E-Learning:
Digital Marketing, Facebook & Instagram Ads

Online Communication & Social Media ΙI (Advanced Level)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
15/12/2021
24 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Η Κυριακή Ιατροπούλη σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Ένα δια δραστικό σεμινάριο βασισμένο στη συνεργασία και τη συμμετοχή.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Αρχές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
Θεωρία της επικοινωνίας.
Θεωρία των δημοσίων σχέσεων.
Εφαρμογή στα Social Media.

02. Συνδυασμός Offline/Οnline: 360° Campaigns
Στρατηγική ενός ολοκληρωμένου advertising mix και ο ρόλος των Social Media.
Δημιουργία και διαχείριση επικοινωνιακών ενεργειών στα Social Media.
Best practices και case studies.

03. Influencer Relations & Social Media
Σχεδιασμός καμπάνιας.
Επιλογή των Influencers και χτίσιμο σχέσης μαζί τους.
Reporting & evaluation.

04. Αξιοποιώντας “διαφορετικά” μέσα
Pinterest.
Snapchat.
Blogging.

05α. B2C vs B2B επικοινωνία στα Social Media
Διαφορές στην επικοινωνιακή προσέγγιση.
Παραδείγματα και καλές πρακτικές.

05β. Social Media & Mobile marketing
Ανάλυση της αγοράς.
Ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών.
Mobile & Social Media.
Mobile & eCommerce.

06α. Social Media & S.E.O.
Η σημασία των Social Media στο S.E.O.

06β. Social Media Reporting
Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων σε: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn.
Δημιουργία report.

07α. Διαχείριση κρίσης στα Social Media (1 ώρα)
Προετοιμασία – Αντιμετώπιση – Αξιολόγηση.

07β. Ανάλυση brief & διαχείριση ομάδας
Δημιουργία brief.
Ανάλυση brief.

08. Advanced Facebook Ads
Audiences.
Re-marketing.
Ανάλυση και αξιολόγηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας