Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Μάρκετινγκ και Εμπόριο Μόδας

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΚΕΔΙΒΙΜ - elearning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Επιστημονικός υπεύθυνος
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ
Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, ΟΠΑ

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Αποφοίτους ΑΕΙ και ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής
Αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας ή του Μάρκετινγ

Σκοπός

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Το πρόγραμμα προσφέρει την ευκαιρία στους εκπαιδευόμενους να αποκτήσουν:

  • γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί ο εγχώριος και διεθνής κλάδος της μόδας, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές του, τα προβλήματα και τρόποι αντιμετώπισής τους
  • βασικές γνώσεις διαχείρισης μάρκετινγκ ειδών μόδας και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο
  • ικανότητες στρατηγικής διαχείρισης επωνυμίας προϊόντων μόδας και εφαρμογής μιας ενδεδειγμένης, ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
  • δυνατότητα κατανόησης του μηχανισμού λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών και της πρόβλεψης των μελλοντικών τάσεων στον κλάδο της μόδας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το πρόγραμμα αποσκοπεί να εισάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές αρχές και έννοιες διοίκησης μάρκετινγκ ειδών μόδας, με έμφαση στην παρουσίαση της δομής και του τρόπου λειτουργίας του εγχώριου και διεθνούς κλάδου της μόδας, τη στρατηγική διαχείριση επωνυμίας προϊόντων μόδας (fashion branding), την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική αυτών των μαρκών/προϊόντων με έμφαση στη χρήση νέων τεχνολογιών, την συμπεριφορά του καταναλωτή ειδών μόδας, την πρόβλεψη των μελλοντικών εξελίξεων στον δυναμικό, διεθνή χώρο της μόδας (fashion forecasting) και τέλος, τις στρατηγικές εμπορικής πολιτικής επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της μόδας.

Ενότητες
Εισαγωγή στο διεθνή κλάδο της μόδας
Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας και επικοινωνία στον κλάδο της μόδας
Συμπεριφορά καταναλωτή στον κλάδο της μόδας
Εμπόριο προϊόντων μόδας

Η «αξία» του προγράμματος
Οι εκπαιδευόμενοι μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση όχι μόνο να γνωρίζουν, αλλά να χρησιμοποιούν με επιτυχία τις στρατηγικές, τα εργαλεία, και τις τεχνικές του μάρκετινγκ στον κλάδο της μόδας στην πράξη ως καταρτισμένοι επαγγελματίες.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

Εκπτωτική πολιτική:
20% για τις εξής κατηγορίες δικαιούχων :

  • Άνεργοι
  • Φοιτητές ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
  • Ομαδικές Εγγραφές (τουλάχιστον τέσσερα άτομα που εργάζονται στην ίδια επιχείρηση ή οργανισμό ή είναι μέλη ένωσης επαγγελματιών)
  • Τρίτεκνοι ή Πολύτεκνοι
  • Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχιας
  • Δικαιολογητικά Εκπτωτικής Πολιτικής

Oι εκπτώσεις δεν θα λειτουργούν συνδυαστικά.

Κόστος Συμμετοχής

660€
(Ισχύει εκπτ. πολιτική)

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.