29/1/2011

Νταν Κόμπλεϊ: Τί με έμαθε η Φυσική για το Marketing

Εκπαιδευτικά Νέα

Φαινομενικά δεν υπάρχουν πολλά κοινά ανάμεσα στη Φυσική και το Marketing, αλλά ο Νταν Κόμπλεϊ είναι παθιασμένος και με τα δύο. Φέρνει κοντά τα αταίριαστα και χρησιμοποιώντας το δεύτερο νόμο του Νεύτονα, την αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενμπεργκ, την επιστημονική μέθοδο και το δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής, εξηγεί τις βασικές αρχές του branding. (Το Βίντεο έχει ελληνικούς υπότιτλους - επιλέξτε τους από το View Subtitles).

 

 

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας