E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Διαφήμιση

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Εξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και aκαταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε στελέχη εταιρειών από το χώρο της επικοινωνίας και του marketing. Σε γραφίστες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμισης. Σε φοιτητές και σπουδαστές που θέλουν να γίνουν κειμενογράφοι. Σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες που θέλουν να γράφουν ή να μάθουν να κρίνουν ένα διαφημιστικό κείμενο.

ΣΚΟΠΟΣ

Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν και θα μάθουν τι είναι διαφήμιση, την ιστορία και της βασικές έννοιες της. Επίσης, να κατανοήσουμε τις διαφορές ανάμεσα στα διάφορα είδη διαφήμισης. Ακόμα τη μεθοδολογία με την οποία μπορούμε να μεταφράζουμε το Creative Brief σε διαφημιστικές προτάσεις. Μυστικά για να καταλαβαίνουμε τον καταναλωτή και τις επιθυμίες του αλλά και πώς να δημιουργούμε και να γράφουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Συνοπτικό πρόγραμμα

  • Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης. Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
  • H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC).
  • Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης. Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση. Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας. Ο ρόλος του διαφημιστικού brief.
  • Μοντέλα της λειτουργίας της διαφήμισης. Ιεραρχικά μοντέλα επιδράσεων. Μοντέλα επιδράσεων σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης. Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
  • Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
  • Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Εκτέλεση. Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων. Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα. Διαφήμιση σε διαδραστικά μέσα.
  • Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας