Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο Οργάνωσης Γραφείου & Διαχείρισης στοχεύει στο να θα μάθετε τις κυριότερες έννοιες που αφορούν σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου. Πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες για την άσκηση της γραμματειακής υποστήριξης στελεχών που υποστηρίζουν τα μεσαία στελέχη ή/και επιχειρηματίες Οργανισμών, Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, Μονάδων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, Μονάδων Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, κάνοντας χρήση του όρου Γραμματέας Βοηθός Διοίκησης - το οποίο έχει καθιερωθεί διεθνώς.