Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Visual Merchandising: Τεχνικές Προβολής & Δημιουργία εμπορικής καμπάνιας (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α & Β)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ (Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD)
Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας. Είναι ιδρύτρια του in-design seminars με εξειδίκευση στην εκπαίδευση επαγγελματιών στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, έχοντας από το 2008 εκπαιδεύσει πάνω από 3000 επαγγελματίες και έχοντας από το 2008 πρωτοφέρει στην Ελλάδα την εκπαίδευση πάνω στους τομείς Visual Merchandising, Interior Styling και Event Styling. Είναι σε συνεχή συνεργασία με Πανεπιστήμια στη Μ. Βρετανία (τομείς Design & Αρχιτεκτονικής) ως εκπαιδευτικό μέλος του UKFC, ασχολείται με το Interior Styling και από το 2006 εξειδικεύεται στην εκπαίδευση επαγγελματιών και δημιουργικών ομάδων εταιρειών, έχοντας συνεργαστεί εκπαιδευτικά με μια μεγάλη ποικιλία εταιρειών όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Γρηγόρης μικρογεύματα, Vechro, Praktiker, Celestino, Hugo Boss, Mama Project κα. Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και στην εκπαίδευση έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies). Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο, συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε events όπως το designlab και εκπαιδευτικά events των kariera και skywalker. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα επαγγελματικά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς interior design, interior styling (διακόσμηση/διαμόρφωση καταστημάτων), space planning (εργονομία χώρου καταστήματος), visual merchandising (οπτική επικοινωνία), visual communication (εφαρμογή γραφιστικής στον εμπορικό χώρο), και fashion styling (μόδα & τάσεις) και βιτρίνα (εξοπλισμός κούκλας, φόντο, προπς). ΕΠΙΠΕΔΟ: (Μεσαίο-αρκετά εξειδικευμένο).

Περιγραφή σεμιναρίου

ΕΝΟΤΗΤΑ Α. Visual Merchandising, Εμπορικός χώρος και μέθοδοι προβολής προϊόντων, ΕΝΟΤΗΤΑ Β. Εμπορική Καμπάνια & Προβολή Προϊόντος

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008 πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Visual Merchandising στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιρειών. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις fashion & interior styling.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του. Οι τεχνικές προβολής με τις οποίες ασχολείται το σεμινάριο αυτό αφορούν από τη βιτρίνα μέχρι τη σύνθεση στοιχείων για τη διάδοση μιας εμπορικής ιδέας σε ένα post. Ο ρόλος της προβολής γίνεται πολυδιάστατος συνδεόμενος με την πραγματική προβολή προϊόντων (βιτρίνα, showroom, κατάστημα) αλλά και με ψηφιακή προβολή τους (μέσα από τα social media και το διαδίκτυο). Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, αλλά και στη μόδα όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς. Τα πρότυπα των Generation Ζ και Alpha, αλλάζουν την αισθητική του νεανικού στυλ, με τάσεις όπως αυτή του transform να δίνουν μια νέα σημασία στη σχέση νέου και παλιού και του phantasmagoria να επαναφέρουν τις εντάσεις χρωμάτων. Σύμφωνα με τους αναλυτές τάσεων και εικόνων το ενδιαφέρον μας είναι περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών και επομένως πιο γρήγορων και στοχευμένων οπτικών μηνυμάτων εφόσον ο εμπορικός χώρος μετατρέπεται σε μια εμπειρία η οποία εξαρτάται τόσο από τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, αλλά και από γενικά στοιχεία ατμόσφαιρας με τον εξοπλισμό, την εσωτερική διαμόρφωση, την κυκλοφορία μέσα στο χώρο και τα οπτικά και στυλιστικά μηνύματα.

Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται με εξ αποστάσεως online μαθήματα μέσα από την πλατφόρμα zoom και χωρίζεται στις εξής ενότητες:

Α. Αρχές Display και Visual Merchandising: Στην Ενότητα αυτή προσφέρεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο γνώσεων ως προς τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης στη βιτρίνα και το εσωτερικό του καταστήματος, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Για αυτό το λόγο εξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλστικών συνδυασμών (για το 2020/21 και 2021/22), όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Ο κάθε μαθητής αναπτύσει τις δικές του μεθόδους ‘εφήμερης σύνθεσης’ και πως με απλά υλικά μπορεί να δώσει πρωτότυπες και σωστές λύσεις αναδεικνύοντας την αισθητική του προϊόντος, αλλά και την ταυτότητα του. Γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής, mood boards χρωματικών συνδυασμών και στυλιστικών συνδυασμών.

B. Εμπορική Καμπάνια & Προβολή Προϊόντος. Στην ενότητα αυτή αναλύουμε την έννοια του εμπορικού ημερολογίου και τη σημασία της καμπάνιας κατά τη διάρκεια του χρόνου. Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να μπορέσει ο μαθητής να σκεφτεί, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια πρόταση του για μια εμπορική καμπάνια, προσπαθώντας να ξεφύγει από στερεότυπα και να σκεφτεί την επίκαιρη σημασία μια εποχής (πχ. Χριστούγεννα) για τον πελάτη, σε σχέση με μήνυμα που το προϊόν (ή υπηρεσία) θέλει να προσφέρει. Ο μαθητής μαθαίνει τη μεθοδολογία παρουσίασης μιας καμπάνιας, από την κεντρική ιδέα μέχρι τον προγραμματισμό και την υλοποίησή της. Επίσης συνειδητοποιεί τα δυνατά (και λιγότερο δυνατά) σημεία στη διαδικασία σχεδιασμού μια καμπάνιας, από την έρευνα και έμπνευση μέχρι το τελικό πλάνο.

Μπορεί κάποιος να παρακολουθεί παράλληλα τις ενότητες Γ και Δ (ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Fashion Styling - Μόδα & Τάσεις 2020/21 και 2021/22 και ΕΝΟΤΗΤΑ Δ. Διακόσμηση Καταστήματος) τις Τετάρτες ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: 10/3/21-21/4/21 (7 μαθήματα), ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: 19/5/21-16/6/21 (5 μαθήματα)

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ
- Τεχνικές Προβολής
- Ανάλυση Προϊόντος και τύπων καταναλωτή
- Ο ρόλος της χρωματολογίας
- Ο ρόλος του Visual Merchandiser σήμερα και η σχέση του με το Fashion και Interior Styling
- Η σημασία των props και του κατάλληλου φόντου
- Layout και κριτήρια ομαδοποίησης προϊόντων
- Εμπορικό ημερολόγιο & καμπάνιες
- Προγνώστες σύγχρονων τάσεων στη μόδα και διακόσμηση
- Σχέση βιτρίνας, φωτογραφίας και social media

Πληροφορίες συμμετοχής

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους και των φωτογραφίσεων των εργασιών τους.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Ύστερα από μια προκαταβολή που δίνεται με την εγγραφή, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση πρίν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για τους επαγγελματίες και για τις εταιρείες.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ , σε ηλεκτρονική μορφή, για τη διαδικτυακή παρακολούθηση.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Έναρξη: Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021 και κάθε Δευτέρα
Ώρα: 10.00πμ – 12.30 μμ,
Διάρκεια: ΕΝΟΤΗΤΑ Α: 15/2/21 – 5/4/21 (7 μαθήματα), ΕΝΟΤΗΤΑ Β: 12/4/21 – 7/6/21 (7 μαθήματα) Σύνολο μαθημάτων: 14,

Κόστος Συμμετοχής

(ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β): 200 Eυρώ. (180 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανεργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.