E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing

Customer Service

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
EduPro
Εξ Αποστάσεως
Σε αίθουσα διδασκαλίας
07/06/2019
17:00 - 20:00

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Λαπατή Αικατερίνη, PCC

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών (Έμπορους, Επιχειρηματίες, Υπαλλήλους, Αντιπροσώπους, Προϊστάμενους κλπ) και τους απασχολεί πως η εξυπηρέτηση που παρέχουν θα αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους. Στελέχη επιχειρήσεων και κάθε επαγγελματία, που χρειάζεται εργαλεία για να πετύχει προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους.

ΣΚΟΠΟΣ

Οι συμμετέχοντες να ενισχύσουν τις δεξιότητες τους, στην:
• Επικοινωνία λεκτική – γραπτή.
• Διερεύνηση πληροφοριών και το χειρισμό των ανοιχτών & κλειστών ερωτήσεων.
• Αναγνώριση και επιτυχή διαχείριση της συναισθηματικής κατάστασης των πελατών.
• Αναζήτηση, κάλυψη και υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών.
• Διαμόρφωση ενός προσωπικού στυλ εξυπηρέτησης.
• Διαχείριση εντάσεων και παραπόνων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δεν αρκεί το ταλέντο και η διάθεση για να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση! Επιβάλλεται να την αντιμετωπίσουμε, ως ένα σύστημα ατομικής και εταιρικής δράσης που θα δημιουργεί ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.
Το πρόγραμμα είναι ειδικό, με πολλές πληροφορίες και γνώσεις που μεταφέρονται με απλό και κατανοητό τρόπο.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
• Τι είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Κάνει τη διαφορά;
• Οι διαστάσεις της εξυπηρέτησης.
• Οι τεχνικές διαχείρισης των διαστάσεων της εξυπηρέτησης.
• Εξυπηρέτηση δια ζώσης.
• Εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου.
• Διαχείριση εντάσεων.
• Το παράπονο ως ευκαιρία.
• Οι διαστάσεις της εξυπηρέτησης.
• Η κατανόηση των συναισθημάτων των πελατών.
• Διαχείριση εντάσεων.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας