To σεμινάριο περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για την σωστή επιλογή πλατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός eshop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελσματική εσωτερική λειτουργία του eshop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01. Εισαγωγή
Εισαγωγή στο e-commerce.
Οι ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παράγοντες και στατιστικά επιτυχίας.
02. Αποφάσεις για την κατασκευή και λειτουργία του E-Shop
Δημιουργία marketing plan ηλεκτρονικής επιχείρησης.
Αποφάσεις για τη δημιουργία του E-Shop.
Ορθή επιλογή πλατφόρμας για το E-Shop.
Σωστή επιλογή Digital Agency.
Digital marketing strategy.
Επιλογή ψηφιακών εργαλείων προβολής.
Καθορισμός στρατηγικών και στόχων.
03. Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων
Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων.
Συντήρηση και ανανέωση του E-Shop.
04. Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop
Τεχνικές για ικανοποίηση των πελατών | E-Shop to Customers.
Τεχνικές για ενδοεπιχειρησιακή επιτυχία | E-Shop in House.
05. Συμβουλές επιτυχίας
Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop.
06. Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.
* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.