφή έως 14/11/2019.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

75€
65ε

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας