Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάλυση των τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, σε οικονομικό, ποιοτικό και λειτουργικό επίπεδο.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Στο σεμινάριο θα εξετάσουμε τα βασικά τμήματα του ξενοδοχείου και θα αναλύσουμε το τουριστικό ξενοδοχειακό προϊόν μέσα από την διαδικασία της Απόλυτης φιλοξενίας. Ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει σε θεωρητικό επίπεδο τα τμήματα ενός ξενοδοχείου και θα προσεγγίσει τις πωλήσεις και την λειτουργία του.
Περιεχόμενα Α ημέρα • Κρατήσεις Ξενοδοχείου - μάρκετινγκ και επικοινωνία (e-commerce) • Ο Ρόλος της Υποδοχής και το τμήμα δημοσίων Σχέσεων ενός Ξενοδοχείου. Β ημέρα • Οροφοκομία: το Τμήμα των δωματίων και η σημασία του. • Η Εστιατοριακή Τεχνική και ο ρόλος του Υπεύθυνου Εστιατορίου σε ένα Ξενοδοχείο.
Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα.
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας