Δεξιότητες «κλειδιά» για την Ενίσχυση της Εξαγωγικής σας Ικανότητας.
- Export Readiness Assessment
- Εργαλεία Έρευνας
- Πηγές Πληροφόρησης
- Export Strategy Plan
- Χτίσιμο Ανταγωνιστικής Θέσης
Ένα Πρόγραμμα «οδηγός» για τις επιχειρήσεις εκείνες που βλέπουν ευκαιρίες για τα προϊόντα τους στις διεθνείς αγορές και αναζητούν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε αυτές, χωρίς όμως να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία.
Όλες θέλουν να εξάγουν, από που, όμως, θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές τα χρειάζονται; Πώς θα καταφέρουν να μπουν σε αυτές; Θα αντέξουν στον «εκεί» ανταγωνισμό; Πώς θα διαπραγματευτούν αποτελεσματικά με τους ενδιάμεσους;
Δίνουμε λύσεις, απαντήσεις και κατευθύνσεις στα βασικά διλήμματα των νέων εξαγωγέων. Τους εξοπλίζουμε με την αναγκαία τεχνογνωσία ενισχύοντας την εξαγωγική τους ικανότητα. Τους βοηθάμε να ξεκινήσουν σωστά, να κάνουν με τρόπο συστηματικό και στοχευμένο το «πρώτο τους βήμα» στο δύσκολο διεθνές περιβάλλον.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Α. Εξαγωγική Προετοιμασία & Σχεδιασμός
Θέλω να Εξάγω. Είμαι Έτοιμος; Από πού θα Ξεκινήσω;
Κατανοώντας την ιδιαίτερη Φύση των Εξαγωγών
Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας. Crash Test για τον επιχειρηματία
Stress Test Προϊόντος, Σημάδια «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»
Export Readiness Assessment
Στοχοθέτηση & Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Δόμηση Action Plan
Β. Ανάδειξη & Επιλογή «Αγορών-Στόχων»
Ποιες είναι οι Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
Ποιες Πληροφορίες χρειάζομαι για να στηρίξω τις αποφάσεις μου; Πού θα τις βρω;
Μεθοδολογία & Εργαλεία Έρευνας, Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
Συστήματα Ταξινόμησης, Αξιοποίηση Internet, Data Banks, Εμπορικοί Κατάλογοι κ.α
Σε πόσες Αγορές θα στραφώ; Σε ποιες θα Εστιάσω;
Μέθοδοι Αξιολόγησης & Ιεράρχησης Υποψήφιων Αγορών
Ανάλυση Ελκυστικότητας & Επιλογή «Αγορών-Στόχων»
Γ. Go-to-Market Strategy. Διείσδυση & Ανταγωνιστική Τοποθέτηση
Επιλογή Μοντέλου Εισόδου στην Ξένη Αγορά. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις
Στρατηγικές Στόχευσης & Καθορισμός Ανταγωνιστικής Θέσης
Διαμόρφωση Εξαγωγικού Μείγματος Marketing
Κάλυψη Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
Ποιο «Κανάλι» είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
Αντιπρόσωποι & Διανομείς. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής
Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
Σχεδιάζοντας την «Πρόταση Αξίας». Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
Το Προϊόν μου στα «Μάτια» του ξένου αγοραστή; Επίπεδα «Αξίας & Συνεισφοράς»
Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
Η Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης. Από ποια Αφετηρία θα ξεκινήσω;
Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης
Balancing Competitiveness & Profitability
Πότε οι Τιμές «Ανοίγουν Πόρτες»; Κατανοώντας τη Σχέση «Αξίας – Τιμής».
Πως μια «Σωστή» Τιμή μπορεί να «Υπονομεύει» τα Κέρδη
Πως θα αποφασίσετε την Επικοινωνιακή σας Στρατηγική στην «εκεί» αγορά
Σχεδιασμός του Μείγματος Προβολής. Διαπολιτισμικές Προσαρμογές
Διαχείριση Επωνυμίας (Brand Name)
Ανταποκρίνεται το «Κοινό – Στόχος» σας στα Μηνύματα που του στέλνετε;
Πόσο αποτελεσματική είναι η εξαγωγική Ιστοσελίδα σας;