11/12/2017

Χρειάζομαι επαγγελματική ιστοσελίδα; 8+1 λόγοι που θα σας κάνουν να το ξανασκεφτείτε...

του Δ.Τσιντικίδη
Αρθρογραφία

No1: ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ 24/7/365
Στις μέρες μας ο χρόνος είναι πολύτιμος. Ο χρήστης θέλει να περιηγηθεί, να ενημερωθεί και να κάνει τις αγορές του την πιο βολική για εκείνον χρονική στιγμή που πιθανότατα ένα γραφείο ή ένα φυσικό κατάστημα δεν είναι ανοιχτό. Ο επισκέπτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αντλήσει πληροφόρηση, να εκδηλώσει ενδιαφέρον, να αλληλεπιδράσει (call to action) και να προβεί σε αγορά.

No2: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Με την online παρουσία, αυτόματα μειώνεται και μέρος από το budget των εξόδων διαφήμισης, αφού λειτουργεί πολύ καλύτερα από ένα φυλλάδιο, προβάλλοντας με δυναμικό τρόπο υλικό για το κοινό-στόχο.

No3: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκεφτούν την ιστοσελίδα και να ενημερωθούν πλήρως για τα προϊόντα ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τις τιμές τους, τα νέα είδη, ανακοινώσεις της εταιρείας, ειδικές προσφορές, κάποιο event που πρόκειται να γίνει ή για την περίοδο των εκπτώσεων.

No4: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
«Επτά στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν το Ίντερνετ  (69.7%), και έξι στους δέκα (60,4%) σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με την έρευνα Web ID της FocusBari.
Οι Έλληνες χρήστες «σερφάρουν» πλέον, περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα, με τον μέσο όρο χρήσης του Ίντερνετ στη χώρα να είναι τα 135 λεπτά.»
Σημαντικό μέρος του παραπάνω χρόνου διατίθεται στην πλοήγηση ιστοσελίδων από τις οποίες ο χρήστης θέλει να ενημερωθεί και να αγοράσει. Επομένως, στην αναζήτηση που θα κάνει θα εμφανιστούν ανταγωνιστικές εταιρείες/επιχειρήσεις με online παρουσία, γεγονός που προσδίδει την αίσθηση αξιοπιστίας.
Ακόμα και αν υπάρχει όμως εταιρική ιστοσελίδα, είναι σημαντικό να είναι καλά σχεδιασμένη από επαγγελματίες του κλάδου, που διαθέτουν τη γνώση και την εμπειρία για να αποδώσουν σε αυτή το κατάλληλο ύφος που θα ταιριάζει απόλυτα με την εταιρεία.

No5: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
Οι χρήστες του διαδικτύου πλοηγούνται με γρήγορες κινήσεις. Σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα διαθέσουν στην κάθε ιστοσελίδα θέλουν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, οι οποίες είναι καθοριστικές για την εικόνα που θα σχηματίσουν και κατ’επέκταση για την απόφαση που θα πάρουν.
Είναι σημαντικό, λοιπόν, να τους δίνεται η δυνατότητα να δουν υλικό όπως το χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, προηγούμενες δουλειές και σχόλια πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η εμπιστοσύνη τους και να αισθανθούν μεγαλύτερη ασφάλεια ώστε να προβούν σε επικοινωνία, εκδήλωση ενδιαφέροντος και αγορά.

No6: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται επί το πλείστον εντός συγκεκριμένων γεωγραφικών ορίων, αφού δεν είναι εφικτό να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε όλες τις  περιοχές-στόχους που θα ήθελαν.
Μέσω website ή e shop τα γεωγραφικά όρια καταργούνται και πλέον η εταιρεία μπορεί να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε κοινό-στόχο, ακόμα και στις αγορές του εξωτερικού, αξιοποιώντας σημαντικές ευκαιρίες.

No7: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ/ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ
Οι απορίες/ερωτήσεις που πιθανότατα δημιουργούνται σχετικά με τα προϊόντα  ή τις υπηρεσίες, πρέπει να καλύπτονται και να απαντώνται όσο το δυνατόν πληρέστερα με άμεσο τρόπο. Αυτή η διαδικασία απαιτεί extra χρόνο στην επικοινωνία με τον κάθε ενδιαφερόμενο, ο οποίος εξοικονομείται σε μεγάλο βαθμό όταν παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας πλούσιο υλικό. Προσθέτοντας περιεχόμενο όπως FAQ, μειώνονται οι ερωτήσεις που θα μπορούσαν να ειπωθούν και δημιουργείται σαφέστερη αντίληψη.

No8: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ADWORDS
Μέσω  Google Adwords οι εταιρείες/επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημιστούν, μπορούν να πετύχουν τη προσέγγιση νέων πελατών με άμεσο και προσιτό τρόπο. Για να μπορέσει να λειτουργήσει όμως αυτή η διαφημιστική καμπάνια προϋποθέτει την ύπαρξη ιστοσελίδας ή e shop.

No9: ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Όλες οι παραπάνω δυνατότητες οδηγούν στην ανάδειξη της εταιρικής εικόνας. Η εταιρεία αποκτά πιο επαγγελματική υπόσταση, ενώ μπορεί να συγκριθεί ισότιμα με κάθε άλλη, ακόμα και με μια μεγαλύτερη ανταγωνιστική, αφού υπάρχουν ίσες ευκαιρίες και ίδια εργαλεία.
Η online παρουσία των επιχειρήσεων, αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε, στις μέρες μας φαντάζει ένα σπουδαίο πολυεργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων, το οποίο όταν χρησιμοποιείται σωστά και εξελίσσεται, είναι εφικτό να αποφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και να προσδώσει προστιθέμενη αξία τόσο στις σχέσεις πελατών-επιχείρησης, όσο και στα ίδια τα παρεχόμενα προϊόντα  ή υπηρεσίες.

eCommerce & eBusiness Consultant and Trainer
Εισηγητής σεμιναρίων eBusiness & Digital Marketing

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας