E-Learning:
Design/Photo/Video/ Audio

Executive Diploma in E-sports Management (Gaming)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
27/09/2019
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
29/10/2019
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
29/11/2019

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Γιώργος Κουράκος, είναι ιδρυτής της Startup εταιρίας KMS Productions που ασχολείται με κάθε τομέα της Ψηφιακής Διασκέδασης και Τεχνολογίας. Ως κάτοχος προπτυχιακών σπουδών στο τομέα της Πληροφορικής και αντίστοιχα μεταπτυχιακών στο τομέα Διοίκησης Επιχειρήσεων, χρησιμοποιεί τις γνώσεις του αλλά και την εμπειρία του στην δημιουργία μίας ενωμένης κοινότητας που δεν θα έχει εθνικά όρια. Στόχος του είναι η ενημέρωση, εκπαίδευση αλλά και σωστή – εποικοδομητική ψυχαγωγία χρησιμοποιώντας τα τελευταία μέσα της Τεχνολογίας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το τομέα των eSports οι οποίοι μπορεί να μην έχουν σχέση με τα Video Games, αλλά να ασχολούνται επαγγελματικά με το Marketing, έχοντας ως στόχο να βρουν νέες πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης. Απευθύνεται ακόμα, σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με την δημιουργία δικής τους eSports Εκδήλωσης όπως και ομάδας που θα μπορεί να παίζει στις εκάστοτε διοργανώσεις. Ο τομέας του Management θα έχει σημαντικό ρόλο καθώς Business, Events και Action Plans θα αναλυθούν από το μηδέν. Μέσω του σεμιναρίου, κάθε ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την νέο αυτόν κλάδο που έχει ξεπεράσει σε κέρδη αυτά του κινηματογράφου σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και να δημιουργήσει το δικό πλάνο προώθησης και αξιοποίησης αυτού.

ΣΚΟΠΟΣ

Ο βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει, αλλά και να διδάξει όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επαγγελματικά με τον τομέα του ηλεκτρονικού αθλητισμού ή αλλιώς eSports. Μαθαίνοντας την κουλτούρα του Next Big Thing στην παγκόσμια αγορά, μέσα από simulation σε διάφορες δράσεις όσο και από πραγματικά γεγονότα, θα καλυφθούν τομείς που αφορούν τόσο στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να επενδύσουν όσο και γενικότερα ενδιαφερόμενους.

Μέσω του σεμιναρίου θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στον τομέα του Community Management και πώς μπορούμε να κάνουμε engage αυτή την μεγάλη αγορά, καθώς και στον τομέα του Event Management και τι σημαίνει να υπάρχει μία πλήρης παραγωγή πίσω από αυτό.

Οι ενδιαφερόμενοι θα γνωρίσουν τους τομείς που απαρτίζουν ένα πρωτάθλημα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως και όλα τα επί μέρους στοιχεία που αφορούν στη λειτουργία και την οργάνωση μιας ομάδας eSports. Το σεμινάριο θα ολοκληρωθεί με την δημιουργία ενός πλήρους πλάνου για ένα μεγάλο eSports Event, έχοντας πάντα ως στόχο την δημιουργία ομάδων που θα αποκτήσουν γνώση μέσα από την ανάλυση δεδομένων αλλά και το πώς ουσιαστικά θα μπορέσουν να αποκτήσουν χρήματα και αναγνωρισιμότητα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 1η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Business Simulation Project [Πώς να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό]
  • Manager Decision Making
  • Πώς να αναλύεις και να αξιοποιείς τα στοιχεία ως Manager;
  • Esports Ecosystem [Ποιο είναι το οικοσύστημα των Esports και πώς δουλεύει]
  • Esports Event και Ανάλυση
  • Πώς να δημιουργήσεις την δική σου εταιρική παρουσίαση
  • Πώς να οργανώσεις ένα πρωτάθλημα Esports
  • Χρήση των Social Media για διαφήμιση και προσέγγιση Χορηγών
  • Casting και Hosting ενός Esports League
  • Μετάδοση της ροής του προγράμματος μέσω Online Services (Twitch, Youtube etc.)

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Ποιος είναι ο ανταγωνισμός στην κουλτούρα των Esports
  • Η ψυχολογία των Esports ομάδων
  • Δημιουργία Ομάδας και απαραίτητα μέλη που την απαρτίζουν
  • Video Editing και Graphic Design Entry Level
  • Event Planning and Strategy Formulation
  • Νομοθεσία και Ρίσκο για μία εκδήλωση
  • Δημιουργία Content και προγράμματος
  • Στήσιμο ενός eSports Expo [Ποιες είναι οι προδιαγραφές και οι απαιτήσεις]
  • Τρόποι διαφήμισης στα Social Media για αυξανόμενο Digital Traffic και Interaction με τους ενδιαφερόμενους
  • Community Management
  • Ανάλυση των Esports στην Ελλάδα και σε Παγκόσμιο Επίπεδο
  • Δημιουργία ενός Gaming και Τεχνολογικού Event

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-.

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας