Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση και η εξοικείωση με σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων. Με ένα μείγμα θεωρίας αλλά και διαδραστικών παιχνιδιών ρόλων , οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κατανοήσουν τις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους , να τους δημιουργήσουν καινούργιες, να διαχειρίζονται αποτελεσματικά κάθε τύπο πελάτη αλλά και τις αντιρρήσεις, το πώς θα αποκτούν την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη αλλά και πως είναι αποτελεσματικοί στην είσπραξη απαιτήσεων. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν όλους τους τύπους πελατών, τους τρόπους με τους οποίους θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουν και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να επιτευχθεί η πώληση,.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Συνοπτικό πρόγραμμα Α. Πωλήσεις – Μέρος 1ο (4 ώρες) Βασικές αρχές επιχειρηματικότητας – Κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης
Β. Πωλήσεις – Μέρος 2ο (4 ώρες) Μεθολογία πωλήσεων SPEND Μεθολογία υποστήριξης πωλήσεων OODA Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία
Γ. Πωλήσεις – Μέρος 3ο (4 ώρες) Διαχείρηση αντιρρήσεων Τύποι πελατών Διαχείριση πελατειακής βάσης Εισπράξεις απαιτήσεων Δ. Πωλήσεις – Μέρος 4ο (4 ώρες) Στρατηγική SOS Αναπαραστάσεις Ρόλων Ανακεφαλαίωση - Καλές πρακτικές - Case studies
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας