E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (SALES AND PRODUCTION PLANNING)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δημήτρης Χατζηγιαννάκης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Προσωπικό Διεύθυνσης Παραγωγής
- Προσωπικό Διεύθυνσης Πωλήσεων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στους βέλτιστους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών των Πωλήσεων και της Παραγωγής με σκοπό τον καθορισμό, τον έλεγχο και την οριστικοποίηση των προβλέψεων και των στόχων των πωλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς, τις δυνατότητες της Παραγωγής τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (lead times υλών), την επιδιωκόμενη κερδοφορία και τη χρηματοδότηση των πλάνων πωλήσεων και παραγωγής.

Περιεχόμενα
• Εισαγωγή στις έννοιες των προβλέψεων και στόχων των πωλήσεων και των περιορισμών της παραγωγής και της διαθεσιμότητας υλικών
• Μοντέλα και τεχνικές κατάρτισης προβλέψεων, προϋπολογισμού και στόχων πωλήσεων - δομές προγραμματισμού πωλήσεων (sales planning structures)
• Μοντέλα Παραγωγής discrete manufacturing, process manufacturing, make to stock, make to order, make to final assembly
• Ομάδες και Οικογένειες προϊόντων (product groups) – Κατανομές (disaggregation) και συγκεντρώσεις (aggregation) από και προς τελικούς κωδικούς προϊόντων
• Προγραμματισμός πωλήσεων, αγορών και παραγωγής (Sales Operations planning) - Σενάρια προγραμματισμού (Sales Operations planning scenarios)
• Διαχείριση ζήτησης (Demand management) και Μακροπρόθεσμος προγραμματισμός (long term planning)
• Προγραμματισμός απαιτήσεων υλικών (simulate MRP), Προγραμματισμός απαιτήσεων δυναμικότητας (capacity requirements planning) και Προγραμματισμός αγορών (Purchasing requirements) και Διαθεσιμότητας χρημάτων (cash availability)
• Ανάλυση και Προγραμματισμός Κερδοφορίας (profitability analysis planning)
• Πληροφοριακά συστήματα πωλήσεων – Σύγκριση προϋπολογιστικών δεδομένων με τα πραγματικά δεδομένα (plan - actual comparison)
• Παρακολούθηση και διόρθωση πλάνων πωλήσεων, αγορών και παραγωγής – αντιμετώπιση μεγάλων αποκλίσεων

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας