DIGITAL CONTENT MARKETING
Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
Έννοια, Ορισμός Content Marketing
Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
Content & Διαφήμιση
Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
Digital Content Influencers
Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
Στρατηγική Content marketing
Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
Digital Content Marketing και Visual Elements /Ορισμός, είδη
και αρχές του digital content visual elements
Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
Τα infographics στο Digital Content Marketing
Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση
του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια
του αγοραστικού κύκλου. / Digital Content marketing & Buying Process
Digital Content Editorial Calendars
Digital Content Marketing Team
Τα τρία R του Digital Content Marketing
Digital Content Marketing & Web Design
Digital Content Promotion
Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid
(Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
Digital Media/Αλληλεπίδραση
Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
Digital Content Metrics & Tools
DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
Oι προκλήσεις του Content Marketing
Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
Content Syndication / placement (Διαθεσιμότητα περιεχομένου
σε άλλα online κανάλια: media outlets, related blogs, RSS channels,
media partners, press releases κ.λπ)
Εργαλεία Digital Content
Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content.
SOCIAL MEDIA STRATEGY
Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan,
Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM,
Τα social media στην Ελλάδα
Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής,
Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική
Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM
Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, Η σημασία
των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management,
Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)
Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs
Κινητά & Social Media, Mobile application marketing, Ησημασία και η χρήση των
social media μέσω κινητών, Mobile apps για Facebook, twitter