Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

WORKSHOP ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ BUSINESS PLAN ME TΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AQS - ADVANCED QUALITY SERVICES S.A
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
28/05/2025
09:30 - 17:00

Εισηγητής

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Managing Director & Strategy Consultant

Δημήτρης Θανασάς
Ο Δημήτρης Θανασάς ειδικεύεται στο Digital Marketing & Advertising και στο Marketing Automation, μέσα από δική του πολυετή επιχειρηματική δραστηριότητα. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, με M.Sc. (UMIST, UK) και Ph.D (Imperial College, UK) σε Τεχνητή Νοημοσύνη. Kάτοχος του CIM Diploma in Marketing. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής (1998-2007) ενός μεγάλου Ιδεατού Παρόχου τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Έχει δουλέψει σε πολυεθνικές όπως: Philips, Cable & Wireless, Telecom, Dynamics, Vodafone, σε Αγγλία και Ελλάδα.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
  • Διευθύνοντες Συμβούλους
  • Γενικούς Διευθυντές
  • Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό είναι ένα Εργαστήριο (WORKSHOP), που υλοποιεί σχεδιάζει βήμα προς βήμα, το Business Plan μιας συγκεκριμένης Επιχείρησης (CASE STUDY με επαρκή δεδομένα με χρήση σύγχρονων Εργαλείων, ακολουθώντας τα παρακάτω στάδια:

  • Αποστολή - Όραμα: Η ομάδα διαμορφώνει το Όραμα και την Αποστολή της Επιχείρησης. Παρουσιάζονται διεθνώς επιτυχημένα Οράματα παρεμφερών Επιχειρήσεων - Οργανισμών για να βοηθήθούν οι συμμετέχοντες αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και το Εργαλείο Multivoting.
  • Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος: Με συγκεκριμένα Εργαλεία ανάλυσης Εξωτερικού Περιβάλλοντος αποτυπώνεται με σαφήνεια η επίπτωση των Πολιτικών, Οικονομικών, Κοινωνικών και Τεχνολογικών παραμέτρων στις επιχειρησιακές προβλέψεις (PESTLE Analysis). Ακολουθεί ανάλυση του Ανταγωνισμού και των Πελατών. Μέσω της διαδικασίας αυτής εντοπίζονται οι Κίνδυνοι προς Διαχείριση από το Εξωτερικό περιβάλλον, καθώς και οι ευκαιρίες προς αξιοποίηση μέσω Εργαλείων Διαχείρισης Κινδύνων και ευκαιριών. Γίνεται χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης που επιταχύνει εντυπωσιακά την Διαδικασία.
  • Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος: Χρησιμοποιώντας Ειδικούς Πίνακες ανάλυσης του Εσωτερικού Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει όλους τους τομείς της Επιχείρησης γίνεται ακτινογράφηση του Οργανισμού και εντοπίζονται αδυναμίες και σημεία βελτίωσης. Παρουσιάζονται Εργαλεία Auditing για όλους τους τομείς της Επιχείρησης. Στη συνέχεια ακολουθεί η Swot Analysis με χρήση ειδικών Εργαλείων στο Excel για την καταγραφή Αδύνατων & Δυνατών Σημείων. Επίσης, καθορίζονται και ιεραρχούνται έργα εξάλειψης των αδύνατων σημείων και αξιοποίησης των δυνατών σημείων.
  • Επιχειρησιακοί Στόχοι - Δείκτες: Με βάση την ανάλυση του Ανταγωνισμού και των Πελατών, αποτυπώνεται η Εμπορική Πολιτική, η Στρατηγική τιμολογήσεων και Εξυπηρέτησης Πελάτη. Επιλέγονται οι Γενικές Κατευθύνσεις της Στρατηγικής (Νέα Προϊόντα, Νέες Αγορές, Νέα τμήματα της Αγοράς). Στους συμμετέχοντες δίνονται επαρκή Δεδομένα ώστε να διαμορφώσουν τους Στρατηγικούς Στόχους. Στην συνέχεια ποσοτικοποιούνται οι Επιχειρησιακοί Στόχοι σε φόρμα (template) του Balanced Scorecard - Strategy Map και με ειδικά Εργαλεία Εφαρμογής Excel συνδέονται οι Στρατηγικοί Στόχοι με Δείκτες και επιχειρησιακές Διεργασίες (Δραστηριότητες).
  • Σύνδεση Επιχειρησιακών Στόχων με Δείκτες και Ατομικούς Στόχους Στελεχών: Η σύνδεση των Στρατηγικών Στόχων με τους Στόχους του κάθε Στελέχους της Επιχείρησης μετατρέπει το Business Plan από Εργαλείο της Διοίκησης σε Εργαλείο ευθυγράμμισης όλου του Προσωπικού για την επιτυχία των επιχειρησιακών Στόχων αξιοποιώντας Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης και δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα:
  • Ποιες ακριβώς Δράσεις πρέπει να σχεδιάσουμε για να επιτύχουμε τους Στόχους;
  • Τι Προσόντα πρέπει να διαθέτει το Ππροσωπικό για να επιτύχει η Επιχείρηση τους Στόχους της;
  • Με ποιο Οικονομικό Σχεδιασμό Χρηματοδότησης θα επιτύχουμε τους Στρατηγικούς μας Στόχους;
  • Σχεδιασμός Έργων και Διεργασιών: Το Business Plan αναλύεται σε ένα σύνολο Έργων (Action Plans) και Διεργασιών, όπως π.χ. Δράσεις για την υλοποίηση του Promotion Plan, την ανάπτυξη των Πωλήσεων και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού. Επίσης, γίνεται ανάλυση και διαχείριση Κινδύνων (Risk Analysis). Χρησιμοποιούνται Ειδικά Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.
  • Budgeting and Reporting: Παρουσιάζεται ο προϋπολογισμός του Business Plan, καθώς και ο τρόπος παρακολούθησης της πορείας υλοποίησής του, μέσω δεικτών, αναφορών οικονομικών μεγεθών και κατάστασης υλοποίησης των Έργων και εφαρμογής των Διεργασιών. Παρουσιάζονται ειδικά Εργαλεία BI για την δημιουργία Συστήματος Αναφορών με ιδιαιτέρως ελκυστικά Γραφήματα.

Η εταιρεία μας έχει σχεδιάσει ένα Σύστημα Υποστήριξης της Διοίκησης στο οποίο αποτυπώνονται οι κρίσιμες ενέργειες που πρέπει να γίνουν, ακόμα και σε επίπεδο εβδομάδος, ώστε να συνδέσουμε τη Στρατηγική με την καθημερινή λειτουργία της Επιχείρησης. Το Σύστημα αυτό παρέχεται δωρεάν στους συμμετέχοντες, μαζί με τα παρακάτω σημαντικά Εργαλεία:

  • BALANCED SCORECARD. Φόρμα σύνδεσης στόχων – δεικτών B.SC.
  • CASHFLOW. Λογισμικό σε excel για υπολογισμό ταμειακής ροής
  • SWOT ANALYSIS. Φόρμα / template για SWOT ανάλυση
  • WORKBOOK BUSINESS PLAN. Σύνδεση στόχων με έργα, SWOT Αnalysis και Δείκτες
  • WORKSHOP ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Checklist για τον σχεδιασμό του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. Φύλλο εργασίας σε Word για τη συγκριτική αξιολόγηση με τον Ανταγωνισμό
  • ΕΝΤΥΠΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ. Έντυπα για την ολοκληρωμένη διαχείριση των Έργων
  • ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ. Excel που περιλαμβάνει κριτήρια επιλογής έργων B.P.
  • ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΗ ΕΡΓΩΝ. Excel για την διαχείριση Κόστους των Έργων
  • ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. Excel για την απεικόνιση των στόχων των Πωλήσεων
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. Excel για την παρακολούθηση των αποκλίσεων του Budget
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΠΡΟΪΟΝ. Excel για την ομαδοποιημένη παρακολούθηση ανά Προϊόν
  • ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ MARKETING
  • ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
  • ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
  • ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ. Excel που ενοποιεί όλα τα παραπάνω στον τελικό Προϋπολογισμό
  • ΦΥΛΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ. Φύλλο καταγραφής , εκτίμησης Επικινδυνότητας και διαχείρισης Κινδύνων
  • ACTION PLAN ΕΡΓΟΥ. Excel για την παρακολούθηση των βημάτων ενός Έργου
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ – MASTER PLAN. Εφαρμογή σε ACCESS για την παρακολούθηση βήμα-βήμα του Business Plan
  • Παρουσιάζονται όλα τα Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης που χρησιμοποιήθηκαν στο κάθε στάδιο, όπως προαναφέρθηκε.

Πληροφορίες συμμετοχής

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction).

Κόστος Συμμετοχής

Έκπτωση 30% στη 2η συμμετοχή και 50% στην 3η συμμετοχή και κάθε επόμενη σε όλα τα σεμινάρια Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.