Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο Διαχείρισης Παραπόνων απευθύνεται σε στελέχη ξενοδοχειακής εξυπηρέτησης στην υποδοχή σε μεσαία στελέχη ή/και επιχειρηματίες οργανισμών, σε πωλητές, γραμματείς, ιδιώτες, φοιτητές, σπουδαστές, στελέχη Επιχειρήσεων, τραπεζών, νομαρχιακής και τοπικής αυτοδιοίκησης, δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας, , που ασχολούνται ή θα ήθελαν να ασχοληθούν με την εξυπηρέτηση πελάτη, σε Call Center, Help Desk, σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση και επικοινωνία.