E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, NLP | Επικοινωνία | PR

Media Training

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, NLP | Επικοινωνία | PR

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δημοσιογράφοι και Επικοινωνιολόγοι της Mind the Brand

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων επιχειρήσεων
Στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να εξοικειωθούν με τα ΜΜΕ και να δημιουργήσουν επαφές με δημοσιογράφους
Στελέχη επιχειρήσεων και διοικητικό ή τεχνικό προσωπικό, που συμμετέχει σε συνέδρια, παρουσιάσεις, ημερίδες

ΣΚΟΠΟΣ

Οφέλη από το Σεμινάριο
Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει σημαντικές πληροφορίες που αφορούν στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην διαχείριση της εμπορικής λειτουργίας των οργανισμών τους. Θα έχουν διδαχθεί κι εμπεδώσει τις βασικές αρχές σχεδιασμού, πράγμα που θα τους βοηθήσει να τις εφαρμόσουν στο περιβάλλον του οργανισμού τους και να την προσαρμόσουν σωστά στις ανάγκες και στις δυνατότητές του. Θα έχουν διασφαλίσει τέλος την δυνατότητα της διαρκούς παρακολούθησης μέσα από δείκτες απόδοσης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας

Περιεχόμενα
Παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες/ομιλίες
Πρακτικά tips για το πως μεταφέρεται το μήνυμα σε μεγάλο κοινό, ο ρυθμός μιας παρουσίασης, η γλώσσα του σώματος, τεχνικές διαχείρισης φόβου, -
Επαφές με ΜΜΕ « Χτίσιμο» και διαχείριση σχέσεων με δημοσιογράφους, προώθηση θεμάτων, off the record, διαφορές και τεχνικές συνέντευξης και δήλωσης (quote), τηλεοπτική και τηλεφωνική συνέντευξη, οι διαφορές και πρακτικά tips -
Workshop για τις τεχνικές της συνέντευξης Γλώσσα του σώματος, τρόπος ομιλίας, παραδείγματα και πρακτική εξάσκηση σε τηλεφωνική και τηλεοπτική συνέντευξη -
Crisis Management Θεωρητική κατάρτιση επικοινωνιακού σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, συγκρότηση ομάδας και τρόποι εφαρμογής του Crisis Management Plan.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας