E-Learning:
Πληροφορική, Web Developer | Web Designer

Web Design με HTML – CSS και Στοιχεία Javascript

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Euro Logic
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
05/02/2021
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
05/03/2021
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
16/04/2021

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται, σε όλους εκείνους, που θέλουν να μάθουν να δημιουργούν Ιστοσελίδες με τη Γλώσσα HTML, να τις διαμορφώνουν με τη CSS, και να τις κάνουν Δυναμικές, με τη προσθήκη ρουτινών της JavaScript. Είναι το Κανονικό επίπεδο, Standard. Πρακτικά, είναι το Βασικό επίπεδο, στο οποίο έχουν προστεθεί, πολλά επιπλέον στοιχεία. Θυμίζουμε, πως όλες οι Μέθοδοι δημιουργίας Ιστοσελίδων, καταλήγουν τελικά σε κώδικα HTML. Με την HTML, δημιουργούμε Στατικές Ιστοσελίδες, οι οποίες όμως, με τη προσθήκη εντολών της JavaScript. Στο τέλος, γίνεται μία Εισαγωγή στη JavaScript, με αρκετά παραδείγματα και ασκήσεις. Τα Μαθήματα Παρέχονται από Απόσταση και είναι e Learning. Ο σπουδαστής, ξεκινάει όποτε θέλει, παρακολουθεί με το ρυθμό που θέλει, τις ώρες που θέλει, χωρίς συνεννόηση με κανέναν, 24ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Απλά ανοίγει τον υπολογιστή και εργάζεται. Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, έχει αναπτυχθεί από Ομάδα ατόμων, που είναι απόφοιτοι Ελληνικών Ανωτάτων Σχολών, (ΕΜΠ και Παν. Αθηνών), με Μεταπτυχιακά Αγγλικών Πανεπιστημίων και το κυριότερο, με πολύ μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής, Hardware και Software, σε διάφορα αντικείμενα και με χρήση διαφόρων Γλωσσών Προγραμματισμού. Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις, η εμπειρία ξεπερνάει τα 30 χρόνια. Το πρώτο μάθημα, παρέχεται Δωρεάν και αν ο σπουδαστής ικανοποιηθεί, πληρώνει και συνεχίζει. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε, πως γίνεται το Μάθημα, μέσα από ένα Video και να σχηματίσετε γρήγορα μία εικόνα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η Γλώσσα HTML, είναι η κύρια Γλώσσα για δημιουργία Ιστοσελίδων.

Όπως είναι γνωστό, η δημιουργία Ιστοσελίδων, έχει μία ιδιαιτερότητα. Αυτός που δημιουργεί την Ιστοσελίδα, δεν γνωρίζει σε ποια οθόνη θα προβληθεί. Υπάρχουν οθόνες, με πολύ διαφορετικές διαστάσεις. Για το λόγο αυτό, έχουν αναπτυχθεί ειδικές Γλώσσες, οι οποίες σε Συνδυασμό, με κατάλληλα προγράμματα Προβολής, επιτρέπουν τη προσαρμογή του περιεχομένου, στα δεδομένα της οθόνης χρήστη.

Σε αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, θα μάθουμε τα ακόλουθα:

Εισαγωγή στη Γλώσσα HTML, Πως δουλεύει ένας Browser, Επίσκεψη σε Site – Λεπτομέρειες, Δημιουργία Εγγράφου HTML. Ανοιγμα Τοπικά, Βασική Δομή Εγγράφου HTML, Κείμενο σε Εγγραφο HTML. Συστατικά Στοιχεία Κειμένου, Περιγραφή του Προβλήματος δημιουργίας Εγγράφου HTML, Προσαρμογή Κειμένου στις Διαστάσεις του Παραθύρου, Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Προσθήκη Παραγράφου σε Κείμενο. Χαρακτήρες Bold κλπ. Επικεφαλίδες h1 έως h6 Brake για Αλλαγή Γραμμής. Προσθήκη: Εκθέτη – Δείκτη. Μαρκάρισμα και Προβολή τμήματος Κειμένου, που έχει Διαγραφεί. Απλή Εισαγωγή Εικόνας. Προσθήκη Comment σε Εγγραφο. Προσθήκη Link σε έγγραφο. Δέσμη Εγγράφων HTML. Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Στη συνέχεια κάνουμε μία εισαγωγή στη CSS, που είναι μία Γλώσσα Μορφοποίησης.
Εισαγωγή στη CSS. Προσθήκη Εντολών CSS - σε έγγραφο HTML. Εντολές CSS – InLine. Εντολές CSS – Internal. Εντολές CSS – External. Προτεραιότητα Εφαρμογής Εντολών CSS – Παραδείγματα. Πως εργαζόμαστε, για Διαμόρφωση Εγγράφων με CSS. Περιγραφή του Προβλήματος, Επιλογής Γραμματοσειράς. CSS Font Family - Επιλογή Γραμματοσειράς. CSS Box Model. CSS για Διαμόρφωση Κειμένων - Βασικές Ιδιότητες Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Αναλυτικές Ρυθμίσεις Border και Margin, με τις παραμέτρους του CSS Box Model. Χρώμα Αντικειμένων - Εισαγωγή στα Μοντέλα Χρωμάτων. Αθροιστικά και Αφαιρετικά Μοντέλα. Μοντέλο RGB. Χρώματα σε RGB και Hex. Χρώματα σε Εγγραφο HTML, με τη Συνάρτηση RGB. Ιδιότητες Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Τα Χαρακτηριστικά μιας Εικόνας. Διαστάσεις Εικόνας, κατά τη Προβολή Εγγράφου σε Browser. Εικόνες GIF σε Εγγραφο Εικόνες PNG: Αδιαφάνεια - Opacity Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων
Χαρακτηρισμός Στοιχείων ενός Εγγράφου – Κλάσεις. Δημιουργία class σε Εγγραφο. Selectors για Διαμόρφωση μιας Κλάσης. Ids Στοιχείων ενός Εγγράφου. Selector για Διαμόρφωση Id. Links με χρήση Id. Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Εισαγωγή στους Πίνακες, Δημιουργία Απλού Πίνακα. Διαμόρφωση Στοιχείων Πίνακα. Εισαγωγή στις Λίστες. Δημιουργία Λίστας. Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων

Δημιουργία Description List . Δημιουργία Nested List. Διαμόρφωση Unordered List. Διαμόρφωση Ordered List. Δημιουργία - Διαμόρφωση Division. Link για Μεταφορά σε άλλη θέση, στο ίδιο έγγραφο. Εισαγωγή στα Μενού Επιλογών. Δημιουργία απλού Κατακόρυφου Μενού με Λίστα. Πολλές Ασκήσεις. Videos με τις Λύσεις των Ασκήσεων.

Στοιχείο Section. Στοιχείο Span. Σχεδίαση, οριζόντιας γραμμής σε έγγραφο Indent ολόκληρης παραγράφου. Indent πρώτης γραμμής. Προσθήκη Footer, σε έγγραφο.

Προσθήκη iframe σε έγγραφο. Meta tags. Ιδιότητα Display. Στοιχεία Block και Inline.
Τοποθέτηση Στοιχείων InLine και Box σε έγγραφο, με βάση το CSS Box Model
Δημιουργία απλού Οριζόντιου Μενού.
Εξήγηση τι είναι τα Responsive Sites. Σχεδίαση Ιστοσελίδων, που είναι Responsive.
Σ αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, δίνουμε έμφαση, στη Σχεδίαση Ιστοσελίδων, που προσαρμόζονται στις μικρές οθόνες, των Φορητών Συσκευών, όπως είναι τα Κινητά τηλέφωνα. Δίνουμε μεγάλη σημασία στις λεπτομέρειες.

Αναλυτική περιγραφή των βημάτων που απαιτούνται, για τη δημιουργία και δημοσίευση μιας ιστοσελίδας. Εργασία, με το πρόγραμμα Web File Transfer, για δημοσίευση Ιστοσελίδων, που δημιουργεί ο Σπουδαστής, σε χώρο στο Internet, που παραχωρείται, γι αυτό το σκοπό, από τη Euro Logic Studies.
Περιλαμβάνει: Up Load, του υλικού στο Server Folder. Καθορισμό Αρχείου Εισόδου, σε Δέσμη εγγράφων. Προβολή των Ιστοσελίδων που δημοσιεύει ο Σπουδαστής, σε Browser, μέσα από το πρόγραμμα Web File Transfer. Λειτουργία του Web File Transfer, σαν IDE (Integrated Development Environment), για αντιμετώπιση των προβλημάτων και βελτίωση, βήμα προς βήμα, των Σελίδων που δημιουργεί και δημοσιεύει ο Σπουδαστής, σε πραγματικό περιβάλλον, στο Internet.
Με τα τρόπο αυτό ο Σπουδαστής, βλέπει ζωντανά, το αποτέλεσμα της προσπάθειάς του, στον υπολογιστή του και το κινητό του τηλέφωνο.

Ακολουθεί μία εισαγωγή στη Javascript.
Εξηγούμε τι είναι αυτή η Γλώσσα. Τι προσφέρει.
Ασχολούμεθα με τα στοιχεία της HTML, που είναι απαραίτητα, για τη συνεργασία με τη Γλώσσα, όπως είναι τα στοιχεία forms, input, button κλπ.
Εξηγούμε τι είναι και πως χρησιμοποιείται το DOM, Document Object Model, αναφερόμαστε στις Βασικές Μεθόδους του DOM και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα έγγραφο.
Εξηγούμε, σε ποιο σημεία ενός εγγράφου καταχωρούνται οι εντολές της. Πως είναι οργανωμένες οι ρουτίνες, τι μεταβλητές χρησιμοποιεί, σε ποιες θέσεις προβάλει τα αποτελέσματα, ποιες συναρτήσεις χρησιμοποιεί και με μια σειρά παραδείγματα, παρουσιάζουμε τις δυνατότητες και βελτιώσεις που προσθέτει σε μία Ιστοσελίδα, κάνοντας το περιεχόμενό της δυναμικό.
Δείχνουμε για παράδειγμα, πως μπορούμε να προβάλουμε εναλλακτικά εικόνες, σε κάποια περιοχή του εγγράφου, πως μπορούμε να επιλέξουμε τι και πως θέλουμε να προβάλλεται, ανάλογα με τις διαστάσεις του παραθύρου του Browser και πολλά άλλα.

Σ αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, δίνουμε έμφαση, στη Σχεδίαση Ιστοσελίδων, που προσαρμόζονται στις μικρές οθόνες, των Φορητών Συσκευών, όπως είναι τα Κινητά τηλέφωνα. Δίνουμε μεγάλη σημασία στις λεπτομέρειες.

Σε όλη τη Σειρά Μαθημάτων, εκτός από την απαραίτητη Θεωρία, η εκμάθηση γίνεται με μια Σειρά επιλεγμένα παραδείγματα, που επιτρέπουν στο χρήστη, να κατανοήσει τη χρησιμότητα των διαφόρων εντολών.
Παράλληλα γίνονται πολλές, κατάλληλα επιλεγμένες Ασκήσεις. Ο Σπουδαστής προσπαθεί να τις λύσει και αν δεν τα καταφέρει βλέπει ένα Video με τη λύση.

Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων
Τα Μαθήματα από Απόσταση, στηρίζονται σε τελείως διαφορετική λογική, από τα Μαθήματα που γίνονται σε τάξη, με καθηγητή.
Όπως είναι γνωστό, στις Σχολές, οι Σπουδαστές οργανώνονται σε τμήματα. Ακολουθούν συγκεκριμένο πρόγραμμα. Τα Μαθήματα γίνονται συγκεκριμένες Ημέρες και ώρες και ολοκληρώνονται, όταν συμπληρωθούν οι ώρες.
Για να έχουν απόδοση, πρέπει να έχει γίνει επιλογή των Σπουδαστών, ενός τμήματος. Πρέπει όλοι οι Σπουδαστές, να βρίσκονται περίπου, στο ίδιο επίπεδο, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό προόδου. Στα τμήματα, προχωράνε όλοι μαζί.
Αυτό στη πράξη, ισχύει σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Ο καθηγητής σε μία τάξη, σε κάθε περίπτωση, θα κινηθεί αναγκαστικά με το μέσο όρο της τάξης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο ικανός Σπουδαστής, αυτός με τις περισσότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, να μην αισθάνεται ικανοποιημένος, επειδή το τμήμα προχωράει αργά. Από την άλλη ο λιγότερο ικανός, αυτός με τις λιγότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, θα τρέχει συνέχεια και είναι αμφίβολο, αν μπορεί να παρακολουθήσει.
Οσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά επιπέδου, μεταξύ των σπουδαστών ενός τμήματος, τόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα.
Στα Μαθήματα από Απόσταση, ο Σπουδαστής εργάζεται στο Σπίτι. Εργάζεται ατομικά. Ανοίγει τον υπολογιστή όποτε θέλει, παρακολουθεί και κάνει ασκήσεις. Κινείται με το ρυθμό του. Πηγαίνει όπως μπορεί. Δεν υπάρχει κανείς, να τον υποχρεώσει να αλλάξει ρυθμό. Προχωράει με το ρυθμό που μπορεί.
Ο ρυθμός ενός Σπουδαστή, εξαρτάται από τις προηγούμενες γνώσεις που έχει, την ευκολία με την οποία αφομοιώνει νέες γνώσεις και από άλλους προσωπικούς παράγοντες. Ενας από αυτούς τους παράγοντες, είναι ο χρόνος που μπορεί να διαθέσει για την εκπαίδευσή του.
Εμείς, στη Euro Logic Studies, θέλουμε να ικανοποιήσουμε όλους τους Σπουδαστές. Δεν θέλουμε, κανείς να ολοκληρώσει, χωρίς να μάθει αυτό που χρειάζεται. Εχουμε οργανώσει το Σύστημά μας, με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται και σε δύσκολες περιπτώσεις.
Στις διαφημίσεις μας, δίνουμε τη χρονική διάρκεια μιας Σειράς Μαθημάτων, σε ώρες, για παράδειγμα 30 με 40 ώρες. Παράλληλα, δίνουμε τη χρονική διάρκεια σε μήνες, για παράδειγμα, 4 μήνες. Κάτι πρέπει να πούμε.
Θα εξηγήσουμε όμως τι εννοούμε.
Όταν η χρονική διάρκεια είναι πχ 4 μήνες, με το ξεκίνημα, καταχωρείται στο Σύστημα η λήξη. Αυτό έχει στόχο, να μην έχουμε την ανάγκη, να διαγράφουμε ένα προς ένα, τους Σπουδαστές που έχουν ολοκληρώσει. Το Σύστημα τους διαγράφει αυτόματα.
Αν κάποιος Σπουδαστής, έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και θέλει να ολοκληρώσει συντομότερα, μπορεί να το κάνει. Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι άνεργος και να επείγεται να ολοκληρώσει, για να διεκδικήσει, μία θέση εργασίας.
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Μπορεί να ολοκληρώσει συντομότερα.
Σ αυτή τη περίπτωση, δίνουμε τη Βεβαίωση στο Σπουδαστή, να ψάξει για δουλειά και αφήνουμε τον υπολογιστή του συνδεδεμένο στο Σύστημά και μετά τη λήξη των Μαθημάτων. Επιπλέον, συνιστούμε στο Σπουδαστή, να κάνει επαναλήψεις, για να αφομοιώσει. Θεωρούμε, πως αν κάνει τα Μαθήματα γρήγορα, με σκοπό να βρει μία δουλειά, ίσως να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Θυμίζουμε: «Η επανάληψη είναι η μήτηρ της Μαθήσεως».
Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις, ισχύει το εντελώς αντίθετο. Περνάει η χρονική διάρκεια και ο Σπουδαστής, δεν έχει ολοκληρώσει. Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει τίποτα. Δίνουμε πάντοτε παράταση.
Τα Μαθήματα στη Euro Logic Studies, ΔΕΝ τελειώνουν μόλις συμπληρωθεί ο χρόνος. Τελειώνουν, όταν ολοκληρώσει ο Σπουδαστής και μάλιστα, όταν ολοκληρώσει σωστά, όχι απλά να περάσει την ύλη στα γρήγορα.
Ανάμεσα στους Σπουδαστές, υπάρχουν άτομα με πολλές υποχρεώσεις, πχ κυρίες με οικογένειες και παιδιά, ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων κλπ, που δεν μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο.
Παράλληλα υπάρχουν άτομα, που έχουν τελειώσει τα Σχολεία, πριν πολλά χρόνια και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν. Θέλουν κάποιο χρόνο παραπάνω, για να μπουν στο πνεύμα.
Εξυπηρετούμε όλους αυτούς, δίνοντας παράταση.
Ένα πράγμα ζητάμε από τους Σπουδαστές, Ολα αυτά να γίνονται μέσα σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλουμε να έχουμε σπουδαστές, που κάνουν πέντε χρόνια να ολοκληρώσουν !!!
Σημειώνουμε, πως κάνουμε συνεχείς αναβαθμίσεις στο Σύστημα και μία τέτοια κατάσταση, θα δημιουργούσε πρόβλημα.
Παρέχουμε στους Σπουδαστές μας, ένα σύγχρονο Σύστημα Εκπαίδευσης. Πρακτικά τους δίνουμε, όσο χρόνο χρειάζονται, να παρακολουθήσουν και κυρίως να αφομοιώσουν. Δεν πιέζουμε κανέναν, να ολοκληρώσει σε σύντομο χρόνο.
Το υλικό, που αφορά όλες τις Σειρές Μαθημάτων, είναι συνεχώς διαθέσιμο, στους εγγεγραμμένους σπουδαστές. Είναι ολόκληρο, εγκατεστημένο στο Server της Euro Logic Studies.
Ο Σπουδαστής, δεν πιέζεται να κινηθεί γρήγορα, γιατί σε λίγο, το υλικό ΔΕΝ θα υπάρχει στο Server.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μετά την ολοκλήρωση των Μαθημάτων, παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης.

Το πρώτο μάθημα, παρέχεται Δωρεάν και αν ο σπουδαστής ικανοποιηθεί, πληρώνει και συνεχίζει.

Σημαντική Σημείωση: Για παρουσίαση της Μεθόδου Εκπαίδευσης, μεταβείτε στην αρχική σελίδα των e-learning προγραμμάτων και αναζητήστε το banner της Euro Logic Studies!

Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: Διάρκεια 30-50 Ώρες, Ολοκλήρωση σε 4 μήνες
Ενάρξεις: Καθημερινά
 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

360, Προκαταβολή: 80 και 7 Δόσεις 40 Ευρώ
Τιμή για Μετρητοίς: 270 Ευρώ
Ειδικές Τιμές για: Ανέργους και Φοιτητές

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας