E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Εξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και καταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρηση τους και να την προβάλλουν μέσα από τις τεχνικές του marketing

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις κατάλληλες θεωρητικές γνώσεις ούτως ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την έννοια, την λειτουργία και την αξία του marketing στην σύγχρονη επιχείρηση.
Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα ασχοληθούν με έννοιες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα
Επίσης μέσα από πρακτικά παραδείγματα να έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την επίτευξη των σκοπών της επιχείρησης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Συνοπτικό πρόγραμμα
• ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
• ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ
Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ
• Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
• Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας
• ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
• Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής
Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική
• ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Ανάπτυξη νέων προϊόντων
Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ
Η επωνυμία (branding)
• Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
Προσδιορισμός της τιμής
Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής
Τιμολόγηση νέου προϊόντος
• Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS
Γενικά
Κανάλια διανομής
Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής
• Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Γενικά
Η διαδικασία επικοινωνίας
Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας
Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας