Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΚΟΠΟΣ
Ο ιερός θεσμός της χορηγίας από την ένδοξη εποχή της Αρχαίας Ελλάδας, εξελίσσεται και παίρνει σήμερα τα σκήπτρα ως η σημαντικότερη στρατηγική μάρκετινγκ κι επικοινωνίας στη Διεθνή κι Ελληνική αγορά. Το οικονομικό περιβάλλον της χώρας εν περίοδο κρίσης, ανέπτυξε την χορηγία ως εναλλακτική, ή συμπληρωματική της διαφήμισης, στρατηγική επικοινωνία για τους χορηγούς και βασική στρατηγική εξεύρεσης οικονομικών ή προϊοντικών πόρων για τους χορηγούμενους. Το μέγεθος της χορηγικής επένδυσης αυξάνεται συνεχώς. Ως εκ τούτου, η σύνταξη και η αξιολόγηση μια σωστής χορηγικής πρότασης είναι προϋπόθεση προκειμένου η χορηγία να προσελκύσει το ενδιαφέρον δυνητικών χορηγών και να συνεισφέρει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων.
Στο 8ωρο αυτό εντατικό πρόγραμμα, θα παρουσιαστεί βήμα προς βήμα η σύνταξη ενός χορηγικού προγράμματος, γνωρίζοντας τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε τύπου χορηγίας και πώς να τα διαχειριστείτε σωστά, οι παράγοντες που πρέπει να εκτιμηθούν προκειμένου η επένδυση σε ένα χορηγικό πρόγραμμα να είναι επιτυχημένη και πώς γίνεται πιο αποτελεσματικά η πώληση της χορηγίας. Συγκεκριμένα παραδείγματα θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Συνοπτικό πρόγραμμα
Θεμελιώδεις έννοιες και ορισμοί i. Εισαγωγή στη χορηγία - έννοια Αξίες και αρχές χορηγίας Πλαίσιο σε σχέση με τα ενδιαφερόμενα μέρη (χορηγοί και χορηγούμενοι) Καθορισμός παραγόντων στη χορηγία ii. Τύποι χορηγιών iii. Χορηγία έναντι διαφήμισης iv. Εταιρική κοινωνική ευθύνη στη χορηγία v. Οφέλη χορηγίας vi. Στόχοι χορηγίας vii. Μηχανισμός καταναλωτικής επίδρασης της χορηγίας viii. Σύγχρονες τάσεις χορηγιών ix. Παραδείγματα Χορηγικών προγραμμάτων
Αξιολόγηση Χορηγικών Προτάσεων i. Κριτήρια αξιολόγησης δυνητικών χορηγικών προτάσεων ii. Πώς να εντοπίσετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σύναψη μιας πετυχημένης χορηγικής συμφωνίας iii. Στρατηγική κατάρτισης χορηγικού προγράμματος iv. Στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας χορηγίας
Δημιουργία, Εφαρμογή και Αποτίμηση Χορηγικού Προγράμματος i. Σύνταξη χορηγικής πρότασης και πλάνου ii. Μεγιστοποίηση του αποθέματος χορηγίας iii. Το ψηφιακό τοπίο iv. Τιμολόγηση - προηγμένες τεχνικές & διαπραγματεύσεις v. Ενεργοποίηση - δημιουργικοί τρόποι εμπλοκής του κοινού σας vi. Πώς θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική ήταν για την εταιρεία σας η χορηγία στην οποία συμμετείχατε vii. Μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας χορηγίας viii. Προώθηση και πώληση χορηγικών πακέτων ix. Αξιολόγηση & Διαδικασία Ανανέωσης x. Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα
Case studies i. Παραδείγματα πετυχημένων και αποτυχημένων χορηγικών προγραμμάτων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Διάρκεια: 8 ώρες
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας