Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Κατάρτιση ενός επιτυχημένου Business Plan

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
E-learning Χρηματοοικονομικής Διοικητικής και Διοίκησης Έργων – ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πειραιώς
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Αντύπας Αντώνης, PhD, Ερευνητικός Συνεργάτης Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής Πανεπιστημίου Πειραιώς

Σε ποιους απευθύνεται

Η συγκεκριμένη θεματική ενότητα απευθύνεται σε άτομα τα οποία ανεξάρτητα από το ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο θέλουν να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για την υλοποίηση και δημιουργία ενός “Business Plan”. Ιδιαίτερα θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των φοιτητών, επιχειρηματιών, managers και στελεχών επιχειρήσεων αλλά και οποιουδήποτε αναζητά τη γνώση ενός εξαιρετικού και αποτελεσματικού μέσου επίτευξης των επιχειρηματικών του στόχων.

Σκοπός

Σκοπός των θεματικών ενοτήτων είναι η πλήρης και εμπεριστατωμένη κατάρτιση κάθε συμμετέχοντα, δίνοντας του με το πέρας των διαλέξεων την ικανότητα να είναι άμεσα σε θέση να δημιουργήσει αποτελεσματικά Business Plans. Η εκμάθηση των εργαλείων θα συνδυαστεί με την παράλληλη κατάρτιση ενός επιχειρηματικού πλάνου για ένα επενδυτικό σχέδιο – εταιρείας της επιλογής του συμμετέχοντος στο πρόγραμμα.

Περιγραφή σεμιναρίου

Μία από τις σημαντικότερες και πιο απαιτητικές επιχειρηματικές δραστηριότητες είναι η κατάρτιση ενός business plan για τη δημιουργία μίας νέας οικονομικής μονάδας, την ανάληψη ενός νέου επενδυτικού έργου, τη χαρτογράφηση και το σχεδιασμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

∆ιάλεξη 1η – Εισαγωγή
– Καθορισμός Γενικών Στόχων
– ∆ομή
– Αναζήτηση Απαραίτητου Υλικού

∆ιάλεξη 2η – Περιγραφή εταιρείας
– Ανάλυση λειτουργίας
– Οργανωτική ∆ομή
– ∆ιαχρονική Εξέλιξη

∆ιάλεξη 3η – Ανάλυση Αγοράς, Μακροανάλυση
– Θέση Εταιρείας στον Κλάδο και την Αγορά
– Στατιστικά Εργαλεία εντοπισμού τάσεων
– Ανάλυση Πελατολογίου
– Κανάλια ∆ιανομής
– Τρόποι ∆ιείσδυσης στην Αγορά

Ολοκληρώνοντας τις διαλέξεις αυτές, θα έχετε λάβει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να είστε σε θέση να ξεκινήσετε το σημαντικότερο και δυσκολότερο κομμάτι ενός business plan… τη συγγραφή του.

∆ιάλεξη 4η – Προϊόντα-Υπηρεσίες
– Περιγραφή προϊόντων
– Κύκλος Ζωής
– Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
– Positioning

∆ιάλεξη 5η – Στρατηγική Marketing
– Προϊόν
– Τιμή
– ∆ιανομή
– Προώθηση

∆ιάλεξη 6η – Καθορισμός
– Εργαλεία Καθορισμού Στόχων
– Ορισμός Σεναρίων Στοχοποίησης
– Μέθοδοι Παρακολούθησης – Αναθεωρήσεις

Ολοκληρώνοντας τις διαλέξεις αυτές, θα έχετε λάβει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να είστε σε θέση να κατανοήσετε και αναλύσετε το μικροπεριβάλλον σας, την ίδια σας την εταιρία , την παρούσα της θέση και βέβαια να εντοπίσετε τις μεθόδους που θα οδηγήσουν στην εξέλιξή της .

∆ιάλεξη 7η – Ανάλυση Κινδύνων
– Εντοπισμός Κινδύνων (εντός & εκτός εταιρίας)
– Τρόποι Αντιμετώπισης
– Κατάρτιση Σχεδίου Εκτάκτου Ανάγκης

∆ιάλεξη 8η – Χρηματοοικονομικά Εργαλεία
– Ισολογισμός
– Χρηματοροές
– Αποτελέσματα Χρήσεως
– Break Even Analysis
– Καθορισμός Απαιτούμενης Επένδυσης

∆ιάλεξη 9η – Επίλογος
– Συμπεράσματα πλάνου
– Μέθοδος επιτυχημένης Καταγραφής και Σύνθεσης των Ευρημάτων

Οι διαλέξεις αποτελούνται τόσο από θεωρητικές τοποθετήσεις που θα ενημερώνουν ακαδημαϊκά τον συμμετέχοντα για τη χρήση σύγχρονων εργαλείων και μεθόδων, όσο και από πρακτικές, παρουσιάζοντας σε αναλυτικά βήματα τη δημιουργία Business Plans εταιριών διαφόρων εκμεταλλεύσεων.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.