Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

E-Commerce Marketing | Κρίσιμες αποφάσεις για τη δημιουργία e-shop & μυστικά για την επιτυχία

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

Γιάννης Φούντης: Ο Γιάννης Φούντης είναι growth hacker και τον ενδιαφέρουν τα startups, η τεχνολογία, το Web 3.0 και τα NFTs. Έχει ασχοληθεί με digital media και διδάσκει digital marketing απο το 2015. Η πολυετής του εμπειρία τόσο σε agencies όσο και σε startups έχει όλα τα στοιχεία ενός t-shaped marketeer. Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρίες και οργανισμούς (H&M, Δήμος Αθηναίων, Revolut, Lidl Hellas, Costa Navarino, Echofin, Ευρωπαϊκή Ένωση, TedMed, Fortune Greece, ELLE, κ.α.) τόσο σε στρατηγικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ως growth hacker αναζητεί συνεχώς τρόπους να αυξήσει τα κέρδη και την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε brand με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

Περιγραφή σεμιναρίου

To σεμινάριο περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για την σωστή επιλογή πλατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός eshop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελσματική εσωτερική λειτουργία του eshop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή
Εισαγωγή στο e-commerce.
Οι ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παράγοντες και στατιστικά επιτυχίας.

02. Αποφάσεις για την κατασκευή και λειτουργία του E-Shop
Δημιουργία marketing plan ηλεκτρονικής επιχείρησης.
Αποφάσεις για τη δημιουργία του E-Shop.
Ορθή επιλογή πλατφόρμας για το E-Shop.
Σωστή επιλογή Digital Agency.
Digital marketing strategy.
Επιλογή ψηφιακών εργαλείων προβολής.
Καθορισμός στρατηγικών και στόχων.

03. Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων
Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων.
Συντήρηση και ανανέωση του E-Shop.

04. Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop
Τεχνικές για ικανοποίηση των πελατών | E-Shop to Customers.
Τεχνικές για ενδοεπιχειρησιακή επιτυχία | E-Shop in House.

05. Συμβουλές επιτυχίας
Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop.

06. Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες για Αθήνα: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.